[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Auto premiera: BMW 3

Są samochody, których rynkowy debiut jest tylko kolejnym debiutem z wielu – i są takie, których pojawienie się zwraca uwagę. Najnowszy sedan BMW serii 3 to stuprocentowy przedstawiciel tego drugiego gatunku.

rys. Juliusz Szalek
Dlaczego tak jest? Ikona BMW jest po prostu modelem, do którego tradycyjnie równają inni – nie mają bowiem innego wyjścia. Nowa limuzyna serii 3 pojawi się w salonach w lutym, a cennik ruszy od 147 tys. zł za najpopularniejszą wersję 320d.

Początkowo będą oferowane trzy silniki, wszystkie – to znak czasów – wyposażone w turbosprężarki: benzynowe 328i (245 KM) i 335i (306 KM) oraz wysokoprężny 320d (184 KM lub, w wersji „eko”, 163 KM). Jako opcja będzie oferowany unikalny w tej klasie 8-biegowy automat.

W porównaniu z poprzednikiem nowy model jest większy, bardziej przestronny, wygodniejszy, lepiej wyposażony, bardziej dynamiczny i jednocześnie oszczędniejszy.

REKLAMA

Na pokładzie jest fabrycznie montowany zestaw ekorozwiązań (np. system start/stop, układ odzysku energii hamowania), a lista opcji jest długa jak książka telefoniczna i obejmuje np. wyświetlacz head-up, aktywny tempomat, który potrafi samoczynnie wyhamować auto, zaawansowany system informacyjno-rozrywkowy z dostępem do internetu.

Tradycyjnie już z rozkładem masy 50:50 „trójka” jest świetnie wyważona. To jeden z czynników, które dają fantastyczne właściwości jezdne – ostre jak brzytwa prowadzenie, a jednocześnie wysoki poziom komfortu. To jeden z samochodów, które zabrałbyś na swój ulubiony kawałek drogi. Teraz czekamy na „trójkę” coupé, a później wersję podniesioną do potęgi M, czyli M3.

1. Kabina

Jest świetnie wyposażona, chociaż minimalistyczna w stylu. W wersji z pakietem M Sport – specjalna kierownica.

rys. Juliusz Szalek

2. Wykończenie

BMW najwyraźniej uważnie słuchało krytyki – jakość nowego modelu jest bowiem tip top.

rys. Juliusz Szalek

Autokonkurenci

1. Lexus IS

Limuzyna Lexusa dobrze przyjęła się na europejskim rynku jako alternatywa dla niemieckich modeli. Do wyboru czterocylindrowy turbodiesel lub benzynowy V6. Właściwości jezdne dobre, ale nie wybitne. W standardzie świetne wyposażenie.

rys. Juliusz Szalek

2. Volvo S60

Niecałe półtora roku temu aktualne wcielenie S60 dumnie wjechało do klasy niższej średniej. Zalety to atrakcyjna stylizacja, poziom komfortu oraz jedne z najlepszych foteli na rynku, wady – w zakrętach jest kompetentny i... No właśnie – po prostu kompetentny.

rys. Juliusz Szalek

MH 01/12 

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij