[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Profil szpaq

  • avatar
    zgłoś
    okładka
    CYTAT(Robur @ May 15 2009, 17:15 PM) Pełen szacunek! Moim zdaniem najlepszy jest Gronowski - Zawadka jest imponujący, ale już odrobinę za bardzo (MOIM zdaniem) bo od przodu ma cycki jak młoda dziewczyna! A, i bawi mnie Domański - jakoś mu się brzuch rozszedł... Moim zdaniem Zawadka powinien być kulturysta, a nie fitnessmen'em
    szpaq, 2009-05-17 09:18:16
  • avatar
    zgłoś
    okładka
    CYTAT(gacek80 @ May 17 2009, 11:56 AM) moim skormnym zdaniem Pan Zawadka jest jednym z faworytów, nigdy wczesniej nie widzialem kolesia o jego budowie, za[beeep]iste proporcje i to zobaczcie przy jakim six packu, bez dwoch zdan jest faworytem ... zobaczcie te geny facet ma genetyke ktorej nie spotykamy od tak sobie, powinniscie cos z tym zrobic ...takie jest moje skormne zdanie ... powodzenia ...P.S. niech ktos z redakcji da jakiegos maila do kolegi badz jakis kontakt, bo napewno nie jedna osoba tu chciala by poznac wlasnie jego pany treningowe ...Tak zdecydowanie super genetyka. W wieku 17 lat waga 45 kg, a w wieku 23lat ok 100kg?, no to żeby w ciągu 5-ci lat takie efekty były to musi być "złota genetyka" haha
    szpaq, 2009-05-17 16:26:04
  • avatar
    zgłoś
    okładka
    No jeżeli uwzględniamy przerwy to może i 6lat:D ale jak dla mnie to i tak jest podejrzane..Każdy wie swoje i tego się trzymajmy:)
    szpaq, 2009-05-17 17:46:11
  • avatar
    zgłoś
    Superserie: krótszy trening, większe efekty
    Moim zdaniem lepiej trzymać się "tradycyjnego treningu" raz w tygodniu wprowadzić trening oparty o superserie na przeciwstawne grupy mięśniowe(co tydzień na inne grupy).. Superserie na daną partie mięśniową wymagają szybkiej regeneracji i często nie da się jej zdobyć bez doping'u ale wiemy jak jest w dzisiejszych czasach-ciężko spotkać "czystego" niestety:( Takie treningi o zbyt wysokiej intensywności mogą przynieść niepożądane efekty, wiec jeżeli ktoś ćwiczy "naturalnie" z dystansem powinien podejść do tego typu treningu. No chyba że ktoś naprawdę nie ma czasu ,taki krótki trening na superseriach to najlepsze rozwiązanie.pozdrawiam szpaQ
    szpaq, 2009-06-14 16:28:12
  • avatar
    zgłoś
    Ile wyciskacie na klate?
    wiek: 20178cm94kg bf17% rzeźbienie mi nie wychodzi wole masować póki co:D staż 6latklata 135-140 kgmartwy 120kg na seria (10-12pow) tu nie przesadzam z ciężarami bo szkoda kręgosłupa przysiad jw
    szpaq, 2010-01-28 22:27:14
  • avatar
    zgłoś
    Plan do oceny
    Według mnie powinieneś robić mniejszą ilość serii na duże partie 10 średnie 8 małe 6. Dodatkowo powinieneś robić przed każdym ćwiczeniem serię rozgrzewająca mały ciężar ok 20 pow. w celu uniknięcia kontuzji bo przy treningu na siłę najłatwiej można ją nabyć. Skup się na fazie ekscentrycznej tzn na opuszczaniu ciężaru która to powinna trwać wg mnie 3-5s (w przypadku treningu na siłę) przerwy 3-5min w zależności od partii no i oddechu. Zamiast 2-3 seri zwykłych mógłbyś zrobić 2-3 serie ekscentryczne ale do tego potrzebujesz dwóch partnerów (treningowych:D). Oczywiście dieta musi być niektórzy twierdzą, że dieta w przypadku robienia siły jest zbędna ale jeśli naprawdę chcesz coś "podnieść" dieta musi być ! powodzenia
    szpaq, 2010-02-21 09:08:32
  • avatar
    zgłoś
    Trening na masę
    Odnośnie badań związanych z treningiem siłowym, też należy do nich podchodzić z dystansem ponieważ są robione albo na zawodowcach albo na osobach które nie mają do czynienia ze sportem.. inny wynik będzie dla zawodowców (szczególnie wspomaganych) , a inny dla osoby nie trenującej bądź trenującej czysto. Chodź te na uczestnikach nie mających do czynienia ze sportem wg mnie są bardziej wiarygodne.
    szpaq, 2010-02-26 09:10:13
  • avatar
    zgłoś
    Zabezpieczanie miesni.
    Ja bym uderzał w dietę tzn tłuszczówkę możesz jeść dużo kcl co będzie potrzebne przy długich treningach.. Dieta ta opiera się na białku (ok3g /kg) i na tłuszczach (oczywiście zdrowych) węglowodany ograniczasz spożywasz małe ilości tylko w posiłkach około treningowych ok 50g na dzień. Lecz przez pierwsze 2tyg powinieneś spożywać mniejszą ilość ww (omijać je jak się tylko da) aby organizm wszedł w ketozę czyli stan w którym organizm będzie brał energię z tł. Z supli możesz zapodać: białko , bcaa ,hmb , spalacz (jeśli masz dobrej jakości białko to mozna zrezygnować z bcaa)Stosujesz doładowania ww zresztą jeśli chcesz się dowiedzieć więcej to spytaj swojego najlepszego przyjaciela o rade - google.pl na pewno mniej mięśni spalisz na niej niż na zbilansowanej...
    szpaq, 2010-02-26 16:44:40
  • avatar
    zgłoś
    Zabezpieczanie miesni.
    dlatego zawsze będziesz miał ten brzuch!I trochę kultury bo Ci jej brak. nara:D
    szpaq, 2010-02-26 17:56:26
  • avatar
    zgłoś
    Pytania o masę i trening.
    Ja też uważam że 2g/kg białka to za mało choć zależy to od etapu (redukcja, masa , regeneracja) ale jeśli chodzi o masę to 2,3-3g.. jest to oparte na wielu badaniach i na własnym doświadczeniu.(Jacek.G widzę, że na tym forum tylko krytykujesz poglądy ludzi którzy nie zawsze ale przeważnie mają rację i wkręcasz autorom tematów swoją tezę nie licząc się z zdaniem innych. Jak już mówiłem brak Ci kultury i nie wiesz co to szacunek do drugiej osoby! Nie mówię tego złośliwie tylko daję Ci do myślenia...)
    szpaq, 2010-02-27 11:06:50
1 2 3 ... 39
STRONA 1 z 39
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij