Seat Tarraco FR – ekspres rodzinny

Seat Tarraco w wersji FR to nie tylko praktyczny i bogato wyposażony SUV, ale przede wszystkim wygodne auto rodzinne z napędem hybrydowym i ponadprzeciętnymi osiągami.

Seat Tarraco FR Fot. SEAT
MOCNE SILNIKI - Obok hybrydy plug-in, Tarraco FR może napędzać też 190- lub 245-konny silnik benzynowy oraz 200-konny Diesel – każdy z nich ma przekładnię DSG i napęd na cztery koła 4Drive

Jeżeli jesteś głową rodziny, ciążą na Tobie bardzo ważne obowiązki, m.in. zapewnienie swoim bliskim bezpiecznego i komfortowego środka transportu. Dziś trudno o lepszy wybór, niż 7-miejsowy SUV z kompletem poduszek powietrznych  i systemów wspomagających, dużym prześwitem oraz praktycznym, wygodnym wnętrzem – taki właśnie jest Seat Tarraco.

Seat Tarraco FRFot. SEAT
SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA - Funkcja monitorowania martwego pola lusterek, aktywny tempomat, skanowanie znaków drogowych i asystent świateł drogowych – seryjnie dostajemy wszystko, czego potrzeba

Seat Tarraco FRFot. SEAT
SPORTOWY CHWYT - Trójramienna kierownica z oznaczeniem FR i kontrastującym przeszyciem nadaje wnętrzu sportowego sznytu

Co najważniejsze, wybierając auto rodzinne hiszpańskiej marki nie musisz wcale rezygnować z własnych potrzeb, bo w ofercie Seata jest wersja FR. Oznacza to bardzo bogato wyposażony model, który ma zaawansowane multimedia i  świetny system audio, ale przede wszystkim mocne silniki i drapieżną stylizację – to cechy, które w autach doceniają wszyscy faceci. Seat Tarraco FR występuje w kilku szybkich wersjach na czele z benzynową 2.0 TSI i hybrydową plug-in e-Hybrid – obie oferują kierowcy 245 KM.

Seat Tarraco FRFot. SEAT
W UŚCISKU - W wersji FR auto ma seryjnie montowane fotele zintegrowane z zagłówkiem – nie tylko wyglądają pierwszorzędnie, ale przede wszystkim skutecznie podtrzymują ciało w zakrętach

Ciekawa jest głównie hybryda, bo to model, który jest w stanie pokonać 47 km bez włączania silnika elektrycznego, a w trybie hybrydowym pozwala osiągnąć zasięg do 730 KM. Średnie zużycie paliwa? Może wynieść tylko 1,8 l/100 km. Ważniejsze jest jednak to, że silnik elektryczny daje kierowcy niespotykanie szybką reakcję na gaz, a benzynowy – dobre osiągi, niezależnie od prędkości jazdy. Dzięki temu duże i rodzinne Tarraco FR rozpędza się do 100 km/h w 7,5 sekundy, czyli jak usportowiony hot-hatch.

Seat Tarraco FRFot. SEAT
DRAPIEŻNY STYL - Duże koła, lakierowane na czarno detale karoserii, oznaczenia FR i dwie ozdobne atrapy układu wydechowego – Tarraco w tej pikantnej wersji prezentuje się wybornie
Zobacz również: