Profil sven

  • avatar
    zgłoś
    Mrowienie w lewej łopatce
    @Shaq44 To się uśmiałem. "Spróbuj też pobrać jakieś kompleksy witamin, może to brak czegoś - np magnezu czy witaminy B6?" Awitaminozy nie odzywają się w ten sposób. Ponadto brak wit B6 najczęściej łączy się z brakiem magnezu, ale brak magnezu nie oznacza braku wit [email protected] powiedziałeś jakiego typu jest to mrowienie - bardziej skórne czy mięśniowe.Jak dla mnie - mrowienie do przede wszystkim zmiany w ukrwieniu danego obszaru po ćwiczeniu. Ćwicz częściej, dobrze sie rozgrzewaj przed. Nawadniaj organizm wodą źródlaną.Jeśli suplementacja - musujący magnez z wit. B6, choć nie musi pomóc.Nie pij musujących multiwitamin, bo one w większości nie zawierają tyle witamin po rozpuszczeniu, co deklaruje producent przed rozpuszczeniem.Pozdrawiam
    sven, 2009-01-25 20:49:54
  • avatar
    zgłoś
    ból pięty
    Ile masz lat?
    sven, 2009-01-25 20:51:00
  • avatar
    zgłoś
    Papierosy
    Rzucałem kilka razy. Ostatnio nie paliłem 9 miesięcy. Teraz znów palę paczkę dziennie.Jak rzucać to tylko silną wolą.A to czy się wróci do nałogu czy nie - zależy od własnej decyzji - żadne środki farmakologiczne nie pomogą w rzuceniu na zawsze.
    sven, 2009-01-25 20:54:59
  • avatar
    zgłoś
    Perfumy
    Dwa: Davidoff Cool Water Deep, Puma Flowing.Podoba mi się też Hugo od Hugo Bossa.
    sven, 2009-01-25 23:19:06
  • avatar
    zgłoś
    Jakich kosmetyków używacie?
    Do golenia częściej mechaniczna maszynka - dająca efekt dwudniowego zarostu.Rzadziej do golenia na gładko: Nivea żel do golenia chłodzacy + chłodzący balsam po goleniu.Krem do twarzy L'oreal Pure Zone, doraźnie stosuję Duac.Sztyft Adidas Deep Energy lub anteperspirant w spray'u Nivea Cool.Krem do rąk od wielkiej biedy i potrzeby pożyczam od dziewczyny.Do włosów używałem gumy z Joanny, teraz cokolwiek - ostatnio pianka Taft. Nie znoszę żelu do włosów, bo zazwyczaj jest małotrwały i daje efekt tłustych włosów.Żel pod prysznic - Adidas 2008.Zero balsamów, peelingów - to byłaby przesada.
    sven, 2009-01-25 23:28:05
  • avatar
    zgłoś
    O kobietach
    \'saber\' napisał(-a):Hej,W końcu to forum MensHealth także czemu by trochę przekornie nie pogadać o kobietach .Panowie liczyłem na konkretniejszą rozmowę o babeczkach, a nie tylko wymianę filmików z YT.
    sven, 2009-01-25 23:41:45
  • avatar
    zgłoś
    Mam mały(?) problem
    Jednakże student studentowi nie równy.Dla jednych studia to 'studiowanie' i sesja (apogeum zła)Dla innych - tak jak ja - sesja to czas odpoczynku, bo zajęć nie ma, egzaminy egzaminami, a przez cały semestr nauki jak diabli, zaliczenia co tydzień. Sesja ciągła jednym słowem.Na mnie nie ma mobilizacji. Ja wiedząc że za tydzień czy po weekendzie mam trudne oooogromne zaliczenie czy kolokwium - tak jak teraz we wtorek, z mikrobiologii - nie potrafię złapać mobilizacji i przysiąść przy nauce dłużej niż 15min i pracować na 100%.Za maksymalną pracę łapię się zazwyczaj dzień przed, około godz. 20.Wtedy wiem że musze. I zdaję jak zdaję - do stypy daleko, ale "ten typ tak ma"Za każdym razem kiedy przytrafia mi się taka sytuacja, obiecuję sbie że nastepnym razem bedzie inaczej. Ze zacznę wcześniej. Nie udaje się.Rada dla autora tematu - do mobilizacji trzeba głównie dojrzałości. Kiedyś się do tego dorasta lub nie. Mi to nie wychodzi i nie kryję się z tym. Nic nie da polecenie leków na koncetrację, pamięć, nic nie da kawa i napoje energetyczne. Na nic kalendarz i ustalanie zadań, jeśli planu dotrzymasz tylko pierwszego dnia. Jak nie zaweźmiesz się w sobie - nic Ci nie pomoże. Tak jak nic nie pomaga mi. Jeszcze dwa lata do magisterki. Daj Boże, żebym się zmienił.PS. Masa studentów tuuuuu
    sven, 2009-01-26 01:11:05
  • avatar
    zgłoś
    Motocykle
    Artykuł o wyprawie na motorach przez Afrykę jest w MH 2008 Marzec
    sven, 2009-01-26 12:28:41
  • avatar
    zgłoś
    Trening rano
    \'Shaq44\' napisał(-a):Jeżeli na prawdę już nie masz czasu na nic - nawet płatki czy shake - wypij kawę z mlekiem i cukrem. Dzięki kofeinie przyspieszysz metabolizm, dzięki mleku dawka kofeiny będzie wchłaniana wolniej, więc efekt dopalacza będzie trwał dłużej a dzięki cukrowi (sacharynie) trochę kalorii na start. To absolutne minimum moim zdaniem . Inaczej trening nie ma żadnego sensu - nawet aerobowy, bo nie masz energii do ćwiczeń, spalasz mięśnie zamiast węglowodanów etc.Uściśle bo troche bardziej się na tym znam.1. Kofeina faktycznie przyspiesza metabolizm, jednak na czczo pić na dłuższą metę się nie da.2. Wg chyba nie tak najnowszych badań klinicznych, wapń z mleka dezaktywuje część kofeiny, przez co SŁABIEJ działa. Nie wiem skąd to wolniejsze wchłanianie i i dłuższe działanie. Reguła dłuższego działania polega głównie na wolniejszym wchłanianiu (a także m.in. wolniejszym usuwaniu z organizmu, wolniejszym metabolizowaniu i znikomym kumulowaniu) - co w przypadku kawy oznacza wolniejsze jej podawanie.3. Cukier (sacharoza) dostarczy węglowodanów na start, ale z racji na to że ma wysoki indeks glikemiczny, szybciej dostanie sie do krwioobiegu, szybciej podniesie poziom glukozy we krwi, ale szybciej ów wysoki poziom opadnie i pozostawi uczucie osłabienia i wyczerpania. A sacharyna to zupełnie co innego - to słodzik, nie dający żadnych wartości odzywczych.Uściślam, nie dissuje
    sven, 2009-01-26 15:09:02
  • avatar
    zgłoś
    Blogi
    Postępy treningowe.Wyzwania, np. rzucenie palenia.I wiele wiele innych;)Blog może przecież zawierać wploty o wszystkim
    sven, 2009-01-26 20:30:19
1 2 3 ... 310
STRONA 1 z 310
REKLAMA