[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

28 maja w Warszawie odbyła się konferencja prasowa Head & Shoulders, na której zostały zaprezentowane dwie linie kosmetyków dla niej oraz dla niego. Gośćmi specjalnymi wydarzenia byli ambasadorzy marki – Anna Lewandowska i Rober Lewandowski.

Head & Shoulders na poniedziałkowej konferencji prasowej zaprezentowała dwie linie produktów, które pozwolą cieszyć się pięknymi, zdrowymi i nawilżonymi włosami.

Prezentacja nowych linii produktów Head & Shoulders

REKLAMA

Linia dla kobiet Head & Shoulders Suprême łączy pielęgnację skóry głowy i włosów od nasady aż po same końce, dzięki czemu kobiety mogą mieć wszystko – bezkonkurencyjną ochronę przeciwłupieżową, pięknie odżywione włosy i zdrową, zadbaną skórę głowy. Nowa formuła produktu została wzbogacona o olejek arganowy, uznawany za nawilżający i odżywczy środek, który zbawiennie wpływa na skórę głowy i włosy.

Produkty z innowacyjnej linii dla mężczyzn Head & Shoulders Men Ultra łączą w sobie innowacyjną formułę przeciwłupieżową z wyjątkowymi składnikami, takimi jak węgiel, kofeina, owoc yuzu, nuty drzewa sandałowego, żeń-szeń. Zostały one specjalnie

Head & Shoulders na poniedziałkowej konferencji prasowej zaprezentowała dwie linie produktów, które pozwolą cieszyć się pięknymi, zdrowymi i nawilżonymi włosami.

Prezentacja nowych linii produktów Head & Shoulders

REKLAMA

Linia dla kobiet Head & Shoulders Suprême łączy pielęgnację skóry głowy i włosów od nasady aż po same końce, dzięki czemu kobiety mogą mieć wszystko – bezkonkurencyjną ochronę przeciwłupieżową, pięknie odżywione włosy i zdrową, zadbaną skórę głowy. Nowa formuła produktu została wzbogacona o olejek arganowy, uznawany za nawilżający i odżywczy środek, który zbawiennie wpływa na skórę głowy i włosy.

Produkty z innowacyjnej linii dla mężczyzn Head & Shoulders Men Ultra łączą w sobie innowacyjną formułę przeciwłupieżową z wyjątkowymi składnikami, takimi jak węgiel, kofeina, owoc yuzu, nuty drzewa sandałowego, żeń-szeń. Zostały one specjalnie zaprojektowane dla mężczyzn pragnących mieć mocne włosy, które w dodatku świetnie pachną.

Premiera nowej linii przypada na rok największego światowego turnieju piłkarskiego. W tym czasie zespół Head & Shoulders rozpoczyna nową kampanię #JUSTWATCHME  – nawiązując do piłki nożnej, jako sportu zrzeszającego odważnych i pewnych siebie graczy, którzy mogą wyrażać siebie poprzez fryzury, dzięki zadbanej skórze głowy, do 100% wolnej od łupieżu.

Ambasadorzy marki

Nowe produkty marki Head & Shoulders na konferencji zaprezentowali ambasadorzy – Ania i Robert Lewandowscy, którzy byli gwiazdami konferencji prasowej, na której oboje wystąpili w niebiesko-granatowych stylizacjach, mocno nawiązującymi do kolorystyki marki. Fryzura Ani, którą był warkoczyk przeplatany granatową wstążką, również nie była przypadkowa. W trakcie konferencji odbył się autorski pokaz fryzur marki Head & Shoulders, na którym został pokazany nowy trend – warkocz w nowoczesnym wydaniu.

zaprojektowane dla mężczyzn pragnących mieć mocne włosy, które w dodatku świetnie pachną.

Premiera nowej linii przypada na rok największego światowego turnieju piłkarskiego. W tym czasie zespół Head & Shoulders rozpoczyna nową kampanię #JUSTWATCHME  – nawiązując do piłki nożnej, jako sportu zrzeszającego odważnych i pewnych siebie graczy, którzy mogą wyrażać siebie poprzez fryzury, dzięki zadbanej skórze głowy, do 100% wolnej od łupieżu.

Ambasadorzy marki

Nowe produkty marki Head & Shoulders na konferencji zaprezentowali ambasadorzy – Ania i Robert Lewandowscy, którzy byli gwiazdami konferencji prasowej, na której oboje wystąpili w niebiesko-granatowych stylizacjach, mocno nawiązującymi do kolorystyki marki. Fryzura Ani, którą był warkoczyk przeplatany granatową wstążką, również nie była przypadkowa. W trakcie konferencji odbył się autorski pokaz fryzur marki Head & Shoulders, na którym został pokazany nowy trend – warkocz w nowoczesnym wydaniu.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij