[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Auto premiera: Opel Insignia Country Tourer

Chodź nadaje się do jazdy w ciężkich warunkach, nie jest to ani auto terenowe, ani SUV. W marketingowym żargonie Opla Insignia Country Tourer to po prostu najlepszy samochód świata. Ale my lubimy go za to, że jest konkretny.

fot. Producenci, Dystrybutorzy
W nawale mniej lub bardziej lajfstajlowych SUV-ów i crossoverów samochód taki jak Insignia Country Tourer ma parę zalet – jest od „bulwarowych terenówek” rzadszy i, na nasze oko, również bardziej męski. Prawda? Z ceną startującą z poziomu 145 tys. zł nie jest to auto tanie, ale Country Tourer ma w ofercie tylko mocne silniki, do tego napęd na cztery koła, elektronicznie sterowane zawieszenie oraz soczyste wyposażenie z dziedziny komfortu.

REKLAMA

Do tego można dołożyć systemy wspomagające kierowcę, które monitorują przestrzeń wokół samochodu i potrafią ostrzec np. o innym pojeździe gwałtownie zbliżającym się z tyłu. Jak na uterenowioną wersję przystało, Country Tourer ma zwiększony prześwit i specjalne osłony podwozia. W żadnym razie nie czyni to z niego terenówki, niemniej w tej wersji Insignia jest prawdopodobnie jednym z najwspanialej całorocznych samochodów na taki klimat, jak nasz. Deszcz, śnieg, błoto, szutry? Proszę bardzo.

W ofercie są trzy silniki: turbodiesle 2.0 (163 KM) i 2.0 biturbo (tak jest – dwie turbosprężarki, które dają 195 KM) plus flagowy benzynowiec 2.0 turbo, rozwijający 250 KM. Ten ostatni to konkret na kołach.

1. Kabina

Inaczej wykończona niż w cywilnych Insigniach. W standardowym wyposażeniu jest m.in. system multimedialny z ośmiocalowym ekranem dotykowym.


fot. Producenci, Dystrybutorzy

2. Silniki

Tylko mocne. Nasz faworyt to nowiutki benzynowiec 2.0 turbo, rozwijający moc 250 KM. Do pary z „manualem” albo, za drobną dopłatą 5 tys. zł, z automatem.

fot. Producenci, Dystrybutorzy

Auto konkurenci

1. Subaru Outback

Z doskonałym napędem na cztery koła (tzw. stałym) prawdopodobnie jest najbardziej wszechstronnym spośród „uterenowionych kombi”. Ma też ogromną kabinę – jak z auta o klasę większego. Do wzięcia od 140 tys. zł.

fot. Producenci, Dystrybutorzy

2. VW Passat Alltrack

Młodszy brat Audi Allroadów jest właśnie jak Audi w wersji „light” – niezły komfort, świetna jakość i bardzo dobra ekonomia. Alltrack występuje oczywiście tylko jako kombi, do tego z napędem na przednie koła (od 119 tys. zł) albo 4x4 (od 139 tys. zł). 

fot. Producenci, Dystrybutorzy

MH 07/14

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij