REKLAMA

Profil xkamilx

  • avatar
    zgłoś
    Przywitalnia
    Witam.Mam na imię Kamil, Men's Health'a czytam regularnie od kilku lat, forum od niedawna, ale postaram się nadrobić.
    xkamilx, 2012-09-19 12:14:47
  • avatar
    zgłoś
    Sztuka walki
    A co myślicie o Sambo? W klubie, do którego chodzę są prowadzone treningi i zastanawiam się czy warto się wybrać.
    xkamilx, 2012-10-08 18:36:53
  • avatar
    zgłoś
    Trochę kultury nie zaszkodzi:)
    Jak interesuje Cię dobra zabawa to polecam jakąś komedię. Ja nie dawno widziałem "Szalone nożyczki" W Bagateli w Krakowie, z tego co wiem grają to też chyba w teatrze Kwadrat w Wawie. Niezwykłość tego przedstawienia polega na tym, że jest ono interaktywne tzn. aktorzy grają przy czynnym udziale publiczności, można z widowni zgłaszać swoje uwagi, zdawać pytania.A na musicalu byłem raz, wynudziłem się trochę, taki gatunek chyba trzeba lubić, żeby się podobało. A gwarantuje, że "szalone nożyczki" spodobają się każdemu.
    xkamilx, 2012-10-15 15:38:43
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Dahaka1990 Ja jakiś czas temu przerzuciłem się ze splita na FBW i od tego czasu wszystkim to polecam. Na moją decyzję wpłynęła książka "Power Training" Roberta Remediosa, który twierdzi, że nasze ciało działa jako całość i wszystkie jego elementy są połączone, dlatego głupotą jest ćwiczenie ich oddzielnie. I oczywiście, że można na tym robić masę.Co do odżywiania na masie, jedz co 2,5 - 3 godz nieduże posiłki, ale tak żeby nie czuć głodu pomiędzy nimi. A przede wszystkim nie ważne jak często ale co jesz.
    xkamilx, 2012-12-02 21:43:30
  • avatar
    zgłoś
    Update strony, forum i blogów
    Wg mnie zmiana na lepsze, wszystko bardziej przejrzyste. Nie widzę tylko avatarów przy postach no i trochę zamula całość.
    xkamilx, 2012-12-02 21:46:30
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Mat18 to nie plan tylko lista 6 podstawowych ćwiczeń. Rozwiń to trochę (liczba serii, powtórzeń, częstotliwość, obciążenie) na razie nie ma tu co komentować
    xkamilx, 2012-12-04 18:02:08
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    2x20 to trochę mało jeśli chodzi o martwy. I generalnie poleciłbym Ci zrobić 2 treningi (A i i na przemian wykonywanie ćwiczeń jedno i obustronnych (np. wyciskanie sztangą i wyciskanie hantelkami). Powinno to wyglądać na zasadzie:1)jednostronne2)obustronne3)jedno4)obu5)jedno6)obua drugi trening odwrotnie. Trzy razy w tygodniu wystarczy i pamiętaj, że masę robi się przede wszystkim w kuchni
    xkamilx, 2012-12-06 17:16:10
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    Rotfl ja bym Ci polecił zapoznanie się z FBW, ale jeśli już upierasz się przy splicie to wg. mnie zdecydowanie za dużo tego. 4 ćwiczenia po 4 serie to za dużo przy robieniu masy. Ogranicz się do 3 serii i max 4 ćwiczenia na duże partie i 3 ćwiczenia na małe. I z brzuchem też bym trochę odpuścił, 2 x w tygodniu wystarczy.Monki ankieta poszła.
    xkamilx, 2012-12-08 11:45:22
  • avatar
    zgłoś
    Skoda Rapid: dynamiczna
    Plywak6555 Na tym polega reklama, że promuje się produkt reklamodawcy. A co do samej marki to możemy tylko zazdrościć Czechom, że z kiepskiej marki zrobili naprawdę solidne i porządne samochody cenione na świecie. Polacy się śmieją ze Skody a sami g*wno mamy i nie potrafimy wyprodukować nawet jednego sensownego samochodu.
    xkamilx, 2012-12-08 17:55:44
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    'Bender' napisał(-a):nikt doświadczony się nie zgłasza więc może ja. Jesteś chudzina, ważysz jakieś 10 kg za mało. Samym treningiem niewiele wskórasz, bo żeby nabrać wagi będzie potrzebny dodatni bilans energetyczny. Czyli więcej kalorii musisz zjeść niż spalasz. Co do treningu, nie jest dla Ciebie. Za duża objętość, poszukaj czegoś z mniejszą ilością serii, bo więcej nie znaczy lepiej. 3-4 ćwiczenia na dużą grupę i 2 na małą. Tyle ode mnie Widzę, że panuje tu to samo typowe przekonanie co na większości forów kulturystycznych, że im większy tym lepszy. Przede wszystkim kolega ma idealne BMI, przy dodatkowych 10kg będzie to już oznaczało nadwagę. Oczywiście ważne są proporcje mięśnie/tłuszcz, ale przy mocno dodatnim bilansie kalorycznym i niezbyt intensywnym treningu będzie łapał niestety to drugie. Jeśli podoba Wam się wygląd typowego miśka z siłowni to proszę bardzo, ale ja jestem raczej zwolennikiem sylwetki "szczupła i wysportowana" a nie napompowana. A taką da Ci najszybciej FBW najlepiej nastawiony na siłę. Masę delikatnie złapiesz przy okazji, ale jeśli nie przesadzisz z ilością kalorii to raczej koszulka Ci nie pęknie
    xkamilx, 2012-12-10 15:36:34
1 2 3 ... 9
STRONA 1 z 9
REKLAMA