Ten niezwykły jubileusz podkreśliliśmy, tworząc dwie mocno osadzone we współczesnym designie kolekcje - Retro Future i Monogram. Obie są naszą polską odpowiedzią na najnowsze trendy w światowej modzie męskiej. Kampania jesień-zima 2020 zrealizowana została we wnętrzach jednego z najpiękniejszych muzeów w Polsce – Muzeum Narodowego w Warszawie.
Autorka sesji i reżyserka filmu, Zuza Krajewska, zaprosiła do współpracy przy kampanii dwóch bardzo zdolnych twórców - operatora filmowego Mateusza Dziekońskiego i kontratenora Michała Sławeckiego.
Dostojne wnętrza muzeum zestawione z nowoczesnymi stylizacjami, w których łączymy formal z casualem lub streetwearem, plus charyzma światowej klasy modela - stworzyły poetycki, bardzo współczesny obraz. Wspaniały głos Michała Sławeckiego w utworze “Vedro con mio diletto” z opery “Il Giustino” Antonio Vivaldiego, doskonale podkreślił niesamowitą atmosferę filmu.

Na zdjęciach i filmach wykorzystywanych w kampanii pojawiły się wybrane dzieła, z liczących ponad 800 tys. obiektów zbiorów sztuki polskiej i światowej Muzeum Narodowego, a także modernistyczna architektura samego budynku. Wyjątkową 75 rocznicę marka BYTOM postanowiła podkreślić, pokazując jedno z najbardziej rozpoznawalnych dzieł w historii polskiego malarstwa - obraz „Bitwa pod Grunwaldem” Jana Matejki.
Autorka sesji i reżyserka filmu, Zuza Krajewska, zaprosiła do współpracy przy kampanii dwóch bardzo zdolnych twórców - operatora filmowego Mateusza Dziekońskiego i kontratenora Michała Sławeckiego.
W 75 rocznicę istnienia wciąż tworzymy nowe kolekcje i odpowiadamy na potrzeby Naszych Klientów.
Komentarze