REKLAMA

Profil ufok

zgłoś
    Dieta dla tenisisty
    Wpisz w Wikipedii Dieta dr. Kwaśniewskiego a później odnośniki do wielu badań.
    ufok, 2013-11-14 22:07:14
    zgłoś
    Dieta dla tenisisty
    A gdzie ten wątek chętnie poczytam ale gdzie, zmodyfikuję chyba jednak dietę na węglowodanową, z tego co czytam to na tłuszczowej raczej nie robi się masy, jest ona za to doskonała przy redukcji i rzeźbieniu.
    ufok, 2013-11-15 12:26:32
    zgłoś
    Dieta dla tenisisty
    To jest właśnie skomplikowane, obwody posiadam bo ćwiczę od kilku lat, natomiast teraz moja technika tenisowa poszła w górę i postanowiłem bardziej nakierować swoje ciało na ten sport, czyli rezygnuję z wielkich kapturów czy karku, wprowadziłem dużo treningu na szybkość i gibkość ale przy tym nie chcę stracić masy mięśniowej, szczególnie że od kilku miesięcy widzę że poszło mi w nogi (mój trening jak dotąd to Bill Star 5x5) które ciężko było wytrenować. Dopóty zależało mi na obwodach to było proste i z racji predyspozycji genetycznych szybko budowałem masę ale teraz mam inne założenia. Chcę się skupić na brzuchu, przedramionach i nogach, tak z 5kg jakby w tych miejscach przybyło to było by optymalnie i wagowo i estetycznie a też nie przeszkadzałoby w sporcie.
    ufok, 2013-11-15 13:39:34
    zgłoś
    8 rzeczy, które budują mięśnie
    Jak można polecać jogurt, to przetworzone świństwo i należy tego unikać, już prędzej kefir.
    ufok, 2013-11-15 13:45:55
    zgłoś
    Offtop
    Ciekawe skąd Wy bierzecie te dyrdymały, każdy kto choć odrobinę poważniej podchodzi do kulturystyki wie że 2gB/kgmc to absolutne minimum żeby cokolwiek zbudować.
    ufok, 2013-11-15 19:14:54
    zgłoś
    Dieta dla tenisisty