REKLAMA

Profil pankolek

  • avatar
    zgłoś
    Nie daj się oszukać w sklepie!
    Przecież ten artykuł był chyba z 3 numery temu w Men's Health... To jaki sens ma powtarzanie tego samego?
    pankolek, 2009-10-05 22:24:47
  • avatar
    zgłoś
    Nie daj się oszukać w sklepie!
    no racja
    pankolek, 2009-10-06 15:00:05
  • avatar
    zgłoś
    Zbicie tkanki tłuszczowej?
    dorzuć po treningu siłowym areoby i bedzie ok
    pankolek, 2009-10-11 17:25:12
  • avatar
    zgłoś
    Grypa, choroby grypopodobne
    a tak przy okazji mam ktoś może jakiś sprawdzony sposób na kaszel?Już 2 tydzień mam kaszel i jakoś "cudowne" syropki nie pomagają...
    pankolek, 2009-11-19 20:22:20
  • avatar
    zgłoś
    Konkurs "Czytelnik na okladke 2010"
    mnie osobiście ciekawi poziom tkanki tłuszczowej pana Michała
    pankolek, 2009-11-29 16:47:31
  • avatar
    zgłoś
    Siłownia a piłka nożna
    Życie bramkarza wcale nie jest takie łatwe
    pankolek, 2010-02-10 09:18:56
  • avatar
    zgłoś
    Dieta na masę - do oceny
    \'borek11\' napisał(-a):Posiłek 1 serek wiejski , chleb razowy (z serem , szynka , dzemem ) , banan , otręby Posiłek 2 Szynka Wołowa , Chleb razowy , pomidor Posiłek 3 Szynka Wołowa , ser żółty półziarnisty , chleb graham , ogórek Posiłek 4 mintaj lub filet piersi z kurczaka , ryż ( lub jakas kasza ) oliwa z oliwek , pomidor Posiłek 5Shake z twarogu chudego i gainer,Posiłek 6Tuńczyk , sałata lodowa , oliwa z oliwek .To jest Dieta z jednego przykładowego dnia . Proszę o oceny . Nie mam możliwości robienia sałatek w ciągu dnia z powodu szkoły .To przykładowo 15g zdrowych tłuszczy ma mu wystarczyć na cały dzień? 30% dziennego zapotrzebowania powinno pochodzić z tłuszczy.
    pankolek, 2010-02-15 20:03:33
  • avatar
    zgłoś
    Ostro zmęczone nogi
    CYTAT(Hustla @ 25-02-2010, 21:18) Treningi areobowe powinny być krótkie, można je nawet nainterwały zamienić, ale żeby niw trwały za długo. Czasami jak się chce za dużo na raz to się niszczy to co już się uzyskało.do spalania tłuszczu, a nie mięśni najlepsze są właśnie aeroby o umiarkowanej intensywności a nie interwały, przecież organizm zaczyna spalać tłuszcz dopiero po 30 minutach...
    pankolek, 2010-02-25 21:28:25
  • avatar
    zgłoś
    Trening na mase - plan do oceny.
    ja bym proponował szrugsy robić z barkami i a w środę do pleców dorzucić jakieś inne ćwiczenie np. przyciąganie linki wyciągu dolnego do brzucha. Na nogi trochę mało masz tych ćwiczeń... i myślę, że jak byś każde ćwiczenie rozpoczynał od 15-12 powtórzeń a kończył na 8 to było by lepiej
    pankolek, 2010-02-28 21:01:54
  • avatar
    zgłoś
    Co jecie zazwyczaj przed i po treningu?
    1h przed treningiem kasza jęczmienna z piersią kurczaczka i warzywa na patelnie z przyprawą orientalną. ehh aż zgłodniałem a po hmm jak się znajdzie to jakaś rybka/kurczak z ryżem/kaszą/ziemniaczkami + rodzynki
    pankolek, 2010-03-09 21:54:36
1 2 3
STRONA 1 z 3
REKLAMA