Za zmieniający się wygląd butelki polskiej marki wody premium, Vody Naturalnej, odpowiada czwórka cenionych polskich ilustratorów, którzy specjalnie na tę okazję zaprojektowali unikatowe projekty. W ramach akcji stworzone przez nich ilustracje oraz projekty butelek zostaną wystawione na licytację pod patronatem mecenasów projektu, z której dochód zostanie przekazany na rzecz fundacji TVN "Nie jesteś sam".
W ramach poprzednich edycji, w których brali udział projektanci mody (2012 r.), marki jubilerskie (2013 r.) i malarze współcześni (2014 r.), udało się zebrać łącznie blisko 450 tysięcy złotych.
fot. Materiały prasowe
fot. Materiały prasowe
Kolejny, już czwarty projekt butelki w ramach tegorocznej aukcji Ubieramy Vodę, inspirując się światem marki szwajcarskich zegarków TAG Heuer stworzyła młoda polska ilustratorka, Ada Buchholc (ur. 1987). Skończyła projektowanie graficzne na ASP w Poznaniu i studiowała ilustrację na Academy Minerva w Holandii. Ilustracje Ady drukują największe czasopisma w Polsce i na świecie, m.in. Newsweek, Twój Styl czy Little White Lies, a jej prace są wystawiana na licznych polskich i międzynarodowych wystawach.
By przyłączyć się do aukcji Ubieramy Vodę, wystarczy umieścić na Instagramie zdjęcie butelki Vody Naturalnej z placu Konstytucji i oznaczyć je hasztagiem #UbieramyVode. Za każdą fotografię organizatorzy projektu przekażą złotówkę na konto fundacji TVN "Nie jesteś sam". Partnerami akcji są: AïOLI inspired by MINI, Fundacja TVN "Nie jesteś sam".
Więcej: www.vodanaturalna.pl; @vodanaturalna; #UbieramyVode