Kompleksowy Kurs Dietetyki w Treningu Siłowym

Ty też na zmianę masujesz, a później redukujesz, a Twoja sylwetka w perspektywie miesięcy niewiele się poprawia? Interesujesz się dietetyką, ale masz dość sprzecznych opinii „guru” bez wykształcenia? A może jesteś dietetykiem lub trenerem i chcesz skuteczniej pomagać swoim podopiecznym?

Kurs dietetyki Dietetyka #NieNaŻarty
Właśnie w tym celu zespół Dietetyka #NieNaŻarty stworzył Kompleksowy Kurs Dietetyki w Treningu Siłowym. Ponad 10 godzin materiału w formie wideo, 740 slajdów i ponad 350 cytowanych badań naukowych. A to wszystko poparte praktyką, czyli ponad 100 medali Mistrzostw Świata, Europy i Polski zdobytych przez zawodników z którymi współpracujemy.

REKLAMA

Czego nauczymy Cię w Kursie?

1. Jak skutecznie planować dietę na masę mięśniową, aby progresować nawet 10 kg w rok bez zalewania się tłuszczem, dzięki czemu nie będziesz musiał co chwilę na zmianę masować i redukować.

2. Jak redukować tkankę tłuszczową, aby odkryć kaloryfer i uniknąć efektu jo-jo, dzięki czemu zrobisz formę na lata, a nie na lato.

3. Jak dobrać suplementy konkretnie do swojego przypadku, aby poprawić formę o kilkanaście procent.

4. Jakie sztuczki stosować (np. refeedy, diet-breaki), aby uniknąć zastoju w treningu.

5. Jak przygotować się do startu w zawodach trójboju siłowego (robienie wagi), kulturystyki (peak week) czy zawodów CrossFit.

6. Zespół dietetyków pokaże, jak dokładnie zaplanować dietę i suplementacje w zależności od wyników badań krwi. Opis elitarnej zawodniczki podnoszenia ciężarów, która zdobyła medal Mistrzostw Europy.

Co najważniejsze, każda lekcja, mimo iż oparta na literaturze naukowej jest na maksa praktyczna. Wszystkie informacje mają wymiar praktyczny. Nie będziemy nudzić Cię teorią, że 20-40 g dawka protein w okresie potreningowym w największym stopniu nasila fractional synthetic rate. Zależy nam, żebyś wiedział, że po treningu w celu maksymalizacji efektów najlepiej w ciągu 1-2 h zjeść 2 opakowania jogurtu skyr czy 100-200 g piersi z kurczaka. Ten Kurs jest dla Ciebie, nie dla nas.

O prowadzącym

Arkadiusz Matras jest magistrem dietetyki specjalizującym w treningu siłowym. Jego zdaniem najważniejszym w dietetyce jest łączenie teorii z praktyką, dlatego na studiach napisał dwie prace dyplomowe na temat dietetyki sportowej, przeprowadził badanie naukowe z ładowania węglowodanów i wystąpił jako prelegent na kilkudziesięciu konferencjach naukowych. W tym samym czasie jego firma współpracowała z elitarnymi zawodnikami trójboju, dwuboju i kulturystyki, którzy łącznie zdobyli ponad 100 medali Mistrzostw Świata, Europy i Polski.

FAQ

  1. Szkolenie jest prezentowane w formie wideo na platformie dietetykanienazarty.pl. Dostęp do materiałów jest wieczysty. Liczba odtworzeń Kursu nie jest limitowana. Oznacza to, że Kurs możesz oglądać codziennie, 24/dobę i wrócić do niego zawsze, kiedy będziesz chciał przypomnieć sobie daną lekcję.
  2. Każdy uczestnik po obejrzeniu Kursu wypełnia test wiedzy składający się z 10 pytań zamkniętych. Po zdaniu testu na 80%, każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający ukończenie Kursu. Test można wypełnić wielokrotnie.
  3. Można otrzymać fakturę VAT.

Cała agenda dostępna jest na stronie https://dietetykanienazarty.pl/kompleksowy-kurs-dietetyki-w-treningu-silowym

Dla czytelników MensHealth przygotowaliśmy specjalny kod rabatowy menshealth (wszystko razem małymi literami), który należy wpisać podczas składania zamówienia. Kod zmniejszy cenę zamówienia o 20%.

Zobacz również:
Po odświeżonych wersjach zegarków z serii Vantage M oraz Vantage V Polar zdecydował się na facelifting modelu Grit X, nadając mu dumny tytuł Pro. Sprawdźmy, co dokładnie kryje się za tą zmianą.
ZOBACZ WIĘCEJ

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA