Dodatkowo cechują się wydłużoną trwałością. Kolekcja 4F x RL9 składa się z 38 elementów, w tym z bluz, spodni, szortów, longsleeve’ów, t-shirtów i czapek z daszkiem. Całość jest dostępna w stonowanych kolorach, które można ze sobą łączyć.
– Cieszę się, że dołączyłem do polskiej marki zbudowanej na wartościach, które towarzyszą mi od początku piłkarskiej kariery. 4F jest znane ze wspierania, propagowania i zachęcania do uprawiania sportu w Polsce i na świecie. Dodatkowo 4F ma wiedzę, doświadczenie i pozycję na arenie międzynarodowej, które pozwoliły nam na zaproponowanie wyjątkowej linii, w której każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Robert Lewandowski.
Kolekcja 4F x RL9 została także zdigitalizowana, dzięki czemu produkty można zobaczyć w aplikacji 4F za pomocą rozszerzonej rzeczywistości (AR) podchodząc do kapitana reprezentacji Polski na wyciągnięcie ręki. Można także po prostu skorzystać z aplikacji 4F i każdy produkt obejrzeć na skanie 3D sylwetki Roberta Lewandowskiego.
Kolekcja 4F x RL9 jest już dostępna w przedsprzedaży w aplikacji 4F, a od 17 marca będzie możliwa do kupienia także w sklepach stacjonarnych 4F i na 4F.pl.
Komentarze