REKLAMA

Profil szczychu

  • avatar
    zgłoś
    Plan treningowy
    WitamMam 17 lat, 177cm wzrostu i 62kg wagi. Trenowałem przez 3 miesiące metodą FBW( całe ciało na jednym treningu) 3-5x w tygodniu. Teraz chciałbym zacząć poważny trening na rzeźbę aby wyglądać tak jak Ci panowie na okładkach Men's Health;)Ułożyłem sobie plan treningowy korzystając z ćwiczeń podanych w atlasie na stronie, wiele z nich się powtarza.Proszę o opinie i rady:)Dzień 1 Klatka – Biceps - BrzuchKlatka: ( Wszystkiego 3 serie po 16 powtórzeń)- Wyciskanie hantli w leżeniu-Przenoszenie hantli za głowę-Wyciskanie sztangi na ławce-Rozpiętki hantlamiBiceps: ( Wszystkiego 3 serie po 16 powtórzeń)-Uginanie ramion na ławce skośnej-Uginanie przedramion w siadzie -Uginanie ramion stojącBrzuch:- Skłony tułowia leżąc na ławce skośnej 3x 30- Siady ze skrętem tułowia 3x 30-Przyciąganie nóg do klatki 3x20Dzień 2Triceps – Plecy - BrzuchTriceps: : ( Wszystkiego 3 serie po 16 powtórzeń)-Wyciskanie hantli nad głowę- Wyciskanie francuskie hantli w siadzie- Rozpiętki hantlami-Wyciskanie hantli w leżeniu- Wyciskanie sztangi na ławcePlecy: ( Wszystkiego 3 serie po 16 powtórzeń)-Przenoszenie hantli za głowę-Podciąganie sztangi w góręBrzuch:- Skłony tułowia leżąc na ławce skośnej 3x 30- Siady ze skrętem tułowia 3x 30-Przyciąganie nóg do klatki 3x20Dzień 3Barki – Nogi – BrzuchBarki: ( Wszystkiego 3 serie po 16 powtórzeń)- Wyciskanie hantli w leżeniu- Wyciskanie sztangi na ławce- Podciąganie sztangi w górę- Rozpiętki hantlami- Wyciskanie hantli nad głowęNogi: ( Wszystkiego 3 serie po 16 powtórzeń)- Wykroki z rękami na karku- Prostowanie nóg na maszynie- Wspięcia na palce z ciężarkami w rękachBrzuch:- Skłony tułowia leżąc na ławce skośnej 3x 30- Siady ze skrętem tułowia 3x 30-Przyciąganie nóg do klatki 3x20
    szczychu, 2010-02-04 12:29:37
  • avatar
    zgłoś
    Plan treningowy
    Ok dzięki za wszystkie uwagi, trochę zmieniłem mój plan.. proszę o jego ponowną ocenęDzień 1 Klatka – Triceps - BrzuchKlatka: - Wyciskanie hantli w leżeniu na ławce skośnej-Wyciskanie sztangi na ławce- Przenoszenie hantli za głowę-Rozpiętki hantlamiTriceps: : -Wyciskanie hantli nad głowę- Wyciskanie francuskie hantli w siadzie-Wyciskanie hantli w leżeniu- Wyciskanie sztangi na ławce wąskim uchwytemBrzuch:- Skłony tułowia leżąc na ławce skośnej - Siady ze skrętem tułowia -Przyciąganie nóg do klatki Dzień 2Biceps – Plecy - BrzuchBiceps: -Uginanie ramion na ławce skośnej-Uginanie przedramion w siadzie -Uginanie ramion stojącPlecy:-Przenoszenie hantli za głowę-Podciąganie sztangi w górę, wyciąg górny-Podciąganie hantli w opadzie(wiosłowanie)Brzuch:- Skłony tułowia leżąc na ławce skośnej - Siady ze skrętem tułowia -Przyciąganie nóg do klatki Dzień 3Barki – Nogi – BrzuchBarki: - Wyciskanie hantli siedząc- Wyciskanie sztangi na ławce- Podciąganie sztangi w górę- Wyciskanie hantli nad głowęNogi: - Przysiady wykroczne z hantlami- Prostowanie nóg na maszynie- Wspięcia na palce z ciężarkami w rękachBrzuch:- Skłony tułowia leżąc na ławce skośnej - Siady ze skrętem tułowia -Przyciąganie nóg do klatki i mam parę pytań:1. Co najpierw ćwiczyć małe czy duże partie mięśni?2. Ile powtórzeń wykonywać jeśli ćwiczyłbym na masę?3. Jak ćwiczyć najpierw wszystkie ćwiczenia na klatkę a potem wszystkie na biceps? czy może je pomieszać, jedno ćw. na klatkę a drugie na biceps i tak na zmiane?4.Czy warto ćwiczyć 4 razy w tygodniu? Jeśli tak to co ćwiczyć w tym 4 dniu? coś nowego czy może drugi raz biceps?
    szczychu, 2010-02-04 14:24:55
  • avatar
    zgłoś
    Plan treningowy
    Nie posiadam żadnej diety, ponieważ sam sobie nie gotuje. Staram się odżywiać najlepiej jak mogę... nie piję soków, sama woda, ewentualnie herbata.. słodycze jem bardzo rzadko.. przed treningiem zawsze zjadam jakiś owoc.. a 30 min po wypijam shake z białka serwatkowego(HI TEC Whey Fusion 2250g) ... ćwiczę przeważnie od 19-20 więc o 20:30 dopiero wypijam shake'a i potem już nic nie jemParę pytań1. Co najpierw ćwiczyć małe czy duże partie mięśni?2. Ile powtórzeń wykonywać na masę 10-12 będzie ok ?3. Jak ćwiczyć najpierw wszystkie ćwiczenia na klatkę a potem wszystkie na biceps? czy może je pomieszać, jedno ćw. na klatkę a drugie na biceps i tak na zmiane?4.Czy warto ćwiczyć 4 razy w tygodniu? Jeśli tak to co ćwiczyć w tym 4 dniu? coś nowego czy może drugi raz biceps?
    szczychu, 2010-02-04 15:54:44
  • avatar
    zgłoś
    Plan treningowy
    Ok więc postanowiłem przez 3 miesiące poćwiczyć na masę poniższym planem, będę robił 6-8 powtórzeń.Czy moglibyście mi jeszcze doradzić w sprawie diety? Co jeść na śniadanie? Co mógłbym zabierać do szkoły? może jakiś jogurt i płatki owsiane do tego? co poza tym? i jak z kolacją? Co przed treningiem? Co po treningu poza Shakiem białka?Co do obiadów to poproszę mame żeby gotowała zdrowo;pDzień 1 Klatka: - Wyciskanie hantli w leżeniu na ławce skośnej-Wyciskanie sztangi na ławce- Rozpiętki hantlamiTriceps : -Wyciskanie hantli nad głowę- Wyciskanie francuskie hantli w siadzie- Wyciskanie sztangi na ławce wąskim uchwytemBrzuch:- Skłony tułowia leżąc na ławce skośnej - Siady ze skrętem tułowia Dzień 2Biceps: -Uginanie ramion na ławce skośnej-Uginanie przedramion w siadzie - Uginanie ramion stojącPrzedramiona:- uginanie nadgarstkówPlecy:-Przenoszenie hantli za głowę-Podciąganie sztangi w górę, wyciąg górny-Podciąganie hantli w opadzie(wiosłowanie)Brzuch:-Siady z leżenia z talerzem-Przyciąganie nóg do klatki Dzień 3Barki: - Wyciskanie hantli siedząc- Wyciskanie sztangi na ławce- Podciąganie sztangi w góręNogi: - Przysiady wykroczne z hantlami- Prostowanie nóg na maszynie- Wspięcia na palce z ciężarkami w rękachBrzuch:- Siady z leżenia- Siady ze skrętem tułowia -Przyciąganie nóg do klatki
    szczychu, 2010-02-05 11:37:11
  • avatar
    zgłoś
    Plan treningowy
    Dzień 1 Klatka: - Wyciskanie hantli w leżeniu na ławce skośnej 3x10-6-Wyciskanie sztangi na ławce 3x8-6- Rozpiętki hantlami3x10-6Triceps : - Wyciskanie francuskie hantli w siadzie 3x10-6- Wyciskanie sztangi na ławce wąskim uchwytem 3x10-6Brzuch:- Skłony tułowia leżąc na ławce skośnej 3x30- Siady ze skrętem tułowia 3x25Dzień 2Plecy:-Przenoszenie hantli za głowę w leżeniu na ławce poziomej 3x10-6-Podciąganie sztangi w górę wzdłuż tułowia, wyciąg górny 3x max-Podciąganie hantli w opadzie(wiosłowanie) 3x10-6Biceps: -Uginanie ramion na ławce skośnej 3x10-6-Uginanie przedramion w siadzie 3x10-6- Uginanie ramion stojąc 3x10-6Przedramiona:- uginanie nadgarstków 3x15-10Brzuch:-Siady z leżenia z talerzem 3x20-25-Przyciąganie nóg do klatki 3x20-25Dzień 3Barki: - Wyciskanie sztangi na ławce 3x8-6- Podciąganie sztangi w górę wzdłuż tułowia, wyciąg górny 3x10-6- unoszenie w opadzie 3x10-6Nogi: - przysiady 3x max- Przysiady wykroczne z hantlami 3x20- Prostowanie nóg na maszynie 3x12-8- Wspięcia na palce z ciężarkami w rękach 3x20Brzuch:- Siady z leżenia 3x30- Siady ze skrętem tułowia 3x25-Przyciąganie nóg do klatki 3x20-25Ok, opinie jescze proszę
    szczychu, 2010-02-05 12:46:40
  • avatar
    zgłoś
    Plan treningowy
    Mam jeszcze pytanie..:Jak najlepiej ćwiczyć? robić po 1 serii z każdego od góry do dołu i 3 razy to samo? czy może tak jak mam napisane po kolei najpierw 3 tego a potem 3 tamtego? Co da lepszy efekt?
    szczychu, 2010-02-07 17:12:36
  • avatar
    zgłoś
    Budowanie masy i rowerek stacjonarny
    Witam Do ilu skrócić czas między seriami, tak jak napisał Hustla żeby się właśnie tłuszczyk nie odkładał...30sek? 1 min? Sam ćwiczę na masę i takie rozwiązanie by mi było bardzo na ręke
    szczychu, 2010-02-22 10:41:35
  • avatar
    zgłoś
    Ochrona kręgosłupa
    WitamJa chciałbym się dowiedzieć jakie są najlepsze ćwiczenia na wzmocnienie dolnej części kręgosłupa..czasami mnie boli właśnie tam na dole gdzieś nad kością ogonową podczas robienia zwykłych skłonów na ławce rzymskiej..
    szczychu, 2010-03-06 22:59:03
  • avatar
    zgłoś
    Polecane przez was książki o treningu siłowym?
    \'MH napisał(-a):Na naszej stronie jest artykul o Coachu Dosie - gdyby ktos sie zastanawial, czy warto te ksiazke kupic, warto wczesniej go przeczytac:Żeby stać się większym, musisz najpierw być silniejszy - twierdzi Robert Dos Remedios, najlepszy uniwersytecki trener Ameryki 2006 roku. Coach Dos zdradza MH swoją filozofię treningu i swoich 5 najlepszych sposobów na zbudowanie masy, siły i wytrzymałości: PozdrawiamMH AdminGdzie można kupić tą książkę Pana Roberta(allegro, merlin, empik)? "Men's Health Power Training" czy tak się ona nazywa? Występuje w języku polskim?
    szczychu, 2010-03-07 20:01:48
  • avatar
    zgłoś
    SPLIT
    WitamPlan jest bardzo interesujący i chciałbym się tylko dowiedzieć czemu nie ma normalnie serio 6-8 powtorzeń czy 12-8...A jest 5.10.15 lub 6.10.12.... dlaczego tak jest? po co? jaka różnica? Ogólnie bardzo mi się podoba trening i chyba później z niego skorzystam ewentualnie lekko przerobie pod siebie
    szczychu, 2010-04-12 17:43:45
STRONA 1 z 2
REKLAMA