[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Citroen DS: bo liczy się wyjątkowość

Są oryginalnie stylizowane i świetnie wykończone, do tego lepiej wyposażone i napędzane mocniejszymi silnikami niż „zwykłe” Citroeny. Bo modele z linii DS mają oferować „coś więcej”. Moda na indywidualizm kwitnie na całego.

logo Citroen DS fot. Snap2Art, shutterstock.com
1. Citroën DS3

Konkurent Mini.

Jeśli ktoś określi DS3 jako „Mini w wydaniu Citroëna”, to nie będziemy protestować. Zadziorny, trzydrzwiowy, wyraziście stylizowany maluch – z charakterystycznie ściętym środkowym słupkiem – to jedno z lepszych aut w klasie.

W ofercie są 3 silniki benzynowe i 3 turbodiesle (71-156 KM), a topowa wersja DS3 Racing ma pod maską benzynową jednostkę 1.6 turbo o mocy 202 KM – taką samą, jak w Mini.

Cena: od 59 950 zł (wersja 1.4 VTI, 95 KM)

fot. Producenci, Dystrybutorzy

2. Citroën DS4

W stylu crossovera.

Bardzo zgrabna, proporcjonalna sylwetka ma długi przód oraz linię dachu w stylu coupe, jednak jest utrzymana w ultramodnym stylu crossovera. Ostre przetłoczenia na tylnych błotnikach sprytnie sugerują tylny napęd.

Wielką zaletą DS4 jest też kokpit, przypominający ten z Audi R8. W cenniku są 3 silniki benzynowe oraz 3 turbodiesle (92-163 KM), a oferta daje ogromne możliwości indywidualizacji swojego DS4.

Cena: od 71 800 zł (wersja 1.6 VTI, 120 KM)

fot. Producenci, Dystrybutorzy

3. Citroën DS5

Ekstrawagancja na całego.

Najnowszy dodatek do linii DS to jeden z najbardziej ekstrawagancko stylizowanych samochodów na świecie. DS5 świetnie nawiązuje do historii Citroëna – nie stosując stylu retro, który tutaj byłby nie na miejscu.

Ma znakomicie zaprojektowane, przestronne wnętrze. Wszystkie silniki w ofercie posiadają turbodoładowanie (2 benzynowe i 2 wysokoprężne, 112-200 KM), natomiast flagowy model ma hybrydowy zespół napędowy rozwijający moc 200 KM.

Cena: od 99 900 zł (wersja 1.6 e-HDI, 112 KM)

fot. Producenci, Dystrybutorzy

MH 07/12  

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij