[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Auto premiera: Honda CR-V

Skutecznej formuły się nie zmienia – wyraźnie mówi Honda, przedstawiając światu popularnego kompaktowego SUV-a w nowej odsłonie. Bo Honda CR-V nigdy nie udawała, że pomimo napędu na cztery koła nadaje się do jazdy w terenie.

Honda CR-V fot. Ovu0ng, shuttertock.com
Mimo iż pod względem wymiarów nadwozia auto zostało bez zmian, w kabinie udało się wygospodarować wyraźnie więcej miejsca. Deska rozdzielcza jest, jak na Hondę przystało, nieco futurystyczna, z dużym, wielofunkcyjnym ekranem pośrodku wielkiego prędkościomierza.

Fotele zostały umieszczone niżej, dzięki czemu siedzi się jak w porządnym aucie osobowym, natomiast pasażerowie z tyłu mają bardzo dużo miejsca na nogi.

Od nowej CR-V nie wolno oczekiwać tylko jednego: możliwości jazdy w terenie. Auto ma wybitnie asfaltowe właściwości jezdne – i tym lepiej, skoro 99 procent użytkowników CR-V nigdy nie opuszcza asfaltu.

SUV Hondy zyskał natomiast na komforcie: zawieszenie lepiej tłumi nierówności, a kabina jest lepiej wyciszona. Do napędu auta posłużą dwa znane silniki Hondy: benzynowy o pojemności 2,0 l (155 KM) oraz turbodiesel 2.2 i-DTEC (150 KM).

Nowością będzie wersja przednionapędowa – początkowo oferowana z jednostką benzynową, nieco później prawdopodobnie również z silnikiem wysokoprężnym.

Na liście opcji pojawią się zaawansowane systemy bezpieczeństwa, np. aktywny tempomat i system pomagający utrzymać auto na wyznaczonym pasie ruchu. Nowy CR-V w salonach pojawi się na początku przyszłego roku, ale pytać można o niego już teraz.  

1. Kabina

Jak przystało na Hondę, z niemałą domieszką futurystyki. Pośrodku dużego prędkościomierza dominuje wielofunkcyjny ekran.

fot. Producenci, Dystrybutorzy

2. Silniki

Obok benzynowej jednostki 2.0 (155 KM) do napędu posłuży znany z innych modeli Hondy turbodiesel 2.2 i-DTEC o mocy 150 KM.

fot. Producenci, Dystrybutorzy

Auto konkurenci

1. Subaru Forester

Prawdopodobnie najbardziej wszechstronny spośród wszystkich kompaktowych SUV-ów Forester ma znakomity, stały napęd na cztery koła. W połączeniu z dwulitrowym turbodieslem trudny do pobicia. Wadą jest przestarzała kabina.

fot. Producenci, Dystrybutorzy

2. Volkswagen Tiguan

Lekki SUV Volkswagena po faceliftingu przeżywa drugą młodość i czuje się nieźle. I jak na Volkswagena przystało, punktuje równo – jest przestronny, świetnie wykonany i bardzo dobry na asfalcie, jednak nie nadaje się nawet w łatwy teren.

fot. Producenci, Dystrybutorzy

MH 11/12 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij