[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Cropp w świecie remiksu – nowa kampania #WeAreCropp

Najnowsza kampania Cropp to mocne stylistyczne uderzenie, które ma szanse wyrwać odbiorców z zimowego marazmu. W nowym spocie marki światy online i offline przenikają się, a na pierwszym planie są wyraziści bohaterowie oraz ich pasje. Kampania #WeAreCropp skierowana jest do wszystkich, którzy w szybko zmieniającym się świecie chcą za nim nadążyć, nie tracąc przy tym swojej unikalności.

 

Cropp
Klimat produkcji łączy w sobie wiele inspiracji: od streetwearu, minimalizmu, po futuryzm i modę industrialną. #WeAreCropp to nie tylko prezentacja nowej kolekcji – to przede wszystkim pokazanie światu zmian, jakie marka Cropp stopniowo wprowadza w swoim wizerunku.

#WeAreMore

REKLAMA

Kolekcja skierowana jest do młodych ludzi, którzy, mimo stałej obecności w świecie wirtualnym, dążą do czegoś więcej niż tylko uznanie w mediach społecznościowych. Cropp odchodzi od stereotypowego szufladkowania swoich odbiorców jako millenialsów wpatrzonych w smartfony. Marka proponuje kolekcję dla zaangażowanych ludzi, którzy we współczesnym świecie chcą tworzyć swój indywidualny styl, a nie tylko biernie podążać za trendami.

#WeAreCreators

U podstaw przekazu kampanii leży założenie, że w dzisiejszym świecie - w dobie remiksu, definiowania znaczeń i kontekstów kulturowych na nowo - każdy może być zarówno twórcą, jak i odbiorcą. Trend ten jest szczególnie obecny w świecie mody, gdzie cały czas spotykamy się z innym wydaniem inspiracji przeszłością. Klasyka miesza się z nowymi pomysłami - każdy interpretuje aktualne trendy po swojemu. Kolekcja Cropp odzwierciedla to zjawisko: ubrania nie dominują, ale pozwalają podkreślić silne osobowości bohaterów kampanii. To nie stylizacje definiują ludzi – to oni nadają charakter noszonym ubraniom.

#WeAreOne

Choć każdy z bohaterów kampanii jest inny, łączy ich energia do działania, siła i pasja. Ich stylizacje są nowoczesne, niekiedy wręcz futurystyczne. Surowy design podkreśla funkcjonalny aspekt kolekcji – ubrania nie ograniczają bohaterów. Cropp odpowiada w ten sposób na współczesną potrzebę, by prowadzić jak najbardziej autentyczny, a przy tym aktywny styl życia. Każdy ma swoje pasje i własny, charakterystyczny styl.

#WeAreNow

Spot kipi energią w ostrym wydaniu. Akcja toczy się szybko, na granicy świata realnego i rzeczywistości wirtualnej. Bohaterowie są obecni online, ale głównym punktem odniesienia nadal pozostaje dla nich „tu i teraz”. Taka narracja podkreśla intencje projektantów Cropp, którzy przede wszystkim dążyli do stworzenia ciekawej kolekcji korespondującej ze współczesnymi trendami.

#WeAreXD

Bohaterów kampanii Cropp wyróżnia też dystans: do norm estetycznych, do mody, własnego wyglądu. Chcą być sobą i nie przejmują się opiniami z zewnątrz. To nie lajki decydują o ich wartości, tylko pasja i swoboda, które towarzyszą im na co dzień.

Materiał prasowy nadesłany przez producenta.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij