[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Jak podkręcić kreatywność - News MH

Żeby być wielki, musisz myśleć jak wielcy. Przynajmniej tak twierdzą naukowcy.

Steve Jobs
Masz problem i nie potrafisz go rozwiązać? Wyobraź sobie, że jesteś autorytetem w danej dziedzinie i spróbuj teraz. Wcielenie się w kogoś innego zmienia nasze procesy myślowe.  

Okazuje się, że kryją się w nas pokłady kreatywności i mądrości, o których nie mieliśmy pojęcia. Chodzi tylko o to, jak je uruchomić. Naukowcy ze Scuola Internazionale Superiore di Studi Avanzati podczas eksperymentów odbywających się w rzeczywistości wirtualnej wykazali, że kiedy wcielamy się w osobę, którą uważamy za autorytet w jakiejś dziedzinie, lepiej wykonujemy zadania związane z tym zagadnieniem.

Np. wcielając się w Zygmunta Freuda, badani udzielali trafniejszych porad psychologicznych. Przyjęcie innej perspektywy pomaga nam sięgnąć do głębszych zasobów poznawczych. Chcesz pobudzić swoją kreatywną stronę? Wyobraź sobie, że jesteś Leonardo Da Vinci. Chcesz zainspirować swój zespół? Bądź jak Steve Jobs.

Na bosaka po iQ

16 – o tyle procent poprawi się Twoja pamięć robocza po bieganiu na bosaka – dowodzą naukowcy z Uniwersytetu Północnej Florydy.

Wleciało i wyleciało

Większość naszej aktywności w sieci nie polega na tworzeniu treści, ale na przekazywaniu jej dalej. Naukowcy z Uniwersytetu Cornella i uniwersytetu w Pekinie wykazali, że udostępnianie informacji w internecie sprawia, że zapamiętujemy ją niemal dwukrotnie gorzej, jakbyśmy – puszczając ją dalej – nie zatrzymywali jej w głowie.

Ożesz Ty K...! Gdzie kot?

Zauważyłeś ostatnio, że zdarzają Ci się niekontrolowane wybuchy wściekłości? A masz kota? W badaniach na uniwersytecie w Chicago wykazano, że u osób z toksoplazmozą (na ogół ludzie zarażają się tym od kotów albo jedząc niedogotowane mięso) dwukrotnie częściej występują zachowania impulsywne i agresywne. Naukowcy podejrzewają, że wywołujący toksoplazmozę pasożyt T. gondii może wpływać na chemię mózgu. Zanim jednak pozbędziesz się kota, zrób sobie badania na pasożyty w laboratorium analitycznym – koszt to ok. 30-40 zł. 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij