Wraz z lutowym numerem MH na 10 nowych prenumeratorów czekały kalendarze Black Energy 2014 – Seven Ways to Sin by Black. To pierwsza edycja ekskluzywnego kalendarza przygotowana przez markę Black Energy Drink w limitowanej serii 500 numerowanych egzemplarzy, które są wysyłane wyłącznie do starannie wyselekcjonowanych adresatów. Motywem przewodnim unikatowego projektu jest energetyczny świat marki Black, a w nim siedem grzechów (Vanity, Sensuality, Desire, Naughtiness, Arrogance, Luxury, Playfullness), prezentowanych przez zjawiskowo piękne i zmysłowe kobiety.
Oto Czytelnicy Men's Health, którzy wykazali się najszybszym refleksem i oprócz niższej ceny dla prenumeratorów dostali również prezent:
- Wojciech Oracki, Radom
- Michał Kuc, Piastów
- Daniel Śledź, Częstochowa
- Mariusz Bury, Jabłonna
- Marcin Paciejewski, Babimost
- Arkadiusz Bartkowiak, Jarogniewice
- Grzegorz Kondracki, Lublin
- Szymon Banasiak, Kobyłka
- Damian Kucybała, Pińczów
- Jarosław Ważny, Toruń
Upominki zostaną wysłane pocztą przez redakcję MH.
* promocja nie dotyczy zamówień prenumeraty w wersji elektronicznej w serwisie e-kiosk.pl oraz w wersji na iPady w sklepie App Store
MH