Profil sk1612

  • avatar
    zgłoś
    Szybki trening siłowy - 30min
    \'LilPeneros\' napisał(-a):sjk - ja się k***a pytam dlaczego nie chcesz trenować w klubie fitness/siłowni gdzie masz mnóstwo obciążeń w postaci sztangielek od 5 nawet do ponad 80 kg jedna oraz sztangi i talerze z obciążeniem do tych sztang tylko chcesz ćwiczyć w domu z tak gównianą ilością sprzętu i obciążeń ?Spróbuj tego:Poza tym przeczytaj to:. Byłem nawet raz na siłce ale "karki" patrzyły na mnie jak na upośledzonego z szyderczym uśmiechm na twarzy!! Stąd jako nowicjusz szukam pomocy na tym forum i dlatego też mam zamiar odkurzyć stare sprzęty.pozdrawiam
    sk1612, 2012-04-26 18:21:46
  • avatar
    zgłoś
    Tai chi/joga/rytuały tybetańskie
    \'BialasSWK21\' napisał(-a):Sorry że tak odświeżam temat ale WTF z tym cytatem?Super, że ktoś odświeża ten temat, bo jest tego wart! Nie rozumiem jednak Twojego zapytania i przytoczonego fragmentu co to ma ze sobą wspólnego??? Co masz na myśli pisząc ten tekst , co to jest WTF????
    sk1612, 2012-05-24 16:27:04
  • avatar
    zgłoś
    Ćwiczenia poranne
    Witam jeszcze raz.Panowie nikogo nie zainteresuje przedmiotowym tematem - gimnastyka/ćwiczenia poranne?Proszę jeszcze raz zgodnie z powyższym o dobranie planu/zestawu ćwiczeń do wykonania rano przed wyjściem do pracy.Z góry dziękuje i pozdrawiam sjk
    sk1612, 2013-12-30 14:31:12
  • avatar
    zgłoś
    Ćwiczenia poranne
    Tak szczerze mówiąc to chciałbym w ramach jednego 15-20 min planu obie intencje załatwić tj. pobudzić organizm na dzień dobry , a za razem wzmocnić całe ciało [gdyż z siłą i muskulaturą u mnie słabo].Pozdrawiam sjkPS korzystając z okazji życzę wszystkim szczęśliwego Nowego Roku
    sk1612, 2013-12-30 17:11:57
  • avatar
    zgłoś
    Ćwiczenia poranne
    Dzięki za zainteresowanie i wolę pomocy!Z siłownią w mojej mieścinie jest kiepsko, najbliższa jest ok. 12km, garażu itp. też nie mam bo mieszkam w małym mieszkaniu w bloku. Posiadam za to ekspander i hantle [od 1 do ok.10kg - samoróbki]. Idea moja z tymi ćwiczeniami była taka aby poprawić samopoczucie z rana, chęć do pracy itp. oraz w ramach tych samych ćwiczeń zwiększyć siłę i muskulaturę. Mogę z rana wygospodarować max. 15-20min.. Później nie mam za wiele czasu i chęci na dojazdy na siłownie - wracam w różnych godzinach.Dodatkowo w moim wieku 40+ wydaje mi się, że takie ranne ćwiczenia będą ok. i dla zdrowia i \"urody\". Trenuję według powyższego planu ok miesiąca, jednak mam wątpliwości czy nie jest chaotyczny i źle dobrany [do intencji i możliwości - bardzo początkujący]. Pompek robię max. 8-12, natomiast półpompek wąskich 7-10 - jak dzień!
    sk1612, 2013-12-30 20:33:04
  • avatar
    zgłoś
    Ćwiczenia poranne
    Dziękuje za informację spróbuję ćwiczyć wg tego programu. Proszę o info jak długo mam go wykonywać oraz kiedy wprowadzić dalsze ćwiczenia i jakie, lub ewantualny nowy alternatywny program?Chciałbym jeszcze spytać czy te wąskie półpompki mogę zastąpić czymś innym np. innymi pompkami , bo mam z nimi największy problem - próbowałem i bieżąco nie mogę ich wykonać wiecej jak 6].Z góry dziękuje za dodtychczasowe informacje oraz odpowiedzi na moje obecne pytania [te i to z prywatnej wiadomości].Pozdrawiam sjk
    sk1612, 2013-12-31 15:42:15
  • avatar
    zgłoś
    Facet po 40-tce - jak zacząć ćwiczyć?
    Dziękuje za przypomnienie - czytałem. Tak nie do końca rozumiem:- czy te filmiki to plany same w sobie?- jak z tej tabelki ułożyć kompletny plan na wszystkie partie mięśniowe?- Skazanego...\" przeglądałem ale dla początkującego \"dziadka\" ułożenie planu na przyrost masy i siły to zbyt trudne zadanie. Tak jak pisałem [aby nie zostać uznany za leniucha i cwaniaka] próbowałem ułożyć coś na własną rękę ale skończyło się problemami z kręgosłupem i teraz pauzuje od 2 m-cy. Jeszcze raz proszę o jakieś wskazówki .
    sk1612, 2016-02-01 20:01:05
  • avatar
    zgłoś
    Chudzielec prosi o pomoc
    Witam Panowie Wierze, że tu znajdę kompetentne i życzliwe osoby, chcące pomóc laikowi - z góry dziękuje!Zwracam się do Was z następującą prośbą, z uwagi na uraz i chorobę gastryczną musiałem gwałtownie zmienić dietę, spowodowało to, że znacznie schudłem [8kg w 2 m-ce]. Wyglądam jak typowy chudzielec, choć typowy to bardziej tyczyłoby się dorastającego 18-latka , a nie 45 letniego faceta. Z uwagi na niniejsze problemy nie mogę też chodzić na siłownie - nie mogę obciążać dolnych partii [od pasa w dół]. Moim problemem są moje ramiona/ręce tzw. \"muskuły\" [reszta jest w miarę ok], które wyglądają jak u Bolka i Lolka - tragedia, nawet żona ma ubaw. W związku z powyższym proszę o radę/dobór paru efektywnych ćwiczeń na biceps i triceps, które w krótkim czasie pozwolą mi zwiększyć ich obwód. Jeżeli są takowe i dają coś to proszę o ćwiczenia w domu, które można wykonywać siedząc bądź leżąc. Posiadam w domu hantle i ekspander. Z góry dziękuje za rozpisanie planu tylko na te dwie grupy mięśniowe [resztą  zajmę się później - na tyle dziś mam zgodę od lekarza]  oraz wszelakie wskazówki, rady. Jeszcze raz dziękuje, pozdrawiam  
    sk1612, 2016-05-07 20:57:00
  • avatar
    zgłoś
    Chudzielec prosi o pomoc
    Nikt nie pomoże seniorowi w potrzebie? 
    sk1612, 2016-05-08 22:00:03
  • avatar
    zgłoś
    Chudzielec prosi o pomoc
    Dietę już mam, od tego zacząłem. W internecie też szukałem stamtąd czerpałem inspiracje, namachałem się hantlami i tyle - efektu zero! Jeżeli dieta w miarę skutkuje i efekty są w pozostałych miejscach, to kolokwialnie mówiąc muskuły zero [wcześniej też nie były okazałe, a teraz tragedia]. Wykonałem więc jakąś pracę i doszedłem do ściany i nie wiem co dalej, stąd moja prośba do życzliwych i bardziej doświadczonych osób z forum. Z góry dziękuj.
    sk1612, 2016-05-09 21:22:04
1 2 3 ... 4
STRONA 2 z 4
REKLAMA