Ada Buchholc i TAG Heuer dla Ubieramy Vodę 2015!

Ubieramy Vodę to połączenie wystawy ilustracji, aukcji charytatywnej i mecenatu artystycznego. 3,5 metrowa butelka Vody Naturalnej, która stanęła na warszawskim placu Konstytucji pod Aioli inspired by Mini, w ostatnią sobotę kolejny, już czwarty raz zmieniła swoje szaty.

Ubieramy Vodę 2015 fot. Materiały prasowe
fot. Materiały prasowe

Za zmieniający się wygląd butelki polskiej marki wody premium, Vody Naturalnej, odpowiada czwórka cenionych polskich ilustratorów, którzy specjalnie na tę okazję zaprojektowali unikatowe projekty. W ramach akcji stworzone przez nich ilustracje oraz projekty butelek zostaną wystawione na licytację pod patronatem mecenasów projektu, z której dochód zostanie przekazany na rzecz fundacji TVN "Nie jesteś sam".

W ramach poprzednich edycji, w których brali udział projektanci mody (2012 r.), marki jubilerskie (2013 r.) i malarze współcześni (2014 r.), udało się zebrać łącznie blisko 450 tysięcy złotych.

Vodafot. Materiały prasowe
fot. Materiały prasowe      
Ubieramy Vodę 2015fot. Materiały prasowe
fot. Materiały prasowe

Kolejny, już czwarty projekt butelki w ramach tegorocznej aukcji Ubieramy Vodę, inspirując się światem marki szwajcarskich zegarków TAG Heuer stworzyła młoda polska ilustratorka, Ada Buchholc (ur. 1987). Skończyła projektowanie graficzne na ASP w Poznaniu i studiowała ilustrację na Academy Minerva w Holandii. Ilustracje Ady drukują największe czasopisma w Polsce i na świecie, m.in. Newsweek, Twój Styl czy Little White Lies, a jej prace są wystawiana na licznych polskich i międzynarodowych wystawach.

By przyłączyć się do aukcji Ubieramy Vodę, wystarczy umieścić na Instagramie zdjęcie butelki Vody Naturalnej z placu Konstytucji i oznaczyć je hasztagiem #UbieramyVode. Za każdą fotografię organizatorzy projektu przekażą złotówkę na konto fundacji TVN "Nie jesteś sam". Partnerami akcji są: AïOLI inspired by MINI, Fundacja TVN "Nie jesteś sam".

Więcej: www.vodanaturalna.pl; @vodanaturalna; #UbieramyVode              

Zobacz również:
WYBRANE DLA CIEBIE

PROMOCJE

150. rocznica powstania kultowych Levi’s 501

To, co zaczęło się w 1873 roku od patentu na miedziane nity do spodni roboczych, w ciągu ostatnich 150 lat stało się najbardziej ikonicznym i wpływowym elementem mody, jaki kiedykolwiek powstał. Jeansy 501® to podstawa każdego stylu - charakteryzuje się wolnością, łamie zasady, granice czasu i kultury.

PROMOCJE

Przygoński „sprawdza się” nie tylko w rajdach

Odcinki specjalne, zmieniające się warunki pogodowe, trudności techniczne z maszyną to tzw. chleb powszedni kierowcy rajdowego. Jakub Przygoński, utytułowany kierowca rajdowy, wie o tym, jak mało kto. Sprawdza  się jednak nie tylko na wymagających i wyczerpujących wyścigach. W ramach kampanii „Prowadź się zdrowo” zachęca również Polaków do sprawdzenia swojej wątroby.

PROMOCJE

Huawei FreeBuds 5i – nowa odsłona cenionych słuchawek bezprzewodowych

Huawei CBG Polska wprowadza do Polski najnowsze dokanałowe słuchawki bezprzewodowe – HUAWEI FreeBuds 5i. Ten model czerpie garściami ze swojego bardzo udanego poprzednika, jednocześnie oferując szereg zmian, na których skorzysta każdy ich użytkownik.

PROMOCJE

Aktywność fizyczna kluczem do wzmocnienia wydajności mózgu

Badania ASICS pokazują, że regularne ćwiczenia zwiększają możliwości ludzkiego mózgu. W przełomowym, globalnym eksperymencie wzięli udział zawodnicy z całego świata, którzy na co dzień uprawiają sporty „umysłowe”, jak e-sport, scrabble czy szachy. Podejmując aktywność fizyczną, wszyscy zauważyli radykalną poprawę funkcji poznawczych, samopoczucia i wydajności. Przełożyło się to korzystnie na wyniki uzyskiwane w docelowych dyscyplinach.

REKLAMA