REKLAMA

Kameralne Święta w pięknym stylu

W tegorocznej świątecznej kampanii Modivo marka dała upust naszym modowym fantazjom. Zamknięci w domach, w miękkich, wygodnych dresach oraz komfortowych piżamach marzymy o spektakularnym celebrowaniu świąt i Nowego Roku. Możliwość założenia eleganckiego garnituru, długiej spódnicy, cekinowej sukienki oraz pociągnięcia ust czerwoną szminką przybliżają nam zwyczajność - codzienne spotkania z przyjaciółmi, wyjścia do teatru, czy restauracji, za którymi tak bardzo tęsknimy.

Modivo Modivo
Modivo zaprasza do odpowiedzialnego, ale szykownego świętowania. Do wzniesienia toastu za Nowy Rok, który chcemy, aby był pełen bliskości, radości i spotkań z najbliższymi. Do spojrzenia w przyszłość z nadzieją i do wdzięczności za przetrwanie wszystkich trudów, których doświadczyliśmy. 

REKLAMA

W sklepie internetowym modivo.pl znajdziemy ubrania na każdą okazję. Takie, które podkreślą wyjątkowość wigilijnej kolacji, czy  kameralnych spotkań z przyjaciółmi. Nie mogło zabraknąć także propozycji do leniuchowania oraz wylegiwania się na sofie podczas maratonu oglądania filmów świątecznych, w towarzystwie rodziny i podjadania mandarynek i pierników.

Na zdjęciach z kampanii oglądamy klasyczne propozycje: golfy, ciepłe swetry, szykowne garnitury, zjawiskowe sukienki, eleganckie kombinezony, marynarki oraz ponadczasowe bluzki. Wykorzystamy je podczas wszystkich chłodnych dni, które na nas czekają.

ModivoModivo

Sprawdzą się podczas wspólnego gotowania z przyjaciółmi, domówki, zimowych spacerów, pracy z domu, czy weekendu w górach. Możemy je dowolnie zestawiać ze sobą i łączyć elegancję z casualem. W tym roku święta będą pełne kontrastów. Łączymy marki premium z popularnymi i miksujemy ubrania przeznaczone na różne okazje. To będą wyjątkowe święta - czas na nowe tradycje.

Wznieśmy toast za 2021 rok!

Modivo to sklep internetowy z modą,  który wyróżnia bogata oferta - aż 70 tys. produktów od niemal 250 marek, w tym włoskich, sportowych, casualowych: m.in.: Guess, Pinko, Tommy Hilfiger, Versace Jeans Couture, Victoria Beckham, Max Mara, Michael Kors oraz Liu Jo. Oprócz imponującego portfolio, markę charakteryzuje innowacja - wystarczy odwiedzić sklep stacjonarny w warszawskiej Galerii Młociny, aby się o tym przekonać i zobaczyć jak wygląda połączenie zakupów online z offline.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA