[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

Forum - Fitness

Dyskusja do tematu: Większe mięśnie w 4 tygodnie

To esencja treningu siłowego. Wybraliśmy dla Ciebie najlepsze ćwiczenia na wszystkie mięśnie - dzięki nim zrobisz wielki krok ku świetnej sylwetce, bez względu na to, czy dopiero zaczynasz, czy już jakiś czas trenujesz. Za miesiąc zaczniesz wyglądać jak Mr. MH!

Przejdź do artykułu
  • avatar zgłoś
    przez ~mh,
    2009-12-10 18:50:12

    To esencja treningu siłowego. Wybraliśmy dla Ciebie najlepsze ćwiczenia na wszystkie mięśnie - dzięki nim zrobisz wielki krok ku świetnej sylwetce, bez względu na to, czy dopiero zaczynasz, czy już jakiś czas trenujesz. Za miesiąc zaczniesz wyglądać jak Mr. MH.

  • avatar zgłoś
    przez ~psyho89,
    2009-12-10 21:15:15

    W sumie fajne ćwiczenia i momentami zabawne " efekty " ale dla zaawansowanych nic nowego

  • avatar zgłoś
    przez ~xianoss,
    2009-12-10 21:44:36

    Nie posiadam w domu wyciągu, jakim ćwiczeniem mogę zastąpić to z wyciągiem?

  • avatar zgłoś
    przez ~psyho89,
    2009-12-10 22:46:20

    \'xianoss\' napisał(-a):Nie posiadam w domu wyciągu, jakim ćwiczeniem mogę zastąpić to z wyciągiem?Nie ma alternatywy tak samo dobrej

  • avatar zgłoś
    przez ~sieka,
    2009-12-12 10:48:16

    Istnieje dobra alternatywa, można poprosić kogoś równie silnego - jak my sami - żeby stał niżej od nas ( na przykład na stopniu niżej czy my stoimy na krześle a on na podłodze) i obie osoby trzymają ręcznik (ten sam) ja w tej sytuacji ciągnę takim uchwytem jak na wyciągu żeby pracowały bicepsy, a kolega niżej usytuowany ode mnie ciągnie w dół i u niego pracują tricepsy, tak ćwiczył m.in. Schwarzenegger z kimś tam. Ewentualnie, jeśli nie masz nikogo do pomocy, możesz spróbować przywiązać ręcznik do jakiegoś optymalnego ciężaru i podciągać ten ciężar.Powodzenia

  • avatar zgłoś
    przez ~ambro,
    2009-12-13 03:04:29

    Bardzo fajny trening, ale zy moglibyście polecić coś zamiast pompek na poręczach i podciąganiu wyciągu dolnego? Bo niestety nie mam odpowiednich urządzeń, a może jednak coś zamiast wyciągu można by porobić

  • avatar zgłoś
    przez ~czytacz,
    2009-12-13 09:29:28

    Na bicepsy bardzo fajnym cwiczeniem jest uginanie przedramion z hantla z lokciem opartym o kolano - ale trzeba bardzo dokladnie technicznie robic, nie pomagac sobie kolanem i w napieciu miesnia wytrzymac przez sekunde.Na triceps tez jest wiele cwiczen, moze byc na przyklad wyciskanie w bardzo waskim chwycie sztangi lezac.

  • avatar zgłoś
    przez ~absynt37,
    2009-12-16 11:04:11

    w artykułach MHs zawsze piszecie, teksty typu "mięśnie w 4 tygodnie.... 15 minut, etc", a prezentowane trening skierowane są do rozpoczynających przygodę z siłownią lub mają na celu zachęcić niezdecydowanych łatwym i szybkim sukcesem, ale może od czasu do czasu zaproponowalibyście jakieś dobry trening tym co już wiedzą że "4 tygodnie" czy też trening w "15 minut" to bajka dla początkujących i że po tych 4 tych tygodniach gdy pierwsze szybkie efekty stopują w trening trzeba włożyć więcej niż 15 minut. Dobry przykład to trening Szymona.

  • avatar zgłoś
    przez ~misiou,
    2009-12-16 11:19:10

    \'Absynt37\' napisał(-a):w artykułach MHs zawsze piszecie, teksty typu "mięśnie w 4 tygodnie.... 15 minut, etc", a prezentowane trening skierowane są do rozpoczynających przygodę z siłownią lub mają na celu zachęcić niezdecydowanych łatwym i szybkim sukcesem, ale może od czasu do czasu zaproponowalibyście jakieś dobry trening tym co już wiedzą że "4 tygodnie" czy też trening w "15 minut" to bajka dla początkujących i że po tych 4 tych tygodniach gdy pierwsze szybkie efekty stopują ...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~albeerto,
    2009-12-16 14:26:51

    Dokładnie - gdy na okładce magazynu dla mężczyzn pojawia się tekst " większe mięśnie w 4 tygodnie" czy "3 cm w bicepsie w miesiąc" nie wygląda to zbyt dobrze a u ludzi mających jakiekolwiek pojęcie o treningach wzbudza po prostu uśmiech politowania i psuje markę magazynu. Więcej pokory a mniej taniej reklamy Pozdrawiam

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3
STRONA 1 z 3

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij