[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Auto premiera: Fiat Panda

Jeśli w jakiejś klasie aut istnieje samochód – wyznacznik standardu, to od 9 lat jest nim wśród maluchów Fiat Panda. Bo Panda jest nie do podrobienia – nawet jeśli nowy model byłby pozbawiony emblematów marki i modelu, i tak każdy z miejsca wiedziałby, jakie to auto.

fot. Juliusz Szalek
Nadwozie nowej Pandy jest zgrabne, z wyraźnie zaakcentowanymi błotnikami, całość – podobnie jak kabina – utrzymana w stylu zaokrąglonych kwadratów. Zgodnie z trendami Panda A.D. 2012 nieco urosła i ma bardziej przestronne wnętrze, a bagażnik jest większy o jedną 19-litrową torbę.

Pod skórą są bardzo nowoczesne rozwiązania ekologiczne (jak system start/ stop, który wyłącza silnik podczas postoju, np. na światłach), komunikacyjne (fiatowski system Blue&Me, łączący urządzenia informacji, rozrywki i nawigacji) oraz z dziedziny bezpieczeństwa (system rozpoznający zagrożenie i potrafi ący awaryjnie wyhamować auto).

Do napędu posłużą cztery silniki (trzy benzynowe plus turbodiesel), rozwijające od 64 do 85 KM. Prawdziwą perełką wśród nich jest silnik 0.9 TwinAir Turbo – dwucylindrowa, turbodoładowana jednostka, która zapewnia świetną dynamikę przy „kropelkowym” zużyciu paliwa.

Spodziewamy się, że cena nowego modelu ciut wzrośnie (poprzednik kosztuje w podstawowej wersji ok. 30 tys. zł), ale też, że Panda będzie lepiej wyposażona – wszystko w zgodzie z aktualnymi trendami.

1. Kokpit

Wszystko jest tak konsekwentnie utrzymane w stylu zaokrąglonych kwadratów, że nawet kierownica sprawia wrażenie lekko kwadratowej...

fot. Juliusz Szalek

2. Kabina

Jest bardziej przestronna niż w poprzednim modelu. Siedzi się wysoko, w wyposażeniu są np. cztery poduszki powietrzne.

fot. Juliusz Szalek

Autokonkurenci

1. Peugeot 107

Świeżo zmodernizowany maluch Peugeota trafia na właściwy moment – modę na małe auta. „107” jest dobrze dopracowana i wciąż konkurencyjna, a do napędu służy jej 3-cylindrowy silnik 1.0 o mocy 68 KM. Cennik startuje od 36 tys. zł.

fot. Juliusz Szalek

2. Seat Mii

Wielka-mała nowość Seata ma niespełna 3,6-metrowe nadwozie z bardzo nadmuchaną kabiną. Mii występuje w wersji trzy- oraz pięciodrzwiowej i ma silnik 1.0 (3-cyl.) w dwóch wersjach – o mocy 60 lub 75 KM. Cena jeszcze nie jest znana.

fot. Juliusz Szalek

MH 03/12

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij