[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
1.0

Męskie zawody: agent sportowy

Jeśli jest w Tobie coś z psychologa, masz łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi i kochasz sport - kariera agenta sportowego stoi przed Tobą otworem.

Agent sportowy
Praca agenta sportowego nie polega jedynie na pozyskiwaniu sponsorów dla rozmaitych atletów, tudzież poszukiwaniu utalentowanych graczy, na których umięśnionych torsach dobrze będzie wyglądać koszulka z logotypami firmy X i Y. To także pole do popisu dla psychologa, trudno bowiem „wygrać” coś komercyjnie na sportowcu, jeśli nie przekona się go, że dobre relacje z mediami i sponsorami to podstawa tego interesu.

A bez medialnego pupila za dużo zarobić się w tej branży nie da. No właśnie – ile to jednak jest to „za dużo” i na ile może liczyć agent sportowy w kraju, gdzie z bardzo rzadka trafiają się perełki nawiązujące poziomem do Lewandowskiego, Błaszczykowskiego czy Milika. Czyli takie, dzięki którym Twoja emerytura upłynie pod znakiem Ferrari, blondynek z niecnymi zamiarami i komórką pełną numerów do wielkich nazwisk świata sportu.

„Podstawa netto waha się od 2 do 4 tysięcy, w zależności od agencji. Najwięcej jednak zainkasować można dzięki prowizji od kontraktu, średnio jakieś 5-20%. Kiedy kontrakt opiewa na kilkaset tysięcy złotych, a w najbardziej spektakularnych przypadkach nawet milion, to łatwo sobie policzyć zysk” – wyjaśnia Piotr Pietrzak, dyrektor ds. marketingu sportowego i promocji z PSP Polish Sport Promotions.

Od czego zacząć: zgłoś się na staż do którejś z wiodących agencji marketingu sportowego.

Ile czasu potrzeba: jeśli złapiesz bakcyla, po roku będziesz czuł się w tej branży jak Małysz na skoczni.

Jaką cechę musisz mieć: musisz kochać i rozumieć sport.

Bonusy: znani ludzie, idole z dzieciństwa, wielkie sportowe imprezy – będziesz miał czym się chwalić wśród znajomych, a jak dziewczynie powiesz, że znasz osobiście Davida Beckhama... 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij