REKLAMA

Profil stachoo

zgłoś
    Wasza ocena diety
    Jako że jestem dość początkujący i zupełnie amatorsko układam diete i dobieram ćwiczenia chciałem prosić o Wasze opinie.Mam 17 lat, 174cm wzrostu i 67kg wagi. Ćwicze 6x w tygodniu-najczęściej jest to ok. 45 min aerobów-bieganie+skakanka i drugie tyle treningu siłowego-głównie na brzuch, plecy, klatke i ramiona. Ćwicze tylko z hantlami i na worku treningowym. Moja dieta wygląda tak:śniadanie: 3 jajka+puszka tuńczyka w wodzie, kromka ciemnego pieczywa2 śniadanie-25dg chudego, białego sera z jogurtem naturalnym lub serkiem homo.Obiad: pierś z kurczaka lub mięso z indyka gotowane z warzywami lub smażone na oliwie z oliwek, pieczywo lub kasza - jest to posiłek potreningowyKolacja-najczęściej stek lub mięso z kurczaka, rzadziej kanapki z wędlinami. oprócz tego przegryzam jabłka, orzechy i troche suszonych owowców między posiłkami. Dodam, że w treningu zależy mi na dalszym rozbudowywaniu masy mięścniowej(trochę juz mam ) ale jednocześnie na utracie tłuszczu i poprawieniu rzeźby, głównie brzucha... Wspomagam się BioCla(przez okres miesiąca, później przerwa)Czy niezbyt drastycznie zmniejszyłem ilośc węgli w diecie?Z góry dzięki za podpowiedzi.
    stachoo, 2009-02-24 13:52:35
    zgłoś
    Wasza ocena diety