[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.2

Czytelnik MH na e-zakupach

Z roku na rok coraz więcej Polaków robi zakupy w internecie. Wiodącą grupą kupujących są młodzi mężczyźni z wyższym lub średnim wykształceniem z dużych i wielkich miast. A jak jest z Czytelnikami MH? Wypełnij naszą krótką ankietę, aby pomóc nam to ustalić.

fot. shutterstock.com
Z analiz rynku e-commerce wynika, że Polacy coraz chętniej i częściej robią zakupy online. Wśród klientów sklepów internetowych większość stanowią młodzi mężczyźni z wyższym lub średnim wykształceniem z dużych i wielkich miast, a towarami najchętniej kupowanymi online są książki, sprzęt komputerowy, sprzęt RTV/AGD, sprzęt fotograficzny, ubrania, buty oraz telefony i akcesoria GSM.

Jak na tle tych statystyk wypada Czytelnik MH? Pomóż nam to ustalić, wypełniając naszą krótką ankietę. Jej wyniki pomogą nam przygotować raport, który zamierzamy opublikować w jednym z kolejnych numerów Men's Health.

Z góry wielkie dzięki za pomoc!

Wypełnij kwestionariusz teraz!

 

MH

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij