Fotele zostały umieszczone niżej, dzięki czemu siedzi się jak w porządnym aucie osobowym, natomiast pasażerowie z tyłu mają bardzo dużo miejsca na nogi.
Od nowej CR-V nie wolno oczekiwać tylko jednego: możliwości jazdy w terenie. Auto ma wybitnie asfaltowe właściwości jezdne – i tym lepiej, skoro 99 procent użytkowników CR-V nigdy nie opuszcza asfaltu.
SUV Hondy zyskał natomiast na komforcie: zawieszenie lepiej tłumi nierówności, a kabina jest lepiej wyciszona. Do napędu auta posłużą dwa znane silniki Hondy: benzynowy o pojemności 2,0 l (155 KM) oraz turbodiesel 2.2 i-DTEC (150 KM).
Nowością będzie wersja przednionapędowa – początkowo oferowana z jednostką benzynową, nieco później prawdopodobnie również z silnikiem wysokoprężnym.
Na liście opcji pojawią się zaawansowane systemy bezpieczeństwa, np. aktywny tempomat i system pomagający utrzymać auto na wyznaczonym pasie ruchu. Nowy CR-V w salonach pojawi się na początku przyszłego roku, ale pytać można o niego już teraz.
1. Kabina
Jak przystało na Hondę, z niemałą domieszką futurystyki. Pośrodku dużego prędkościomierza dominuje wielofunkcyjny ekran.

2. Silniki
Obok benzynowej jednostki 2.0 (155 KM) do napędu posłuży znany z innych modeli Hondy turbodiesel 2.2 i-DTEC o mocy 150 KM.

Auto konkurenci
1. Subaru Forester
Prawdopodobnie najbardziej wszechstronny spośród wszystkich kompaktowych SUV-ów Forester ma znakomity, stały napęd na cztery koła. W połączeniu z dwulitrowym turbodieslem trudny do pobicia. Wadą jest przestarzała kabina.

2. Volkswagen Tiguan
Lekki SUV Volkswagena po faceliftingu przeżywa drugą młodość i czuje się nieźle. I jak na Volkswagena przystało, punktuje równo – jest przestronny, świetnie wykonany i bardzo dobry na asfalcie, jednak nie nadaje się nawet w łatwy teren.

MH 11/12
Komentarze