[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.8

Kariera: kolory sukcesu

Kolor to reakcja zmysłu wzroku na padającą na receptory siatkówki falę elektromagnetyczną. Te fale wywołują różne reakcje – pobudzają, uspokajają, stymulują kreatywność. Zobacz, jak odrobina koloru może poprawić Twoją pracę. 

Kariera: kolory sukcesu fot. Ysbrand Cosijn 2015/shutterstock
1. Ściany

Pomarańcz może doładować Twój mózg. „Badania wskazują, że ludzie pracują efektywniej w pokojach pomalowanych na pomarańczowo – mówi Mark Wentworth, psycholog zajmujący się wpływem koloru na psychikę (colourforlife.com). – To połączenie energetyzującego czerwonego z pobudzającym kreatywność żółtym”.

REKLAMA
 

2. Koszula

Niebieski to dobry wybór. Badania przeprowadzone na University of Alberta w Kanadzie pokazują, że ten kolor może wpłynąć na obniżenie ciśnienia krwi. Specjaliści psychologii biznesu dodają, że facet w niebieskiej koszuli kojarzy się z lojalnością, konsekwencją i zrównoważeniem.

3. Krawat

Czerwień to sygnał dominacji. Profesor Andrew Elliot z University of Rochester tłumaczy, że dzięki czerwieni mężczyzna wydaje się silniejszy. Kobiety postrzegają mężczyzn w czerwieni jako osoby o wyższym statusie, z większym prawdopodobieństwem zarabiające więcej pieniędzy i bardziej seksowne.  

4. Okładka

Jeśli chcesz zwrócić uwagę swojego szefa, oddaj mu swój raport w żółtych okładkach. Badania wskazują, że żółty poprawia koncentrację i przyciąga uwagę. Dlatego warto sprawić sobie notes lub terminarz z żółtą okładką. Będziesz lepiej pamiętał o rzeczach, które tam notujesz. I nie zgubisz ich tak łatwo.

5. Wygaszacz ekranu

Postaw na zieleń na swoim monitorze. „Badania wskazują, że zielony kolor faktycznie nas uspokaja i sprawia, że czujemy się bezpiecznie – mówi Wentworth. – Może dlatego, że nasi przodkowie koczownicy, widząc przed sobą morze zieleni, mieli pewność, że nie czeka ich w najbliższym czasie głód”.

6. Tusz

Odręczne notatki dla kolegów czy szefa rób czarnym pisakiem albo długopisem. Wyglądają dużo poważniej i bardziej profesjonalnie. Stwierdzono też, że nawet robione dla siebie notki, typu: „zapłacić za gaz” zostaną zrealizowane z większym prawdopodobieństwem, jeżeli zapiszesz je czarnym kolorem.

MH 12/2010

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij