REKLAMA

Forum - Fitness

Dyskusja do tematu: Podciąganie na drążku dla każdego!

Podciąganie to ćwiczenie budujące całą górę: szerokie plecy i potężne ramiona. Oto sposób, by opanować je do perfekcji, niezależnie od poziomu, z którego startujesz. Ten trening sprawi, że Twoje plecy przybiorą kształt litery V, a ramiona wypełnią rękawki koszulki.

Przejdź do artykułu
  • avatar zgłoś
    przez ~mh,
    2013-02-27 15:05:38

    Podciąganie to ćwiczenie budujące całą górę: szerokie plecy i potężne ramiona. Oto sposób, by opanować je do perfekcji, niezależnie od poziomu, z którego startujesz. Ten trening sprawi, że Twoje plecy przybiorą kształt litery V, a ramiona wypełnią rękawki koszulki.

  • avatar zgłoś
    przez ~szczesiu,
    2013-02-27 16:40:28

    Już kiedyś był podobny artykuł, szkoda tylko że nigdzie takiej gumy nie można kupić.

  • avatar zgłoś
    przez ~altair,
    2013-02-27 18:01:08

    Na siłowniach jest w większosci trzeba tylko zapytać trenerów 

  • avatar zgłoś
    przez ~Lampi4,
    2013-02-27 18:24:15

    czyli jak potrafię podciągnąć się 10 razy to mam zacząć od podciągania się z obciążeniem i nie mam robić poprzednich ćwiczeń ? niech mnie ktoś oświeci :D

  • avatar zgłoś
    przez ~fleay,
    2013-02-27 18:57:00

    czyli jak potrafię podciągnąć się 10 razy to mam zacząć od podciągania się z obciążeniem i nie mam robić poprzednich ćwiczeń ? niech mnie ktoś oświeci :DJeśli robisz bez większego wysiłku 3 serie po 10 podciągnięć to tak, wcześniejsze ćwiczenia nie będą potrzebne. Myślę, że dalszy trening na drążku zwiększyłby tylko wytrzymałość, gdy dodasz obciążenie- nie tylko zwiększysz wytrzymałość i liczbę powtórzeń, ale też rozbudujesz mięśnie.

  • avatar zgłoś
    przez ~Lampi4,
    2013-02-27 19:00:04

    dzięki za info !

  • avatar zgłoś
    przez ~MaTa01,
    2013-03-01 17:52:51

    Po przeczytaniu wspomnianego tutaj poprzedniego artykułu o tej tematyce i zaczęcia od wykonywania opisywanego tutaj ćw. nr 2 udało mi się bezpowrotnie opuścić zaszczytny... raczej średnio poziom zera powtórzeń ;). Można? Można. Polecam - bez ściemy :).Aha, dodam, że brak podwyższenia do podstawienia pod drążek zastępowałem podskokiem doprowadzającym do opisanej pozycji wyjściowej. Także bez wymówek proszę.

  • avatar zgłoś
    przez ~LilPeneros,
    2013-03-01 18:32:11

    Jako podwyższenie może posłużyć taboret.lub krzesło na którego siedzeniu stajemy.

  • avatar zgłoś
    przez ~romanowicz,
    2013-03-02 23:12:12

    Już kiedyś był podobny artykuł, szkoda tylko że nigdzie takiej gumy nie można kupić.Jak to nie można? Tu masz przykład

  • avatar zgłoś
    przez ~sanczez87,
    2013-03-09 16:33:20

    czy ktos moze mi wyjasnic ten plan treningowy? ten 4-tygodniowy z obciazeniem. bo nie bardzo wiem po co ,co tydzien zmniejszac ilosc powtorzen o jedno skoro obciazenie zmieniamy dopiero w piatym tygodniu?

  • ODPOWIEDZ +
1 2 3 ... 4
STRONA 1 z 4
REKLAMA