[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Auto premiera: Peugeot 208

Mniejszy z zewnątrz, większy w środku, dynamiczny i bardzo oszczędny. Napakowany najnowszymi rozwiązaniami z dziedziny samochodowej techniki, a do tego wreszcie naprawdę ładny – taki jest nowy 208, który zajmie miejsce Peugeota 207.

fot. Producenci, Dystrybutorzy
Projektantom Peugeota zamarzyło się osiągnięcie sukcesu na miarę 206-ki – ten model zrewolucjonizował klasę maluchów, a jego ponadczasowa sylwetka sprawiła, że w praktycznie niezmienionej postaci sprzedawano go przez 12 lat. W salonach stał ramię w ramię ze swoim następcą – 207.

208 ma powtórzyć ten sukces dzięki równie wyjątkowemu nadwoziu, które mimo tego, że jest mniejsze na zewnątrz, oferuje pasażerom więcej miejsca niż 207-ka.

Poza przestronnością, kabinę wyróżnia także świetna izolacja akustyczna – to efekt zastosowania rozwiązań z topowego modelu 508. Fanów multimediów przyciągnie 7-calowy ekran dotykowy, który będzie dostępny w standardzie w prawie każdej wersji wyposażenia.

REKLAMA

Ale prawdziwych kierowców zachęci to, co znajduje się pod maską – trzycylindrowe silniki benzynowe palą niewiele ponad 4 litry benzyny na 100 km, a turbodoładowany silnik 1.6 THP pozwala na sprint do setki w 7 sekund!

1. Kokpit

Duża nowość: zegary obserwujesz, patrząc nie wewnątrz koła kierownicy, a ponad nim. Nie ma potrzeby wykorzystywania systemu head-up – tutaj wskazania masz ciągle prawie na linii wzroku.  

fot. Producenci, Dystrybutorzy

2. Skrzynie biegów

W podstawowych wersjach silnikowych dostępne będą z pięcioma przełożeniami. Topowe jednostki 1.6 e HDi oraz 1.6 THP będą zespolone ze skrzyniami sześciobiegowymi.

fot. Producenci, Dystrybutorzy

Autokonkurenci

1. Kia Rio

Porządnie wykonany, sensownie wyposażony, wygodny, oszczędny i niezawodny – jeszcze kilka lat temu nikt nie odważyłby się określić w ten sposób żadnego modelu Kii. A dziś koreańskie auto może walczyć z klasową czołówką.

fot. Producenci, Dystrybutorzy

2. Toyota Yaris

Klasowy wyjadacz w nowym wcieleniu jest jeszcze bardziej dopracowany, a stylistycznie zupełnie odmieniony w porównaniu z poprzednikiem. Zachwyca komfortem, minusuje przestrzenią bagażową, ale jest niezawodny jak każda Toyota.

fot. Producenci, Dystrybutorzy

MH 04/12 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij