[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Auto premiera: Porsche Macan

Długo zapowiadany, niecierpliwie oczekiwany, nareszcie jest. Porsche Macan, młodszy brat Cayenne, chce wśród SUV-ów być tym, czym 911 Carrera jest wśród aut sportowych. Jeśli czegoś można być pewnym, to tego, że Macan będzie bestsellerem.

Porsche Macan front fot. Producenci
Tak samo jak było w wypadku Cayenne'a, świat po prostu chce kolejnego SUV-a Porsche. Zwarta, mocna sylwetka kompaktowego SUV-a ma charakterystyczny dla Porsche przód, natomiast kabina jest mocno przesunięta do tyłu, co sprawia wrażenie, jakby Macan szykował się do skoku.Pod względem konstrukcyjnym sporo z tego, czego nie widać, pochodzi z Audi Q5, natomiast wszystko to, co widać – i co odpowiada za jazdę – jest już „made by Porsche”.

REKLAMA

W ofercie będą trzy wersje : Macan S (3.0 V6 biturbo, 340 KM), flagowy Macan Turbo 3.6 V6 biturbo, 400 KM) oraz przewidziany głównie na europejskie rynki Macan S Diesel (3.0 V6, 258 KM). Wszystkie wersje mają elektronicznie sterowany układ przeniesienia napędu na cztery koła. Osiągi? W wypadku Macana Turbo jedyne 4,8 s do setki...

Imponujące jest uzbrojenie najnowszego SUV-a Porsche w systemy odpowiadające za dynamikę jazdy. Na pokładzie są lub mogą być szybka jak myśl dwusprzęgłowa przekładnia, aktywne zawieszenie, zaawansowana kontrola trakcji oraz, co typowe dla Porsche, ultramocny układ hamulcowy. Wreszcie, Macan jest też „fabrycznie wyposażony” w całkiem spore możliwości jazdy w terenie. Drżyj, konkurencjo!

Wnętrze Porsche Macan

1. Kokpit

Jest jak z auta sportowego, z centralnie umieszczonym obrotomierzem i małą, trójramienną kierownicą.

fot. Producenci

2. Ekstrasy

Konsola jak z samolotu; na pokładzie są wszystkie najnowsze zdobycze samochodowej elektroniki.

fot. Producenci

Autokonkurenci

1. Range Rover Evoque

Prawdopodobnie jeden z najlepiej zaprojektowanych samochodów na rynku w ogóle. W ofercie również unikatowa wśród SUV-ów wersja trzydrzwiowa. W ofercie silniki o mocach od 150 do 240 KM.

fot. Producenci

2. Volvo XC60

Jeden z najpopularniejszych modeli Volvo. Podobnie jak Evoque, bardziej na asfalt niż w teren. Do napędu służą silniki rozwijające od 136 do 215 KM, natomiast topowa odmiana 3.0 turbo dysponuje 304 KM.  

fot. Producenci

MH 01/14

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij