REKLAMA

Profil silver

  • avatar
    zgłoś
    Rada od eksperta
    Odświeżam troche...I mam jeszcze jedno pytanie (troche out topic ale powiązane a szkoda zakładać nowe):Mam czasami problemy z dostarczeniem odpowiedniej ilości białka (niedużo moze ze 20g) i czasami mi przerwy miedzy posiłkami dochodzą do 4h (czasami lekko więcej) szczególnie w DNT gdy mam zajęcia od 8.00 do 20.00 (obiad w domu bo sie zwalniam). Wpadłem na pomysł zakupu jakiegos białka zeby można dawać do jakis koktaili domowej roboty miedzy posiłkami od czasu do czasu i może czasami przed treningiem wypić taki koktail (taka domowa wrsja gainera). Poradziliście bys mi coś czy nie? bo kompletnie nie interesuje sie tym wątkiem poza takimi suplementami jak pisałem powyrzej:) Zwarzyłem sie wkońcu no i po ostatniej 6 tygodniowej masówce przyszło (uwaga) 1,2kg cos trzeba zrobic teraz zeby do wakacji troche sie poprawic...Prosze o rade!
    silver, 2009-12-26 17:37:27
  • avatar
    zgłoś
    Rada od eksperta
    [u]Odświeżam...[/u]Prosze tylko chociaz o odp na drugie pytanie...
    silver, 2009-12-28 09:52:38
  • avatar
    zgłoś
    Rada od eksperta
    NIe za bardzo jestem obeznany w tym temacie...Przydałoby mi sie jakies białko które mogłby czasami wypic po treningu (gdy nie wymieszcze sie w tej 1h z posiłkiem to shake białkowy a posiłek troszke potem) lub wymieszac z weglami na gainera miedzy posiłkami popijac...Nie wiem jakim kryterium sie kierowac... [u]słyszałem ze najlepsze są izolaty białkowe[/u]. czym one sie różnią on np takiego białka jak ostrowia?
    silver, 2009-12-28 19:48:54
  • avatar
    zgłoś
    Trening FBW, a stagnacja
    Też sie zastanawiam nad tym treningiem znaczy HST o którym piszesz.Często tez widze ze w takich HST ludzie dają po ćwiczeniu z ciężarem ćwiczenie choćby 2 serie z wykoryztsaniem własnego ciała jak podciąganie, pompki itd. ale to juz dodatek.I przede wszystkim nie zapomnij o progresji bo to kluczowe w tym treningu:) powodzenia
    silver, 2009-12-29 21:29:56
  • avatar
    zgłoś
    Podsumowanie 2009
    Nie wiem czy powinienem sie juz wypowiadac ale coż... zacząłem ćwiczyc w tym roku od lutego (w tym czasie 2 miesiące takie wprowadzające, 2 miesiące masa, potem 2,5 m-y redukcja, od wrzesnia masa, z tym ze wrzesień październik trening domatora o.Lafay)Efekty:waga: 75 (rok temu)- 61 (po redukcji, choc jak zacząłem chodzic to tez mi troche zleciała)masa mieśniowa: jakos nie sprawdzałem do tej masówki ale myśle ze w tym roku ok 4kgdieta: 180 stopni siła: -wyciskanie płaska: 50kg(rok temu)-75kg (obecnie)-podciąganie podchwytem: 1 - 17tyle tylko pamiętam ale ogólnie siła poszła mi równo bo ćwicze wszystkie grupy mięśnioweinne rzeczy:- na wakacjach zrobiłem a6w całe- potrafiłem przebiec ok 15km (wiecej juz mi sie nie chciało) a rok wcześiej to po 1,5km deathCoś niby ruszyło, musze powiedziec ze to był najlepszy mój rok ale mam nadzieje ze 2010 bedzie lepszy!
    silver, 2009-12-31 09:59:00
  • avatar
    zgłoś
    Spalanie tłuszczu bez utraty mięśni
    Jak radzicie koledze to chociaż dobrze;PInterwały rano na czczo? juz gorszej rady nie mozne było mu napisacJeśli on chce zachowac mięśnie przy max spaleniu tłuszczu to to napewno najgorsza rada... Interwałów pod żadnym pozorem nie wykonuj rano, organizm bedzie brał energie ale głównie rozkładając białko z mięśni, jak rano to juz lekkie aeroby lepsze choc tez mięśnie bedziesz bardziej palił... Ja na redukcji robiłem cos takiego:3x trening siłowy + 30min lekkich aerobów3x interwały tak ok 20.00 do tego dieta na ok -200 (a jak bez efektów to obniżaj ilość węgli na rzecz białka) i powinno byc ok:)
    silver, 2010-01-03 10:45:40
  • avatar
    zgłoś
    Rada od eksperta
    Jutro zaczynam trening po 1,5tygodniowej przerwie.Zdecydowałem sie na zwykłego FBW (jakas odmiana a za 2 miesiące split) ale prosze was o jakies rady co do planu:TRENING FBW ABczyli tydzien 1 A-B-A i tydzien 2 B-A-B itdPlan A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 4s Plecy: - wiosłowanie sztangą w opadzie 3sBarki: - Wyciskanie hantli 3s Nogi: - przysiady na jednej nodze 3sTricepsy: -wyciskanie sztangi w wąskim chwycie 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s Brzuch: -abs2 (5poziom) lub jakis trening z MHPlan B Klatka piersiowa: - Wyciskanie skos hantlami 3s Plecy: - wiosłowanie hantlą 2s--podciąganie drążek 2sBarki: - przyciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3sNogi: - wykroki ze sztangielkami 3sTricepsy: - Pompki na poręczach 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s Brzuch: -abs2 (5poziom) lub jakis trening z MHMoje partie priorytetowe to oczywiście klata i brzuch (zestaw iście dyskotkowy no ale co poradze)I mam problem z brzuchem bo chce dobrze wykorzystac te 4,5 miesiąca masówki zeby brzuch był juz dobrze przzygotowany przed rzeźba (redukcją) i nie jestem peny co do treningu... prosze tu o jakąs rade:) I wymyśliłem taki plan zeby poddawac mieśnie różnym bodźcom to ze w pon robie ćwiczenia w zakresie powtórzeń 12-10środa zakres 10-8sobota zakres 8-6Do tego progresja i regresja obciążen i chyba zastoju nie powinno byc:DCo myślicie o tym wszystkim? prosze o odpowiedz szybką bo jutro juz ruszam pierwszy trening w tym roku:
    silver, 2010-01-03 17:35:49
  • avatar
    zgłoś
    Rada od eksperta
    CYTAT(Patero @ Jan 3 2010, 19:00 PM) Mam pytanie co do treningów FBW. Kiedy mamy trening składający sie z 5 ćwiczeń po 2 serie na ćwiczenie, to robimy 2 serie jednego ćwiczenia i przechodzimy do następnego, czy lepiej jest robić serię i następne i tak zapętlać??to zapętlanie to byłby chyba trening obwodowy... jeśli nie jestes całkiem początkujący czyli masz juz te pare miesięcy stazu i chcesz masy mięsniowej to proponowałbym ci wykonanie najpierw wszystkich seri danego ćwiczenia i potem przechodzisz do następnego:)obwody mozesz za to na masie z powodzeniem stosowac przy treningu brzucha moim zdaniem...A jak mój trening? ma ktos jakos rade?
    silver, 2010-01-03 19:21:43
  • avatar
    zgłoś
    Jak to posklejać? :)
    Witam! Moze juz mnie kojarzycie z działu fitness troche:D ogólnie powiem ze mam staz 11 miesięcy, ostatnio troche efekty przychodzą wolniej a moim celem to nabranie 4kg w miare czystej masy do połowy maja... (mission impossible?)Przechodze do sedna, postanowiłem zakupic ostatnio białko (a konkretnie WPC 80 z Vitaminshopu czy jakos tak, smak naturalny) zeby usunac niekiedy braki bialka w diecie a przez koktajle moze i kalori...Ale nie wiem kiedy i jak dokładnie przyjmowac go najlepiej, podam mój plan dnia:8.00 posiłek I (tu brakuje mi troche białka, jak myślicie czy moge wymieszac owsiane i mleko z np 20gwpc?)11.00 posiłek II (tu ok)14.30 posiłek III (tu ok)ok 17.30/18.00 trening (1h)zaraz po bananyok 40min po posiłek (tez ok)21.30 posiłek V (ok)Martwi mnie troche za mało białka na śniadanie i długa przerwa od posiłku do treningu wiec mysle zeby walnac koktajla:DProsze was o porady bo ja w suplementach jestem zielony:DProsze takze o jakies ciekawe przepisy na koktajle które mozna zrobic bez miksera bo nie posiadam:/
    silver, 2010-01-06 21:15:37
  • avatar
    zgłoś
    Jak to posklejać? :)
    odświeżam... to bardzo ważne:)
    silver, 2010-01-07 20:06:27
1 2 3 ... 189
STRONA 2 z 189
REKLAMA