[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.5

Zebrania w pracy - czy narady zawsze są potrzebne?

Formalne spotkania bywają jednym z największych złodziei czasu. Badania przeprowadzone przez NFO Research wykazały, że statystyczny menedżer bierze udział w ponad 60 spotkaniach miesięcznie, a pracownicy zatrudnieni w USA spędzają na nich ponad jedną trzecią czasu pracy. Połowa z nich jest niepotrzebna.

To wszystko... hrrr... co pan mówi, prezesie... hrrr... jest bardzo interesujące... (fot. © Orange Line Media 2008/shutterstock.com)
Czy to ma sens?

Przed spotkaniem sprawdź, co będzie przedmiotem rozmowy i czy nie można znaleźć rozwiązania bez zwoływania zebrania.

33%O tyle skrócą się narady firmowe, jeśli z sali konferencyjnej zostaną usunięte krzesła.

 

Dobrze je zorganizuj

Jeżeli organizujesz takie zebranie, skorzystaj z rad Roberta W. Bly'a zawartych w książce "Wykorzystaj każdą sekundę" (wyd. MT Biznes 2006):

1. Ustal czas rozpoczęcia i zakończenia spotkania i poinformuj o tym uczestników co najmniej kilka godzin wcześniej.

2. Rozpoczynaj i kończ zebranie zgodnie z planem, nawet jeżeli nie ma jeszcze wszystkich osób.

REKLAMA

3. Określ porządek zebrania, tak aby każdy z uczestników wiedział, ile czasu ma na zaprezentowanie swoich kwestii.

4. Utrzymuj dyscyplinę, kontrolując czas i przypominając uczestnikom, ile zostało do końca konkretnego wystąpienia oraz całego zebrania.

Prosty patent:

Według prof. Allena Bluedorna, specjalisty od zarządzania na Uniwersytecie w Missouri, dobrym sposobem jest usunięcie krzeseł z sali obrad. Uczestnicy dyskutują na stojąco, starają się mówić rzeczowo, konkretnie i zwięźle. Nikt nie bije piany. Spotkania są średnio o 1/3 krótsze, a decyzje podejmowane w ich trakcie są tak samo trafne.

Men's Health 11/2006

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij