[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Nowy Ford Mondeo: większy i lepszy

Kawał czasu Ford kazał na niego czekać, ale nareszcie jest. Nowe Mondeo, czyli jeden z najpopularniejszych modeli w klasie średniej.   

Ford Mondeo
Jak mówi stara prawda – chcesz być równy, musisz być lepszy. Ford formułuje to po swojemu – chcesz być lepszy, musisz być większy. Mondeo to w klasie średniej już ikona.

REKLAMA

Najnowszy model w Stanach jest znany od ub. roku, do Europy zaś trafia właśnie teraz. I jest o pół rozmiaru większy niż większość rywali.

Twarz Forda wyraźnie nawiązuje do modeli Astona Martina, a dzięki smukłej sylwetce i lekko wybrzuszonym błotnikom nadwozie Forda wydaje się szersze i niższe, niż jest. Z kolei kabina jest bardzo klasyczna – z tego prostego powodu, że w tej klasie aut taka właśnie ma być – z konsolą płynnie połączoną z tunelem centralnym. Przyjemnym high-techowym detalem jest duży ekran TFT w miejsce zegarów.

Mondeo od początku było w ścisłej czołówce swojej klasy pod względem właściwości jezdnych i Ford obiecuje, że nowy model tylko podniesie rywalom poprzeczkę. W ofercie są cztery wersje benzynowe (160-240 KM) oraz, dla symetrii, cztery wysokoprężne (115-180 KM). Po raz pierwszy będzie też oferowane Mondeo z napędem hybrydowym (187 KM). Cennik startuje z poziomu 89 tys. zł za wersję z benzynowym silnikiem 1.5 turbo.

 

 

Kabina mocno nachyloną konsolą wygląda trochę tak, jakby należała do znacznie mocniejszego auta. 

 

 

Detale świetny detal w stylu high-tech to zegary, które w stu procentach składają się z pikseli na ekranie TFT 

Auto konkurenci:

Opel Insignia

Odnosimy wrażenie, że Insignia wciąż z jakiegoś powodu pozostaje niedoceniona – a niesłusznie. Jest wygodna, ma znakomicie wykończoną kabinę i dynamiczne silniki. W ofercie jest też lekko „uterenowiona” wersja Country Tourer. Cennik zaczyna się od 89 tys. zł.

Toyota Avensis

Avensis to jeden z tych samochodów, które prawdopodobnie mają najwyższy na świecie odsetek zadowolonych kierowców. Wygodny, dobrze lub bardzo dobrze wyposażony, świetnie wykonany, ultrapraktyczny i ultrabezstresowy. Od 84 tys. zł. 

AMiS 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij