[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Skoda Rapid: chłód i spokój

Duchota i upał w aucie mogą bardziej zmęczyć niż tłumacząca, jak powinieneś jeździć, teściowa. Skody Rapid i Rapid Spaceback wjeżdżają do salonów w trzech wersjach MAX – wszystkie z seryjną, darmową „klimą”. I bez teściowej.

Skoda Rapid fot. Juliusz Szalek
Żeby wszystko było jasne: nic nie mamy do teściowych, ale nikt nie lubi, jak mu się dziamga za uchem podczas jazdy. Uff, z głowy. Teraz do rzeczy. Modele Rapid i Rapid Spaceback mimo kompaktowych rozmiarów zostały rozplanowane tak, by wykorzystać każdy milimetr przestrzeni. Dzięki dużemu rozstawowi osi nawet najbardziej długonoga modelka (nawet dwie) będzie miała dużo miejsca z tyłu. Wersje MAX dostępne są dla każdego silnika (także ekologicznego GreenLine -3,8 l/100 km) w cenie od 43 850 zł z ubezpieczeniem od 590 zł.

REKLAMA

Maksymalne wyposażenie

1. Wersja ACTIVE MAX

Standardowa odmiana ACTIVE ma seryjnie na pokładzie m.in. komplet poduszek powietrznych (czołowe, boczne z przodu i kurtyny), centralny zamek, elektrycznie sterowane szyby z przodu, a także elektroniczny system stabilizacji toru jazdy. Aby Skodę udało się sprawnie zapakować bagażami, seryjne jest też asymetryczne składanie oparcia tylnej kanapy w stosunku 60:40. Promocyjna odmiana MAX jest dodatkowo wyposażona w klimatyzację Climatic (półautomatyczną, która potrafi utrzymywać stałą temperaturę wnętrza) i radio Blues z CD/ MP3. Do wzięcia jest za minimum 43 850 zł. Zyskujesz wyposażenie o wartości 5700 zł.

fot. Juliusz Szalek

2. Wersja AMBITION MAX

Wersja AMBITION już w standardzie dokłada do tego, co oferuje ACTIVE, m.in. pilota do centralnego zamka, wejście AUX, reflektory przeciwmgielne z przodu, komputer pokładowy, podłokietnik z przodu z kolejnym schowkiem oraz elektrycznie składane i podgrzewane lusterka zewnętrzne. W wersji MAX dostaniesz dodatkowo czujniki parkowania z tyłu, trójramienną, skórzaną kierownicę z przyciskami do obsługi radia, wyświetlacz Maxi-DOT, elektryczne szyby z tyłu i dwa dodatkowe głośniki. Rapid albo Rapid Spaceback w wersji Ambition MAX kosztują przynajmniej 49 050 zł. Zyskujesz wyposażenie o wartości 4050 zł.

fot. Juliusz Szalek

3. Wersja ELEGANCE MAX

Topowa odmiana ELEGANCE już sama w sobie jest wyposażona na bogato: kierowca ma do dyspozycji tempomat, fotele przednie są regulowane na wysokość, a w nadkolach kręcą się aluminiowe felgi w rozmiarze 15 cali. Wersja MAX dokłada do tego automatyczną klimatyzację Climatronic, pakiet zimowy (podgrzewane przednie siedzenia, podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby) oraz przygotowanie pod telefon. W dodatku felgi 15-calowe zamienia na obręcze aluminiowe o rozmiar większe. Odmiana ELEGANCE MAX z podstawowym silnikiem 1.2 (86 KM) kosztuje 53 850 zł. Zyskujesz wyposażenie o wartości 4300 zł.

fot. Juliusz Szalek

MH 06/14

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij