Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Forum - Fitness

Dyskusja do tematu: Większe mięśnie w 4 tygodnie

To esencja treningu siłowego. Wybraliśmy dla Ciebie najlepsze ćwiczenia na wszystkie mięśnie - dzięki nim zrobisz wielki krok ku świetnej sylwetce, bez względu na to, czy dopiero zaczynasz, czy już jakiś czas trenujesz. Za miesiąc zaczniesz wyglądać jak Mr. MH!

Przejdź do artykułu
  • avatar zgłoś
    przez ~Mens Health,
    2009-12-10 18:50:12

    To esencja treningu siłowego. Wybraliśmy dla Ciebie najlepsze ćwiczenia na wszystkie mięśnie - dzięki nim zrobisz wielki krok ku świetnej sylwetce, bez względu na to, czy dopiero zaczynasz, czy już jakiś czas trenujesz. Za miesiąc zaczniesz wyglądać jak Mr. MH.

  • avatar zgłoś
    przez ~Waldemar,
    2009-12-10 21:15:15

    W sumie fajne ćwiczenia i momentami zabawne " efekty " ale dla zaawansowanych nic nowego

  • avatar zgłoś
    przez ~xianoss,
    2009-12-10 21:44:36

    Nie posiadam w domu wyciągu, jakim ćwiczeniem mogę zastąpić to z wyciągiem?

  • avatar zgłoś
    przez ~Waldemar,
    2009-12-10 22:46:20

    \'xianoss\' napisał(-a):Nie posiadam w domu wyciągu, jakim ćwiczeniem mogę zastąpić to z wyciągiem?Nie ma alternatywy tak samo dobrej

  • avatar zgłoś
    przez ~sieka,
    2009-12-12 10:48:16

    Istnieje dobra alternatywa, można poprosić kogoś równie silnego - jak my sami - żeby stał niżej od nas ( na przykład na stopniu niżej czy my stoimy na krześle a on na podłodze) i obie osoby trzymają ręcznik (ten sam) ja w tej sytuacji ciągnę takim uchwytem jak na wyciągu żeby pracowały bicepsy, a kolega niżej usytuowany ode mnie ciągnie w dół i u niego pracują tricepsy, tak ćwiczył m.in. Schwarzenegger z kimś tam. Ewentualnie, jeśli nie masz nikogo do pomocy, możesz spróbować przywiązać ręcznik do jakiegoś optymalnego ciężaru i podciągać ten ciężar.Powodzenia

  • avatar zgłoś
    przez ~Ambro,
    2009-12-13 03:04:29

    Bardzo fajny trening, ale zy moglibyście polecić coś zamiast pompek na poręczach i podciąganiu wyciągu dolnego? Bo niestety nie mam odpowiednich urządzeń, a może jednak coś zamiast wyciągu można by porobić

  • avatar zgłoś
    przez ~Czytacz,
    2009-12-13 09:29:28

    Na bicepsy bardzo fajnym cwiczeniem jest uginanie przedramion z hantla z lokciem opartym o kolano - ale trzeba bardzo dokladnie technicznie robic, nie pomagac sobie kolanem i w napieciu miesnia wytrzymac przez sekunde.Na triceps tez jest wiele cwiczen, moze byc na przyklad wyciskanie w bardzo waskim chwycie sztangi lezac.

  • avatar zgłoś
    przez ~Absynt37,
    2009-12-16 11:04:11

    w artykułach MHs zawsze piszecie, teksty typu "mięśnie w 4 tygodnie.... 15 minut, etc", a prezentowane trening skierowane są do rozpoczynających przygodę z siłownią lub mają na celu zachęcić niezdecydowanych łatwym i szybkim sukcesem, ale może od czasu do czasu zaproponowalibyście jakieś dobry trening tym co już wiedzą że "4 tygodnie" czy też trening w "15 minut" to bajka dla początkujących i że po tych 4 tych tygodniach gdy pierwsze szybkie efekty stopują w trening trzeba włożyć więcej niż 15 minut. Dobry przykład to trening Szymona.

  • avatar zgłoś
    przez ~Misiou,
    2009-12-16 11:19:10

    \'Absynt37\' napisał(-a):w artykułach MHs zawsze piszecie, teksty typu "mięśnie w 4 tygodnie.... 15 minut, etc", a prezentowane trening skierowane są do rozpoczynających przygodę z siłownią lub mają na celu zachęcić niezdecydowanych łatwym i szybkim sukcesem, ale może od czasu do czasu zaproponowalibyście jakieś dobry trening tym co już wiedzą że "4 tygodnie" czy też trening w "15 minut" to bajka dla początkujących i że po tych 4 tych tygodniach gdy pierwsze szybkie efekty stopują ...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~albeerto,
    2009-12-16 14:26:51

    Dokładnie - gdy na okładce magazynu dla mężczyzn pojawia się tekst " większe mięśnie w 4 tygodnie" czy "3 cm w bicepsie w miesiąc" nie wygląda to zbyt dobrze a u ludzi mających jakiekolwiek pojęcie o treningach wzbudza po prostu uśmiech politowania i psuje markę magazynu. Więcej pokory a mniej taniej reklamy Pozdrawiam

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3
STRONA 1 z 3
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij