[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.0

80 lat innowacji w dziedzinie pielęgnacji męskiego zarostu

W tym roku Philips obchodzi okrągłą 80. rocznicę obecności na rynku urządzeń do golenia i świętuje długą tradycję pomagania mężczyznom w goleniu i pielęgnacji zarostu. To właśnie Philips w 1939 roku wprowadził pierwszą na świecie golarkę rotacyjną.

Maszynki Philips - 80 lat

Philips, globalny lider w dziedzinie męskiej pielęgnacji już od 80 lat podnosi komfort życia milionów mężczyzn na całym świecie, pomagając im wyrażać swój niepowtarzalny styl. To właśnie w 1939 roku do sprzedaży trafiła pierwsza na świecie elektryczna golarka rotacyjna, Philishave, zaprojektowana przez inżyniera Alexandra Horowitza, która na zawsze zmieniła męskie podejście do golenia. Od tej pory Philips wprowadza kolejne innowacje, uważnie wsłuchując się w ewoluujące potrzeby mężczyzn oraz udostępniając im nowatorskie rozwiązania oparte na zdobyczach techniki i gwarantujące wysoki standard golenia i pielęgnacji.

Maszynkami Philipsa golili się już nasi dziadkowie, a nawet pradziadkowie.

Najnowsze urządzenia marki Philips to między innymi golarka Philips series 9000 Prestige zapewniająca niezrównany komfort i dokładność golenia, golarka Philips series 7000, która dzięki aplikacji mobilnej pozwala na wyjątkową personalizację procesu golenia, a także Philips OneBlade: rewolucyjne narzędzie do golenia, strzyżenia i modelowania zarostu bez względu na jego długość. Philips nieustannie rozumie zmieniające się potrzeby nowoczesnego mężczyzny, czego dowodem jest osiągnięty niedawno pułap 1 miliarda sprzedanych urządzeń do golenia i pielęgnacji.

- W Philips wierzymy, że mężczyźni powinni móc swobodnie wyrażać samych siebie. Od 80 lat uważnie wsłuchujemy się w ich potrzeby. Obserwujemy, jak na przestrzeni czasu ewoluuje postrzeganie męskości i podążamy za tymi zmianami. Dzięki ciągłym innowacjom oferujemy nie tylko zaawansowane technologie i niezrównaną jakość golenia, ale również spersonalizowane rozwiązania, dzięki którym każdy mężczyzna może w pełni poczuć się sobą - wyjaśnia Iza Rogulska, PR Manager Philips Polska.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij