Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Profil skibi

  • avatar
    zgłoś
    Większe mięśnie w 4 tygodnie
    \'Misiou\' napisał(-a):Przerobione już dawno. Chodzi o to,czy nie można by było pójść delikatnie w stronę magazynów typu kif.Nie chcę,żeby mh stał się magazynem dla koksów,ale proponuję większą dbałość o czytelników z większym niż roczny staż treningowy.Opisy ćwiczeń typu 5-10-20,jakieś ciekawe połączenia superserii.. Kumaci wiedzą,"o co cho" Dlaczego uwazasz że kif jest magazynem dla koksów??
    skibi, 2009-12-16 16:52:05
  • avatar
    zgłoś
    Większe mięśnie w 4 tygodnie
    \'Misiou\' napisał(-a):a gdzie to napisałem?tak zrozumiałem twoją wypowiedz. Najpierw piszesz o tym że MH powinno isć w strone KiF-u a potem piszesz ze nie chcesz jednak żeby stało sie magazynem dla koksówJeżeli zle zrozumiałem to przepraszam po prostu nie trawie ludzi posługujących sie stereotypami
    skibi, 2009-12-16 16:59:54
  • avatar
    zgłoś
    Większe mięśnie w 4 tygodnie
    \'Patero\' napisał(-a):Z tym KiFem to może nie jest tak, że to czasopismo dla koksów, ale stylowo do MH mu dużo brakuje, popatrzcie chociażby na okładki....Faktem jest że graficznie odstaje sporo od MH ale juz co do tresci to jest to naprawde dobre pismo. Jedyny problem to to że pojawia się w nim ostatnio sporo artykułów sponsorowanych róznych firm.
    skibi, 2009-12-16 18:20:52
  • avatar
    zgłoś
    Początek
    CYTAT(sienek @ Dec 16 2009, 18:44 PM) Witam!Temat ze względu na popularność w tym dziale mógł się już powtórzyć z tego względu wybaczcie mi to. Otóż, chciałbym zacząć w miare możliwości i jak najbardziej dokładnie wszystko co jest związane z przyrostem masy mięsniowej, redukcji tkanki tłuszczowej co za tym idzie odpowiedniej diety. I na temat diety pytanie moje jest kierowane. Jak ułożyć dobrą diete powodującą redukcje t.tłuszczowej i przyrostu masy mięśniowej? co w niej uwzględnić ? jak się za nią zabrać tak aby nie była nadto skomplikowana i nadto kosztowna:) Mam nadzieję, że nie sprawie tym dużego kłopotu i wierze,że jest tutaj pare osób, które na takich sprawach zjadły zęby i chętnie pomogą na możliwie oklepany już temat. Z góry dziękuje i czekam na odpowiedźNie da sie jednocześnie spalać tluszczu. W pierwszym przypadku musisz mieć ujemny bilans kaloryczny a w drugim dodatni.Zazwyczaj budując mase odkłada sie tez troche tłuszczu można jednak ten element ograniczyć poprzez wprowadzenie treningu aerobowego bezpośrednio po treningu siłowym
    skibi, 2009-12-16 19:41:05
  • avatar
    zgłoś
    Początek
    CYTAT(Goku @ Dec 16 2009, 19:38 PM) chociaż jak by miał dietę z ujemnym bilansem kalorycznym a ćwiczył na masę to spalał by zbędne kg i wykorzystywał do budowania już posiadany pod skórą zapasik aż w końcu doszedłby do momentu w którym bo musiał zmienić diete i po sprawie Przynajmniej według mnie Na samym poczatku faktycznie może cos takiego mieć miejsce (chyba) ale na pewno nie bedzie to działało w nieskończoność (niestety )Jeżeli chodzi o diete to pamiętaj żeby:jesć w regularnych odstępach czasu 3 do 4 h, dostarczać odpowiednią ilość pełnowartościowego białka (chude mięso: indyk, kurczak, chuda wolowina, ryby, oywki białkowe),spożywać węglowodany złożone tzn ryz brazowy, paraboliczny, basmati, makaron razowy zytni z maki 2000, maka razowa zytnia 2000, płatki owsiane (tylko nie błyskawiczne-najlepiej górskie) zytnie, orkiszowePamiętaj też o zdrowych tłuszczach: oliwa, orzechy, masło orzechowe( niestety jedyne przyzwoite sa drogie i mozna je kupic w sklepach ze zdrowa zywnościa) ryby, olej lniany Powodzenia
    skibi, 2009-12-16 19:57:57
  • avatar
    zgłoś
    Początek
    CYTAT(Hustla @ Dec 16 2009, 20:35 PM) Prosta sprawa, proces taki zajmuje 18 tygodni, poświęcasz 9 tygodni na jedzenie dużych ilości węglowodanów złożonych, zdrowych tłuszczy i białka, ćwicząc na masę, podczas pozostałych tygodni opinasz w diecie stopniowo węgle i tłuszcz zwiększając białko i zmieniając trening na typowo rzeźbiący. Profesjonaliści w kulturystyce tak robią, np:MASA - 3 treningi siłowe na masę a po nich kilka sprintów, dieta ok 375g białka 250g węgla i ok 100g tł.RZEŹBA - 3-4 treningi siłowe typowo na rzeźbę i 3-4 treningi interwałów(najlepiej z rańca), dieta tu dolny margines do którego dochodzi to 450g białka 0 węgla i 75g tłuszczy.Ale podkreślę to jest czysto kulturystyczne podejście.375g białka ?? to daje 2,5g białka na kilogram pod warunkiem że.....ważysz 150kgIlość składników nie jest uniwersalna dla każdego ćwiczącego. Optymalna dawka białka to od 2 do 2,5g na kilogram ciała max. Nie można jesć za dużo białka bo może doprowadzić to do zakwaszenia organizmu
    skibi, 2009-12-16 20:48:41
  • avatar
    zgłoś
    Początek
    'Hustla' napisał(-a):Skibi muszę Cię zasmucić, bo tak prawdę mówiąc to nie da się określić ile białka czy węgla powinien dany człowiek spożywać, jeżeli nie znamy sposobu w jaki funkcjonuje jego metabolizm. Co do zakwaszenia to nie musisz mi mówić, dla każdego ten próg jest inny, są sportowcy co jedzą ok 4g/kg białka i nie mają żadnych problemów, niektórzy wręcz przeciwnie są wybitni w swych dziedzinach. Oczywiście. Podane wartości są wartościami "uśrednionymi" Każdy organizm reaguje inaczej ale nie unika wątpliwości że narmierne spożycie białek może doprowadzić do zakwaszenia organizmu. Dlatego też nie powinno sie przesadzać z podażą białka i koniecznie uwzględnić zasadotówrcze warzywa w diecie. Mówiąc o sportowcach spożywających 4 g białka masz pewnie na myśli zawodowych kulturystów. Możliwe że niektorzy faktycznie tak jedzą ale trzeba wziąc pod uwage to jak Ci ludzie trenują i jak duze mają zapotrzebowanie energetyczne. Z drugiej strony nigdy nie slyszałem żeby ktoś spożywal 4g białka na kilogram:P
    skibi, 2009-12-18 12:51:55
  • avatar
    zgłoś
    Początek
    Do każdego dnia treningu ćwiczenia na brzuch, wiem że sam sobie układasz więc to masz już z głowy Pomiędzy dniami treningowymi 1 dzień przerwy.Serie robisz 3 co każdą zwiększasz obciążenie i zmniejszasz liczbę powtórzeń (1 serie 12 powtórzeń 2 seria 10 a 3 8 )Przerwy pomiędzy seriami 1 min, a pomiędzy ćwiczeniami 1 - 1.5 min.Fazę podnoszenia robisz szybko natomiast opuszczanie powoli nawet bardzo Co do diety to raczej CI nie ułożę, podaj jaką teraz masz i zobaczymy co jest ewentualnie do poprawy I oczywiście obowiązkowo przed każdym treningiem rozgrzewasz mięśnie, a po treningu rozciągasz Z tego co wiem mięśni brzucha nie powinno sie ćwiczyć codziennie. Co prawda regenerują sie one dużo szybciej niż inne mięsnie ale trzeba pamiętać że pełnią one role stabilizatorów w znacznej cżęści ćwiczeń.Mięsień brzucha to taki sam mięsień jak każdy inny. 2, 3 treningi brzucha spokojnie wystarczaOczywiście nie jestem ekspertem i moge sie mylic
    skibi, 2009-12-18 13:02:01
  • avatar
    zgłoś
    Początek
    CYTAT(Patero @ Dec 18 2009, 7:51 AM) Co do treningu to nie mógłby być on 5-dniowy (poniedziałek - piątek)? Tak mi pasuje ćwiczenie bo weekendy mam zajęte przez pracę. Dlatego teraz ćwiczę przez 5 dni, zmieniam partie i oczywiście brzuch. Czasami w sobote jak mam czas to robię jakiś szybki obwodowy. Co o tym myslicie?Dołączam mój obecny plan treningowyWyglada calkiem sensownie. Pytanie tylko w jakim celu codziennie rano robisz pompki??Zamiast robić w piatek dodatkowy trening. Rozdzielił bym to co robisz wczesniej na poniedziałek,wtorek sroda przerwa a potem czwartek piatek.Miesnie musza miec czas na regenracje, inaczej nie beda rosnacDo klatki dołożyl bym wyciskanie na skosie ewentualnie tutaj mozesz robic pompki reszta wyglada w miare sensownie
    skibi, 2009-12-18 13:11:59
  • avatar
    zgłoś
    Początek
    CYTAT(Patero @ Dec 18 2009, 14:43 PM) Słyszałem że pompki z rana przyspieszają metabolizm i spalanie, po drugie walczę o powiększenie klatki, co do skosu to niestety nie mam takich możliwości. A co chodzi Ci z tym dodatkowym treningiem w piątek? Mam przecież trening tez w piątek?chodzi o to żeby w tygodnui tez zrobic jeden dzień wolnymoim zdaniem najlepiej sprawdza sie model: poniedziałek trening,wtorek trening sroda wolne czwartek trening piatek trening sobota niedziela wolne.Jezeli chcesz powiekszyc klatke to bron boze nie trenuj jej codziennie bo tylko spowolniesz jej rozwój. Jak pisałem mięsnie musza miec czas na regenracje. W końcu rosną nie podczas treningu a podczas odpoczynku. Jeżeli chcesz spalić tłuszcz to polecam zrobic przed sniadaniem trening aerobowy, dobrym pomysłem sa tez aeroby bezpośrednio po treningu siłowym pamietaj tylko zeby najpierw dostarczyc organizmowi szybkoprszyswajalnych węgli
    skibi, 2009-12-18 14:54:03
1 2 3 ... 14
STRONA 1 z 14
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij