[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

James Franco przedstawia: 'Man Box' dla Zalando

Wiodąca europejska platforma modowa Zalando sezon wiosna-lato 2017 wita kampanią MAN BOX ukazującą różne style typowe dla współczesnego mężczyzny. Razem z aktorem i twórcą filmowym Jamesem Franco firma przygotowała spot reklamowy udowadniający, że Zalando ułatwia zakupy ubraniowe niezależnie od stylu.

Zalando
Poza damską odzieżą, obuwiem i akcesoriami we wszystkich przedziałach cenowych Zalando ma swojej ofercie także asortyment dla mężczyzn, który obejmuje szerokie spektrum marek i stylów na każdą okazję. Z typowym dla siebie urokiem i swobodą James Franco przekonuje, że Zalando ma coś dla każdego.

James Franco zna mężczyzn i ich upodobania. Mówiąc o niechęci do zakupów, precyzuje: „My nie chodzimy na zakupy. My decydujemy". Większość mężczyzn, zamiast kupować ubrania, wolić uprawiać sport, gotować lub chodzić na ryby. Niezależnie od tego, jakie są ich ulubione zajęcia, mogą oni przy tym świetnie wyglądać dzięki Zalando, które oferuje setki marek i stylów w jednym miejscu.

REKLAMA

Spot reklamowy do kampanii „It's A MAN BOX" został nakręcony na ulicach Los Angeles, a wyreżyserował go i w głównej roli wystąpił James Franco. Spot jest częścią kompleksowej kampanii obejmującej reklamę w prasie oraz na banerach OOH. Kampania rusza 12 marca 2017 we wszystkich krajach, w których obecne jest Zalando.

 
Więcej informacji i inspiracji na zalando.pl/manbox.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij