Men's Health już po raz trzeci w tym roku osiągnął wynik lepszy niż konkurenci. Najlepiej sprzedającym się magazynem dla facetów na polskim rynku byliśmy także w lutym (59 015 egzemplarzy) oraz w kwietniu (62 064 egzemplarzy).
Doskonały rezultat, który z Waszą pomocą zanotowaliśmy w czerwcu, pozwolił nam odnieść jeszcze większy sukces - MH okazał się numerem 1 wśród miesięczników dla mężczyzn także w całym pierwszym półroczu bieżącego roku, zostawiając za swoimi plecami kolejno "CKM", "Logo" i "Playboya". Z raportu przedstawionego przez ZKDP wynika, że średnia sprzedaż MH w pierwszych 6 miesiącach roku wyniosła aż 61 185 egzemplarzy.
Tytuł | Sprzedaż w czerwcu 2011* | Sprzedaż w I półroczu 2011* |
Men's Health | 62 427 egz. | 61 185 egz. |
CKM | 53 697 egz. | 59 756 egz. |
Logo | 45 294 egz. | 53 749 egz. |
Playboy | 43 996 egz. | 51 651 egz. |
*rozpowszechnianie wydań drukowanych, Raport ZKDP 01-06.2011 |
Wierzymy, że dzięki ciężkiej pracy redakcji i zaufaniu Was, naszych Czytelników, w kolejnych miesiącach wzrostowy trend sprzedaży MH będzie kontynuowany i nasza pozycja lidera w drugim półroczu (oraz, oczywiście, kolejnych latach) pozostanie niezagrożona. Wielkie dzięki, że jesteście z nami, kupujecie i czytacie MH! To dla nas największa motywacja do jeszcze cięższej pracy nad kolejnymi numerami.
Związek Kontroli Dystrybucji Prasy to organizacja wydawców, agencji reklamowych i ogłoszeniodawców, której głównym zadaniem jest zbieranie i weryfikacja informacji o wysokości nakładu i dystrybucji prasy.
MH