REKLAMA

Profil silver

  • avatar
    zgłoś
    Jak to posklejać? :)
    czym? no niestety tak wypada, mam wiele obowiązków a niektóre nie mogą czekac:/no ale róznie to bywa nie jest jak w zegarku, czasami trening o 16.30 a czasami niestety troszke później;/no ale myśle ze jakbym jeszcze dołożył jakis posiłek (a konkretnie ten koktajl) to powinno byc lepiej tak jakies 1,5 godziny przed czyli ok 16.00. chyba ze uda sie na siłke wczesniej to bez koktajlu...jedyne jeszcze czego mi trzeba to przepis a przynajmniej składniki które można dodawac do czegos takiego( zważajać ze nie mam blendera:D)... wiec prosze o pomoc a i 2 pytanko czy jak po treningu zaraz zjem banana i troche miodu a po jakis 50 min jem tuńcvzyka 150g to wystarczy? bo czesto słysze ze po treningu powinno byc 3/5białka z dnia. Niektórzy mi doradzaja zeby pomiedzy to jedzenie jeszcze wepchac ok 20min po mieszanke lekka wegle-białko. xd
    silver, 2010-01-07 20:52:51
  • avatar
    zgłoś
    Jak to posklejać? :)
    CYTAT(Misiou @ Jan 8 2010, 10:41 AM) po 50 minetach do tuńczyka dorzuciłbym trochę węgla,a może lepiej tłuszcza.3/5 białka z dnia na raz? czyli jeśli dziennie jesz 150g białka to masz po treningu zjesc 90g?przecież to Ci dupsko rozwali..no oczywiscie ze mam wegle z tuńczykiem konkretnie jakies warzywas i troche chleba pełnoziarnistego... no a te 3/5 to słyszałem od wielu osób, sam sie troche dziwie ale ....a co do tego koktajlu proteinowego, obecnie uzywam białka 2x dzinnie (i raczej wystarczy): rano z mlekiem i płatkami i przed treningiem jakas 1h wymieszany z róznymi rzeczami (dzis np z jogurtem,troche mleka, pół łyzeczki miodu,pół banana, troche rodzynek no i nawet smakowo był fajny)
    silver, 2010-01-08 19:45:45
  • avatar
    zgłoś
    Odżywianie - jak przytyć
    \'k0LbA\' napisał(-a):Witam. kiedyś już pisałem na tym forum, że bardzo chce przytyć. Więc ponawiam moja prosbe w sprawie diety. Mam prawie 19 lat i waże 58 kg przy 180 cm wzrostu. Trenowałem wcześniej piłke nożną więc co zjadłem zaraz spaliłem. Teraz mam przerwe i nie będę dość długo trenował. Dlatego mam prośbę czy mógłby ktoś ułozyc mi specjalną dietę ( każdy posiłek i jakie odżywki do tego) aby przytyć, dodaje, że mam bardzo szybką przemianę materi. Chciałbym iść na siłownie dlatego prosze o tą dietę i chciałbym wiedzieć ile dni w tygodniu moge ćwiczyć. Dzieki !Z tego co mówisz to jestes ektomorfikiem... osobiscie nie mam taki typ budowy ale pare rad ci moge dac:-co do treningu to krótki ale intensywny i w miare na wolnych ciezarach i cwiczeniach wielostawnych typu wyciskania, przysiad,martwy-powtórzenia w zakresie do 12-trening 3x w tygodniu powinien byc ok, spróbuj FBW, jak ci sie znudzi za 2 miesiace to split-duzo snu, postaraj sie nawet z 9-10h (dobre sa drzemki dla ciebie w ciagu dnia)-raczej mała intensywnosc poza treningiem tzn najlepiej wogóle aerobów jesli juz to lekkie 20minutDieta:-moim zdaniem 5 duzych posiłków, bo im wiecej tym bardziej podkrecasz metabolizm,-kalorie na duzy plus, zaczni od powiedzmy 300 a dojdz nawet do 1000- w posiłkach dużo wegli ale nie zapomni o białku i tłuszczachZ suplementów to myśle jezeli to konieczne to carbo albo gainery
    silver, 2010-01-10 12:14:19
  • avatar
    zgłoś
    silownia a wzrost i zdrowie
    Witam wszystkich! Postanowiłem załorzyc ten temat zeby wkońcu wyjaśnic ten mit ze "chodzac na siłownie juz nie urośniemy". Otóż jak to jest naprawde? Mam do was 2 pytania i prosze o aktywne wpisy:)IWpiszcie co wiecie na ten temat, ale przede wszystkim podzielcie sie własnym doświadczeniem tzn czy urośliście cos odkad chodzicie ne siłownie i jaki w tym czasie robiliście trening?IIProsze o ćwiczenia które mogą źle sie odbic na mnie a w konsekwencji zahamowac wzrost. Wiem ze jak jest poprawna technika to nie ma takich ćwiczeń ale jest chyba takich pare gdzie nie ćwiężko o niepoprawną tehcnike albo gdzie przy niepoprawnej najgorzej by to sie odbiło szczególnie na kręgosłupie?PS: Zalezy mi zeby jakos to zdementowac bo mam dopiero 16 lat, 173 cm i chciałbym jeszcze trohce w góre (180cm to jestem w niebie:)).
    silver, 2010-01-10 18:35:14
  • avatar
    zgłoś
    silownia a wzrost i zdrowie
    Dzięki za tak liczne odpowiedzi... nie spodziewałem sie!Podsumowujac włożyłem w trening tyle serca i pracy ze teraz jakbym miał to wszystko rzucic to bym sie chyba załamał kompletnie... czyli technika przed wszystkim! PS: outtopic ale chce sie zapytac czy miał ktos kiedys z was takie bóle głowy w jej tylenj części? zdarzyło mi sie to kiedys jak sie podciągałem na drążku ale po 2 min ustał kompletnie... no a wczoraj nie stad nie zowąd znowu poczułem taki ból ale ten trwał juz ładnych pare godzin. co to moze byc?
    silver, 2010-01-12 16:05:27
  • avatar
    zgłoś
    silownia a wzrost i zdrowie
    \'Misiou\' napisał(-a):byc może masz jakiś ucisk w górnej części kręgosłupawątpie zeby to był kręgosłup bo to chyba za wysoko juz na kręgosłup... moze powinienem zrobic sobie 1 tydzien przerwy bez siłki... sam nie wiem ale przerwa powinna cos dac:D
    silver, 2010-01-12 16:20:18
  • avatar
    zgłoś
    Bieganie + siłownia
    CYTAT(skibi @ Jan 12 2010, 15:54 PM) Po treningu siłowym węgle proste + najlepiej jakiś antykatabolik BCAA , aminokwasy proste, glutamina i zasuwaj biegaćantykatabolik tak ale wegle proste?? nie sądze zeby to było dobre... w takim wypadku równie dobrze mógłby biegac w dni bez treningu:P
    silver, 2010-01-12 16:23:52
  • avatar
    zgłoś
    silownia a wzrost i zdrowie
    \'Misiou\' napisał(-a):ucisk kręgosłupa może promieniowac na całe ciało.a w mojej interpretacji-szczególnie przy cwiczeniach fizycznychmoze i moze.... póki co zrobie jednak tą przerwę do soboty i zobaczymy.... ja myślałem ze to nadciśnienie ale sie nie znam:/
    silver, 2010-01-12 16:34:21
  • avatar
    zgłoś
    silownia a wzrost i zdrowie
    \'Misiou\' napisał(-a):ucisk kręgosłupa może promieniowac na całe ciało.a w mojej interpretacji-szczególnie przy cwiczeniach fizycznychi wpadłem jeszcze na inny powód.... moze to lakis objaw przetrenowania? na święta zrobiłem sobie 1,5tygodnia przerwy i w tamtym zaczałem dosyc intensywny trening. byłem az 4 x na siłce w ubiegły tygodniu bo musiałem skoczyc jeszcze w niedziele bo wiedziałem ze niestety przez te 2 dni nie bede mógł... spróbuje w sobote troche mniej intensywny trening zrobic i zobacze czy ten ból jeszcze kiedys sie powtórzy, jak tak to wtedy sie pomartwie juz na serio bardzije:D
    silver, 2010-01-12 16:41:25
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    \'Duriv\' napisał(-a):Podciąganie x 25Złap drążek nachwytem, szeroko rozstaw dłonie. Zacznij pracę od wyprostowanych ramion, podciągnij się, aż Twoja broda będzie na wysokości drążka. Zrób maksymalną liczbę powtórzeń. Możesz też podciągać się w podchwycie, co dla wielu jest nieco łatwiejsze.Martwy ciąg x 50Stań w lekkim rozkroku i złap sztangielki w obie dłonie. Trzymając wyprostowane plecy i lekko ugięte kolana, opuść ciężarki tak nisko, jak dasz radę, ale prowadź je jak najbliżej nóg (mniej obciążasz kręgosłup). Potem wróć do pozycji stojącej. Ćwiczenie możesz zrobić też np. z oponą czy z balem drewna.Pompki x 50Tutaj niczego nie trzeba tłumaczyć. Pamiętaj jedynie o utrzymaniu nóg, bioder, tułowia i głowy w jednej linii. Co trening możesz zmieniać szerokość rozstawienia dłoni. Skoki na podest x 50Stań przed jakimkolwiek podwyższeniem o wysokości około 50 cm. Po prostu 50 razy wskocz na nie. Na początek możesz wchodzić na podest, ale wtedy wykonuj to ćwiczenie z dodatkowym obciążeniem.Podrzut sztangielki x 50Stań w rozkroku, trzymając sztangielkę w jednej ręce. Zrób przysiad, opuszczając ciężarek na wyprostowanym ramieniu, a potem wstań, unosząc go płynnym ruchem nad głowę. Zrób po 25 powtórzeń na każdą rękę.Scyzoryki do sztangi x 50Połóż się na plecach, a ręce zablokuj z tyłu o sztangę (lub o cokolwiek, co pomoże Ci utrzymać równowagę). Unieś nogi, opuść je za głowę. Unoś i opuszczaj raz po jednej, raz po drugiej stronie głowy. Dla utrudnienia możesz zrezygnować ze sztangi i opierać ramiona jedynie o podłoże.Podciąganie x 25Jak wyżej.trening gościa z 300 spartan?
    silver, 2010-01-12 17:11:07
1 ... 2 3 4 ... 189
STRONA 3 z 189
REKLAMA