[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Do #teamReebok dołączyli Andrzej Wrona i Karol Kłos!

Reebok oficjalnie ogłosił dwóch nowych ambasadorów dla kategorii trening. W piątek 17 lutego podczas premiery najnowszej kolekcji Reebok ACTIVCHILL oraz butów treningowych Reebok Crossfit ® NANO 7 przedstawiono nowe twarze marki.

ambasadorzy Reebok fot. Materiały prasowe
Informacja do końca utrzymywana była w tajemnicy, a w jej ogłoszeniu brała udział sama Joanna Jędrzejczyk, Mistrzyni Świata UFC, również ambasadorka marki.

Reebok zdecydował się na współpracę z duetem Wrona i Kłos chcąc podkreślić, jak istotną rolę w drodze do mistrzostwa, niezależnie od dyscypliny sportu, odgrywa trening.

I nie chodzi tylko o trening na boisku siatkarskim, ale przede wszystkim o trening funkcjonalny, w którym sportowcy pracują nad wydolnością, budują siłę oraz rozwijają prędkość. Pomogą w tym ubrania z najnowszej kolekcji Reebok ACTIVCHILL z efektem chłodzącym oraz nowe buty treningowe NANO 7 – zapewniają stabilizację i kontrolę nawet w najtrudniejszych warunkach treningowych.

Karol Kłos i Andrzej Wrona to zawodnicy piłki siatkowej, którzy w swojej dyscyplinie osiągnęli mistrzostwo. I właśnie na takich ludzi - czempionów w danej kategorii - stawia Reebok.

- Ćwiczymy intensywnie na boisku, ale także poza nim. Trening funkcjonalny pozwala nam utrzymać wysoką formę w trzech wymiarach - fizycznym, mentalnym i społecznym - które są ważne zarówno dla nas, jak i dla marki Reebok. I za to ją cenimy. Za podejście do aktywności fizycznej, które wyraża się poprzez ciężki trening. - przyznają Wrona i Kłos.

mat. prasowe

REKLAMA

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij