[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

Profil twin

  • avatar
    zgłoś
    Trening siłowy: ćwiczenia na klatkę piersiową
    Prawidłowa technika wykonaniaPołóż się na ławeczce, tak by głowa, tułów i biodra miały pewne oparcie. Stopy w lekkim rozkroku, płasko na podłodze. Sztangę złap nachwytem, obejmując ją kciukiem od dołu. Dłonie rozstaw nieco szerzej niż na szerokość barków. Unieś sztangę ze stojaków i trzymaj na wyprostowanych ramionach nad obojczykami. Cofnij łopatki i opuszczaj powoli sztangę, do momentu aż dotknie klatki na wysokości sutków. Cały czas kontroluj ciężar. Następnie unieś ją, tak by ponownie znalazła się nad obojczykami. [u]Możesz zablokować na moment ręce w stawach łokciowych.[/u] Łopatki trzymaj cały czas ściągnięte.Nie prostuje się kończyny górnej podczas wyciskania w stawach łokciowych , tak jak w większości ćwiczeń trzeba tego unikać.Chyba, że planujecie szybko zakończenie kariery. Podczas wyprostu dochodzi do dużego obciążenia stawów, cały wyciskany/podnoszony ciężar naciska na staw.
    twin, 2011-04-11 20:13:42
  • avatar
    zgłoś
    Większe mięśnie w 4 tygodnie
    Popieram, sam chętnie bym coś takiego zastosował.Nie mam już wielu pomysłów na urozmaicanie ćwiczeń,a dawno nie budziłem się rano z wielkim zakwasemPowinieneś się cieszyć, że Twoje mięśnie nie ulegają mikrouszkodzeniom - bo właśnie to jest tzw `zakwas` - czyli ból spowodowany tymi mikrouszkodzeniami włókien mięśni/a.
    twin, 2011-04-11 20:25:22
  • avatar
    zgłoś
    Większe mięśnie w 4 tygodnie
    Mnie uczono, że ten cały kwas mlekowy wraca do swojego odpowiedniego stężenia w około godzinę po treningu, ból który odczuwamy ( tępy , wrażliwy na dotyk ) to nic innego jak mikrouszkodzenia włókien mięśni i tkanki łącznej.
    twin, 2011-04-11 20:42:10
  • avatar
    zgłoś
    Błahe pytania - mądre odpowiedzi
    Czy sposób treningu ma wpływ na szybkość?Sposób treningu ma wpływ na wszystko. W zależności co chcesz osiągnąć układasz taki plan i dobierasz takie ćwiczenia , a także wykonujesz je w taki sposób - który będzie najbardziej trafny do osiągnięcia, zbliżenia postawionego sobie celu. Pamiętaj - każdy nawet najbardziej trafny plan dla kogoś nie będzie , a raczej nie musi być dobry dla Ciebie. Plany treningowe układa się indywidualnie w zależności od potrzeb i możliwości organizmu po dłuższej obserwacji zachowania własnego ciała podczas ćwiczeń.Jeżeli chodzi o szybkość , zwinność to chyba są odpowiednie ćwiczenia sprawnościowe , wytrzymałościowe aby poprawić kontrolę nad danymi partiami ciała, nad szybkością reakcji itd ...
    twin, 2011-04-11 21:14:09
  • avatar
    zgłoś
    Muzyka: co polecacie?
    Ja polecam kawałki Łukasza "Małpy" Małkiewicza.Gdyby ktoś był zainteresowany mam podlinkowana całą płytkę , a tymczasem kilka numerów.
    twin, 2011-04-12 17:55:27
  • avatar
    zgłoś
    Nadciągnięty mięsień?
    Bardzo to wszystko jest chaotyczne.Co to znaczy `rozciągać się` ? Rozciągasz dany mięsień , partię mięśniową, a nie `się`. W postawieniu jakiekolwiek diagnozy jest wazne zlokalizowanie przyczyny bólowej , a z Twojej wypowiedzi ciężko jest cokolwiek wywnioskować. `boli mnie w prawej części przy nerkach`. Jaki to jest ból? z przodu ciała, tyłu? Tępy, promieniujący.. ? Którą nogą `uderzałeś z całej siły`?
    twin, 2011-04-12 18:29:48
  • avatar
    zgłoś
    Nadciągnięty mięsień?
    Dalej się nie rozumiemy.Jaki mięsień starasz się rozciągnąć? albo w jaki sposób to robisz?
    twin, 2011-04-12 18:45:24
  • avatar
    zgłoś
    Nadciągnięty mięsień?
    Zakładam ,że robisz to w siedzeniu, kończyny dolne wyciągnięte i sięgasz do stóp rękami. Czyli rozciagasz mięśnie nóg zlokalizowane po stronie grzbietowej. Pewnie do tego dochodzi skłon tułowia do przodu i napięcie mięśni brzucha? Skoro mówisz ,że boli podczas takiej czynności w `prawej części przy nerkach` to wydaje mi się ,że mogłeś nadciągnąć mięśnie brzucha- a raczej ich same przyczepy. Aczkolwiek nie jestem w stanie ci pomóc i powiedzieć wprost co Ci jest , ani pewnie nikt inny przez internet .. skonsultuj to z lekarzem( najlepiej sportowym ).
    twin, 2011-04-12 19:06:14
  • avatar
    zgłoś
    Muzyka: co polecacie?
    ezeq, ja nie mogę słuchać codziennie , ja mogę słuchać całe dnie jego numerów. Nie lubię tego rodzaju muzyki , jednak ma to cos jego twórczość, ten przekaz który trafia do mnie. Piosenka " nigdy nie byłem " Mozna powiedzieć ze sie z nia utozsamiam.
    twin, 2011-04-12 21:02:34
  • avatar
    zgłoś
    Nie jesteś na gwarancji
    Według mnie to co jest tu napisane bardziej zniechęca za zabranie się za siebie i trenowanie niż zachęca do jakiejkolwiek aktywnośći fizycznej.Mnie motywuje. Chociażby dlatego by zdobywać wiedzę i doświadczenie w tym co robię aby robić to lepiej , bezpieczniej i zdrowiej. Sam jestem przykładem przetrenowania, a co skutkowało w kontuzję. Niestety która skończyła się operacją.Od tamtej pory wiem więcej o ewentualnym ryzyku, staram się poznać lepiej swój organizm i staram się panować nad nim i tym co robię w granicach w których on funkcjonuje.
    twin, 2011-04-18 20:29:09
1 2 3
STRONA 1 z 3

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij