ZKPD to organizacja wydawców, agencji reklamowych i ogłoszeniodawców, której głównym zadaniem jest zbieranie i weryfikacja informacji o wysokości nakładu i dystrybucji prasy. Według jej statystyk "Men’s Health" w marcu sprzedał się w nakładzie 64 149 egzemplarzy.
Dzięki temu wyprzedziliśmy "Playboya", którego wybrało 62,1 tys. polskich facetów, i wyraźnie zdystansowaliśmy "CKM", który sprzedał 54,5 tys. egzemplarzy, oraz "Logo" z 52,3 tys. sprzedanych egzemplarzy. "MH" zanotował przy okazji aż 9,5-procentowy wzrost sprzedaży w porównaniu z tym samym miesiącem poprzedniego roku.
Warto dodać, że pierwszy w tym roku, styczniowo-lutowy numer "Men’s Health" również osiągnął świetny wynik – nabywców znalazło ponad 77,5 tys. egzemplarzy tego podwójnego wydania.
Wierzymy, że dzięki ciężkiej pracy redakcji i zaufaniu Was, naszych Czytelników, "Men’s Health" w kolejnych miesiącach nadal będzie liderem na rynku. Wielkie dzięki, że nas kupujecie i czytacie!
Tytuł | Nakład w marcu 2010 |
Men's Health | 64 149 egz. |
Playboy | 62 117 egz. |
CKM | 54 483 egz. |
Logo | 52 344 egz. |
MH