[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Forum - Fitness

Dyskusja do tematu: Trening 100 pompek w 6 tygodni

Chcesz wyglądać lepiej i być w lepszej formie, ale nie masz czasu na siłownię? Weź się za pompki. Jednak zamiast każdego kolejnego dnia robić pompkę więcej, wykorzystaj nasz program i zrób ich już po 6 tygodniach aż 100. Bonus: spalisz przy okazji 17 tys. kcal!

Przejdź do artykułu
  • avatar zgłoś
    przez ~mh,
    2012-08-31 12:43:37

    Chcesz wyglądać lepiej i być w lepszej formie, ale nie masz czasu na siłownię? Weź się za pompki. Jednak zamiast każdego kolejnego dnia robić pompkę więcej, wykorzystaj nasz program i zrób ich już po 6 tygodniach aż 100. Bonus: spalisz przy okazji 17 tys. kcal!

  • avatar zgłoś
    przez ~LilPeneros,
    2012-08-31 13:28:11

    Moim zdaniem zamiast robić 100 pompek o wiele lepiej jest zrobić 12 pompek w serii w taki sposób:albo robić pompki "dla twardzieli" opisane na trzeciej stronie artykułu z MH tu:

  • avatar zgłoś
    przez ~mazi500,
    2012-08-31 20:15:11

    Na ból nadgarstków polecam pompki na hantlach (najlepiej takich plastikowych) w zastępstwie specjalnych uchwytów.A co do samego programu to jest to program ze strony 100pompek który szczerze mówiąc ma zbyt duże przeskoki pomiędzy kolejnymi tygodniami. Niemozliwe jesty wykonanie wszystkich tygodni po kolei, aniektóre z nich trzeba powtarzac nawet 3 razy. Piszę to z własnego dośwadczenia bo przymierzałem się do 100 pompek 3 razy zanim udało mi się to zrobic:PRafał

  • avatar zgłoś
    przez ~tomus158,
    2012-08-31 23:13:44

    Nie wiem dla kogo jest ten program - jak ktoś jest początkujący to wątpie żeby zrobił 100 pompek takim planem.Ja ktoś już ćwiczy to 100 pompek nie powinno być problemem - ja robię ich ponad 200-300, zależy od dnia.

  • avatar zgłoś
    przez ~maark,
    2012-09-01 13:50:59

    \'Tomus\' napisał(-a):Nie wiem dla kogo jest ten program - jak ktoś jest początkujący to wątpie żeby zrobił 100 pompek takim planem.Ja ktoś już ćwiczy to 100 pompek nie powinno być problemem - ja robię ich ponad 200-300, zależy od dnia.Jeśli robisz 300 pompek bez odpoczynku to przyjmij wyrazy uznania! W takim razie musisz też ileś zrobić na jednej ręce... Jak dużo?

  • avatar zgłoś
    przez ~altair,
    2012-09-01 16:18:23

    Mógłbyś nagrać filmik jak robisz 300 pompek naraz ?A powiedz w nim na początku swój nick i ze to dla strony MH . "D dzięki z góry

  • avatar zgłoś
    przez ~adrianw,
    2012-09-01 17:43:20

    \'Altair\' napisał(-a):Mógłbyś nagrać filmik jak robisz 300 pompek naraz ?A powiedz w nim na początku swój nick i ze to dla strony MH . "D dzięki z góryMyśle że chodziło mu że tyle pompek dziennie wykonuję bo wątpię żeby zrobił na raz 300 pompek bez odpoczynku

  • avatar zgłoś
    przez ~tomus158,
    2012-09-02 00:15:54

    Kurczę, ja nie chińczyk Chodziło o 300 pompek na treningu.Serie różnie wypadają po 50-60 pompek.Na raz to ja 120 zrobie, nie więcej(przynajmniej nigdy nie próbowałem) chodziło mi o plan - kiedy na zaczynałem przygodę z pompkami, to od razu waliłem 4 serie po 25 powtórzeń.Czasem po 30.Wiem po sobie że takie coś najlepiej działa, lepiej niż robie systemem 13-8-6-4 jak to proponują.

  • avatar zgłoś
    przez ~LilPeneros,
    2012-09-02 13:00:29

    Musiałeś być strasznym chudzielcem albo osobą o nieprzeciętnie wielkiej sile i wytrzymałości skoro zaczynając swoją przygodę z pompkami robiłeś 4 serie pompek po 25 - 30 powtórzeń.

  • avatar zgłoś
    przez ~tomus158,
    2012-09-02 13:10:47

    \'LilPeneros\' napisał(-a):Musiałeś być strasznym chudzielcem albo osobą o nieprzeciętnie wielkiej sile i wytrzymałości skoro zaczynając swoją przygodę z pompkami robiłeś 4 serie pompek po 25 - 30 powtórzeń.Nie każdy, kto ze sportem w przeszłości miał tylko tyle wspólnego co WF w szkole jest w stanie wykonać 10 - 15 pompek za jednym zamachem i mniej niż 10 w seriach, a co dopiero 25 - 30 powtórzeń w serii.Chudzielcem nie byłem.Gruby też nie.Ważyłem jakieś 72kg przy 177 - przeciętnie.Po prostu powiedziałem sobie - zrobię 4 serie po 25 pompek.No i zrobiłem.Bez wymówek.

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3 ... 9
STRONA 1 z 9
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij