REKLAMA

Forum - Fitness

Dyskusja do tematu: Trening na masę: 8 zmian dla szybszych efektów

Jeszcze jakiś czas temu rosłeś jak na drożdżach. Teraz, choć trenujesz podobnie, Twoje mięśnie za nic nie chcą być większe. A może właśnie dlatego? Wszystko, czego potrzebujesz, to kilka drobnych modyfikacji i Twój trening na masę znów zacznie dawać owoce.

Przejdź do artykułu
  • avatar zgłoś
    przez ~mh,
    2010-06-19 15:46:06

    Jeszcze jakiś czas temu rosłeś jak na drożdżach. Teraz, choć trenujesz podobnie, Twoje mięśnie za nic nie chcą być większe. A może właśnie dlatego? Wszystko, czego potrzebujesz, to kilka drobnych modyfikacji i Twój trening znów zacznie dawać owoce.http://www.menshealth.pl/fitness/Trening-n...ektow-3956.html

  • avatar zgłoś
    przez ~psyho89,
    2010-06-19 21:53:18

    No ja martwych ciągów nie robię praktycznie. Tylko raz, moze dwa razy w miesiacu i na ugietych nogach

  • avatar zgłoś
    przez ~damn,
    2010-06-19 22:10:23

    Całkiem rzeczowe porady, chociaż jak ktoś jest w temacie to nic nowego. Chyba zacznę w najbliższym czasie robić martwy ciąg tyle, że ze sztangą a nie z hantlami jak opisane w artykule, zobaczę jak to na mnie podziała

  • avatar zgłoś
    przez ~macieyt,
    2010-06-19 22:13:29

    Ja póki co martwego się boję... Najpierw wzmocnię dół pleców, tak żebym był pewien, że żaden krążek mi się nie wysunie

  • avatar zgłoś
    przez ~psyho89,
    2010-06-19 23:56:46

    CYTAT(Maciey @ 19-06-2010, 22:13) Ja póki co martwego się boję... Najpierw wzmocnię dół pleców, tak żebym był pewien, że żaden krążek mi się nie wysunieBać się już nie boję, potrafię dźwignąć pokaźną sumkę, ale nie robię tego często ze względu na moje kręgi właśnie

  • avatar zgłoś
    przez ~szwircu,
    2010-06-20 00:09:09

    Ja co drugi trening zamieniam martwy na wznosy tułowia

  • avatar zgłoś
    przez ~kmuzylowski,
    2010-06-20 01:34:28

    Czy martwy idealnie przygotuje mnie do robienia przysiadów z dużym obciążeniem ?

  • avatar zgłoś
    przez ~maras86pl,
    2010-06-20 10:28:09

    A no Waldek, to nie możesz ze względu na stan zdrowia, ale przyznaj, że dla osoby, która może wykonywac jest to faktycznie ważne ćwiczenie i warto je wykonywać, angażuje sporo mięśnimusisz pewnie jakąś alternatywę mieć

  • avatar zgłoś
    przez ~tommy22,
    2010-06-20 11:45:52

    Pierwsza porada w tym artykule jest bez sensu, właśnie chodzi o to żeby mieć na tyle silną wolę aby zmusić się do treningu, to są tak naprawdę najlepsze dni treningowe, kształtują nie tylko mięśnie ale i charakter. A co do martwych ciągów to jest rzeczywiście jedno z ważniejszych ćwiczeń ale wymaga ogromnego skupienia nad poprawną techniką.

  • avatar zgłoś
    przez ~maras86pl,
    2010-06-20 13:06:52

    mówi się, że nic na siłę, nie wiem czy to tak dobrze na chama sie pchać jak czujesz, że nie możesz dać z siebie 100% i nie dasz, bo jak będziesz osłabiony to nie jesteś w stanie wykrzesać z siebie dość energii, chociaż sam staram się właśnie treningiem rozpędzić jakieś gorsze dni jak się trafią.Nie mam natomiast pojęcia czy dobrze robię, może te profesorki z różnych Uniwerków mają rację właśnie i taki trening jest może nie tyle stracony, ale nie zbyt efektywny przynajmniej...

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3 ... 4
STRONA 1 z 4
REKLAMA