REKLAMA

Profil skibi

  • avatar
    zgłoś
    Początek
    CYTAT(Patero @ Dec 18 2009, 18:26 PM) No właśnie ja ćwiczę w te dni kiedy mam trening, czyli pon-piątek. Dobrze?To skoro wiecie jakie mam założenia, trening, moglibyście pomóc w ułożeniu diety? Wstaje zawsze o 6 i kładę sie plus minus o 23.Tutaj masz wytłumaczone krok po kroku jak ułożyc diete http://www.sensei.pl/article/1/48,Jak-ulozyc-diete-.htmlsorry za pomyłke odnośnie brzucha
    skibi, 2009-12-18 17:58:05
  • avatar
    zgłoś
    Początek
    CYTAT(Patero @ Dec 19 2009, 9:08 AM) Nie, nie robię A6W, mam normalny trening na brzuch. Więc skoro wszyscy już wiedza jak ćwiczę to ktoś może podrzucić jakieś propozycje posiłków. Nie koniecznie cały jadłospis, jakieś przykłady, ja coś z tego sklecęWyżej masz link do strony gdzie dokładnie krok po kroku masz objaśnione jak ukladać sobie diete. Są tam też podane produkty z których najlepiej to robic . Wymaga to odrobine pracy i liczenia ale warto. Proponuje żebyś sam sobie ulożyl a my to po porstu ocenimy, w końcu to ma byc twoja dieta nie nasza.Dla zachęty podam Ci mój rozklad posiłkowb]POSIŁEK 1omlet100g maki razowej zytniej260g białka jajprzyprawa do piernika/cynamon/słodzik/odrobina kakaogotowy omlet smaruje masłem orzechowymW:86,3 B:49,71 w tym 28.8 pełonowartościowego T:15,64683,86kcalPosiłek 2,3,480g ryż basmatti130g piersi z kurczaka/indyka200g warzyw (papryka/brokuły/kukurydza)wszystko to polane oliwą z oliwek 20gPosiłek 5 puszka tuńczyka do tego warzywa 200g tak jak w posiłku 2,3,4 polane oliwa z oliwekPosilek 6Ozywka bialkowaW tej chwili gramatura jest troche inna ale chyba wiesz juz o co chodzi
    skibi, 2009-12-19 09:17:47
  • avatar
    zgłoś
    Początek
    CYTAT(Goku @ Dec 19 2009, 10:16 AM) Skorzystałem z tej strony i wyszło mi że przy wzroście 185, wadze 72 i wieku 16 powinienem przybudowaniu masy spożywać 3507 kac w tym:180g białka117g tłuszczówi aż 433,75g węgliwięc mi coś ta liczba węgli bardzo nie pasuje, ale może coś źle zrozumiałem.Sprawdzę jeszcze parę razy i jak się zmieni to poprawie na pierwszy rzut oka wyglada okpamietaj przy węglach uwzgledniac tez te które spozywasz bezposrednio po treningu siłowym zreszta co ja sie bede rozwodził wszystko jest dam dokładnie wytłumaczone
    skibi, 2009-12-19 09:36:50
  • avatar
    zgłoś
    Początek
    to jest mniej więcej po 100 g ryzu w posiłiku. Żeby rosnąć trzeba jeść Jezeli nigdy tyle nie jadłes to zacznij od mniejszej ilości i patrz jak reaguje twoj organizm. Jak nie bedziesz łapał tłuszczu to możesz spokojnie zwiekszyc. Jak poczujesz że Cie"zalewa" to zmniejszysz.No i moim zdaniem nawet na masie warto robic aeroby. Podkręci to metabolizm i spowoduje ze bedziemy mogli jesc wiecej bez obawy że nabierzemy tłuszczu
    skibi, 2009-12-19 10:07:00
  • avatar
    zgłoś
    Początek
    CYTAT(Patero @ Dec 19 2009, 12:33 PM) Myślę że nawet przy dużej liczbie ćwiczeń 400g węgli to za dużo.wszytko zależy od organizmu Wzory mają to do siebie że nie uwzględniają chociażby tego jak szybką mamy przemianę materii. Należy obserwować jak organizm reaguje i być elastycznym. Ile białka na kg policzyłeś??
    skibi, 2009-12-19 11:55:39
  • avatar
    zgłoś
    Początek
    CYTAT(Hustla @ Dec 19 2009, 12:37 PM) Patero jak mogę dać Ci radę nie skupiaj się na swojej wadze, ani BMI tylko jeżeli masz możliwość sprawdź sobie poziom tłuszczu, dobrze będzie jak będziesz miał 15%, a super jak od 10% w dół, a jak to już sprawdzisz będziesz mógł na pewno ustalić czy wolisz masówkę czy rzeźbę.Oprócz tego dobrze jest korzystać z najprostszego urządzenia jakim jest lustro. Jeżeli chcemy być więksi robimy masę jezeli chcemy zrzucić tłuszczyk robimy redukcje. Trzeba tylko pamiętać że trzeba mieć z czego "rzeźbić"
    skibi, 2009-12-19 11:59:59
  • avatar
    zgłoś
    Początek
    CYTAT(Patero @ Dec 19 2009, 23:26 PM) A w jaki sposób ona to mierzy?własnie mnie też to zastanawia. Planuje taka wage kupic troche szkoda pieniedzy na cos co by nie dzialało
    skibi, 2009-12-19 22:42:08
  • avatar
    zgłoś
    Co Wam rujnuje diete?
    CYTAT(Patero @ Dec 21 2009, 14:35 PM) Fakt, świąt też się obawiam ;pDla mnie dieta to podstawa, dlatego zawsze na uczelnie zabieram plastikowe pojemniczki z pysznym kurczakiem.Z podjadaniem nie mam problemów:) ale jeżeli chodzi o święta to dietą nie zamierzam się przejmować, tyle tylko że postaram się nie przejadać
    skibi, 2009-12-21 13:47:39
  • avatar
    zgłoś
    Rzucenie fajek
    CYTAT(Czytacz @ Dec 22 2009, 20:45 PM) Kumpela ostatnio powiedziala mi, jaki patent u niej zadzialal. Zamiast mowic sobie, ze juz nigdy nie zapali, mowila sobie: "Nie pale do konca tygodnia", pozniej "Nie pale do konca miesiaca", pozniej "Nie pale do konca wakacji", potem "Nie pale do Bozego Narodzenia".I tak juz nie pali od konca czerwca. A jak wsiadamy z jakims palaczem do windy, to sie krzywi i zatyka nos, a po wyjsciu pyta sie za kazdym razem, czy tez tak kiedys smierdziala. No coz, zbyt ladnie pachniec nie pachniala według mnie nie ma co z rzucania palenia robić wielkiej ceremonii. Chodzi mi o to żeby nie mówić sobie że o to jest mój ostatni papieros i delektować się nim jakbyśmy mieli jutro umrzeć. Sam tak wiele razy robiłem i [beeep] mi to dało:PJak rzuciłem palenie?Po prostu nie kupiłem kolejnej paczki.... i zacząłem biegać. Nie pale od 11 miesięcy. Po 7 miesiącach biegania ukończyłem maraton z czasem 3 20. Jestem z siebie za[beeep]iście dumny. Do palenia nie ciągnie mnie wcale. Wręcz odwrotnieZamiast iść na fajka idź pobiegać. To najlepsza kuracja
    skibi, 2009-12-22 22:02:29
  • avatar
    zgłoś
    Co Wam rujnuje diete?
    CYTAT(Patero @ Dec 24 2009, 13:58 PM) A jak robicie z ćwiczeniami przez święta? Robicie jakieś szybkie aeroby z rańca, czy luzujecie sobie?Ja jestem właśnie świeżo po treningu. Czego jak czego ale treningu na pewno nie odpuszczam. Zwłaszcza że dzisiaj szykuje się tyleeee jedzenia albo może nawet trochę więcej:p
    skibi, 2009-12-24 13:23:21
1 2 3 ... 14
STRONA 2 z 14
REKLAMA