[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.5

Rozmowa biznesowa: jak osiągnąć cel?

Profesjonalizm w prezentowaniu własnej oferty czy koncepcji jest oczywiście bardzo istotny. Ale psychologowie zgodnie twierdzą, że najchętniej robimy interesy z osobami, które wzbudzają naszą sympatię. 

biznesowy lunch fot. Getty Images

Rozmowa biznesowa: jak rozmawiać, aby uzyskać cel?

Dlatego właśnie biznes lunch może być dla nas szansą. Jest jednak kilka zasad, o których trzeba pamiętać. 

Wybierz starannie

Najpierw zrób nieformalny wywiad na temat gustów kulinarnych swojego gościa. Nie wzbudzisz sympatii wegetarianina w steak house.

1/ Bądź gospodarzem

Jeżeli Ty zapraszasz, do Ciebie należy wybór restauracji oraz stolika. Sprawdź wcześniej ten lokal. Zadbaj o komfort gości, bądź uważny, okazuj im zainteresowanie. Wycisz i schowaj telefon.

2/ Rozmowa

Zanim przejdziecie do sedna, najpierw pogadajcie sobie nieformalnie. Chodzi o to, żeby znaleźć jakieś wspólne cechy zainteresowania. Zakazane tematy: polityka, religia, sprawy osobiste, obgadywanie znajomych. 

3/ Menu

Lunch powinien być raczej lekki i w takiej formie, aby dało się rozmawiać podczas jedzenia. Specjaliści odradzają zamawianie alkohlu – lepiej mieć jasny umysł. Jeżeli Twój gość zamawia, OK, ale nie rób tego pierwszy.

4/ Zakończ

Biznes lunch z zasady nie powinien trwać dłużej niż 1,5 godziny. Z zasady płaci zapraszający, no chyba że umówicie się wcześniej, że po połowie (z propozycją powinien wyjść gość). Po spotkaniu wyślij mejla z podziękowaniem. 

REKLAMA

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij