[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.9

MH najlepszym magazynem dla facetów!

Polska edycja "Men’s Health" była w marcu najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem w kategorii pism lifestylowych i shoppingowych dla mężczyzn – wynika z oficjalnych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

W marcu MH sprzedał się tak dobrze, że konkurencja się chowa...
ZKPD to organizacja wydawców, agencji reklamowych i ogłoszeniodawców, której głównym zadaniem jest zbieranie i weryfikacja informacji o wysokości nakładu i dystrybucji prasy. Według jej statystyk "Men’s Health" w marcu sprzedał się w nakładzie 64 149 egzemplarzy.

Dzięki temu wyprzedziliśmy "Playboya", którego wybrało 62,1 tys. polskich facetów, i wyraźnie zdystansowaliśmy "CKM", który sprzedał 54,5 tys. egzemplarzy, oraz "Logo" z 52,3 tys. sprzedanych egzemplarzy. "MH" zanotował przy okazji aż 9,5-procentowy wzrost sprzedaży w porównaniu z tym samym miesiącem poprzedniego roku.

Warto dodać, że pierwszy w tym roku, styczniowo-lutowy numer "Men’s Health" również osiągnął świetny wynik – nabywców znalazło ponad 77,5 tys. egzemplarzy tego podwójnego wydania.

Wierzymy, że dzięki ciężkiej pracy redakcji i zaufaniu Was, naszych Czytelników, "Men’s Health" w kolejnych miesiącach nadal będzie liderem na rynku. Wielkie dzięki, że nas kupujecie i czytacie!
 

TytułNakład w marcu 2010
Men's Health
64 149 egz.
Playboy
62 117 egz.
CKM
54 483 egz.
Logo
52 344 egz.

 

MH

Komentarze

 (7)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij