Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]

Profil silver

  • avatar
    zgłoś
    Wakacyjny czas
    Siemka! BYłem juz na wielu forach sportowych aż wkońcu los mnie tu przygnał... no widze ze tu są wkońcu ludzie (przynajmiej niektórzy) których priorytetem nie jest bycie kulturystom tylko żeby "mieć jakoś mięśni w miare". Ja siebie sam bym okreslił jako całorocznego sezonowca ponieważ przez cąły rok chce dobrze wyglądać a nie zalewać sie na jesien-zime a potem tylko chwila redukcji itp. I tu moje pytania które kiruje do bardziej doświadczonych kolegów.Jestem teraz juz na 3 cyklu masowym i chciałbym jak skończe troche poprawić swoją sylwetke tzn zmniejszyc poziom tłuszczu zeby było lepiej widać mięśnie (a w szczególności "mój kaloryfer" który juz męcze z 5 miesięcy m. in. ABS II i ABS One, a6w oraz własny trening, zeby wkońcu zobaczył troche słońce bo i jemu coś sie od życia nalezy;P). Jaką byscie proponowali mi diete (podam dokładniejsze dane), chciałbym troche poprawic swój wygląd na wakacjach tak zeby juz pod koniec było jakoś lepiej...wiek:15waga:68wzrost:172w pasie: 77;/Przykładowa moja dieta:1. Posiłek godz. 8.30- 100g płatków owsianych- 300ml mleka 0,5%- 2 jaja- 100ml herbaty 2.Posiłek godz. 12.00- 100g szynki z piersi kurczaka- 140g pieczywa razowego- 50g sera białego- 10g masła- sałata, pomidor 3.Posiłek godz. 14,30- 100g ryżu - 150g piersi kurczaka- sałatka warzywna-jabłkoTrening 16.00-17.20Aeroby 17.20-18.004. Posiłek godz. 18.20 - 100g tuńczyka- 100g chleba razowego- pomidor5. Posiłek godz. 21.30- 125g twarogu chudego- 30g orzechów laskowychProsze o krytyke i poprawki bo wiem ze plan dosyc marny;////A i czy po treningu siłownia-aeroby trzeba zaraz dac jakies w/w proste czy mozna zaczekac do tego posiłku18.20 ?PS: jakby ktoś chciał pisac ze nie widac kaloryfera bo go nie mam to wyprowadze was z błedu bo nie wiem czemu na czczo wszystkie 6 kostek widac jak na dłoni a juz potem duzo gorzej... dosyc dziwne;D
    silver, 2009-06-15 15:06:18
  • avatar
    zgłoś
    Wakcyjny czas
    Siemka! BYłem juz na wielu forach sportowych aż wkońcu los mnie tu przygnał... no widze ze tu są wkońcu ludzie (przynajmiej niektórzy) których priorytetem nie jest bycie kulturystom tylko żeby "mieć jakoś mięśni w miare". Ja siebie sam bym okreslił jako całorocznego sezonowca ponieważ przez cąły rok chce dobrze wyglądać a nie zalewać sie na jesien-zime a potem tylko chwila redukcji itp. I tu moje pytania które kieruje do bardziej doświadczonych kolegów.Jestem teraz juz na 3 cyklu masowym i chciałbym jak skończe troche poprawić swoją sylwetke tzn zmniejszyc poziom tłuszczu zeby było lepiej widać mięśnie (a w szczególności "mój kaloryfer" który juz męcze z 5 miesięcy m. in. ABS II i ABS One, a6w oraz własny trening, zeby wkońcu zobaczył troche słońce bo i jemu coś sie od życia nalezy;P).Jaki trening należy zastosować w takim przypadku? (najlepiej) I jakie % obciązenia bo nie chciałbym zeby podczas tego mi siła spadła jakos duzo?Aeroby w DT (dzień treningu) bede robił zaraz po siłowni, natomiast zastanawiam sie kiedy robic w DBT(bez)? A moze lepiej robic tylko w dni bez treningu?Co myślicie o takim treningu:http://www.trener24.pl/SzczegolyTreningu.aspx?idTreningu=67Podam troche moje dnae jbc:wiek:15waga:68wzrost:172w pasie: 77;/Staż: 6 m-cyCel: poprawa sylwetki, lekka redukcja taknaki tłuszczowej (do ok 10%, a mam teraz pewnie w granicach 15% ale to tak na oko bo nie mam jak zmierzyc...;/)
    silver, 2009-06-15 15:14:34
  • avatar
    zgłoś
    Wakcyjny czas
    Nikt nie zna żadnego treningu podczas rzeźbienia sylwetki?? Szukam na nacie ale co post to co innego piszą i teraz sam nic nie wiem...;/
    silver, 2009-06-16 08:03:43
  • avatar
    zgłoś
    Wakacyjny czas
    Aha czyli trening, aeroby i dieta z waszymi poprawkami przyniosą zamierzone efekty??A czy po treningu (1h20min)i aerobach (40-60min) nalezy zaraz zjeść jakies w/w a po 30 min posiłek węglo-białkowy.... Co do tego posiłku zaraz po treningu to niestety narazie nie bede miał możliwości dostępu do żadnych suplementów (jednak postaram sie moze) ale jakby co to trzeba cos znac naturalnego. Do tej pory pisłem kotkajl (mleko 200ml, banan, 2 łyżeczki miodu). Moze byc takie cos czy moze znacie jakis inny koktajl itp zeby składniki były dosyc pospolite bo mieszkam na wsi...? pzdr.
    silver, 2009-06-16 19:17:21
  • avatar
    zgłoś
    Wakcyjny czas
    a co w sprawie tych aerobów??Chodze 4x week na siłownie a myślałem zeby dać 3x po siłowni zwyczajne aeroby a w jeden dzień bez treningu trening interwałowo/aerobowy?
    silver, 2009-06-17 14:18:52
  • avatar
    zgłoś
    Rada od eksperta
    Witam wszystkich!Piszę do was juz po raz drugi z małą prośbą. Jestem czytelnikiem MH od pół roku ale mniejsza o to.Skończyłem właśnie teraz pierwszy minicykl na mase (który sypadł średnio). Robie jakies 2tygodnie przerwy na regeneracje i od nowego roku chciałem pojechać nowym planem ale tu mam mały problem bo nie wiem jaki by teraz zrobić. Obecnie skończyłem splita (3 x w tygodniu). Jestem początkujący (staż 11 miesięcy w tym jakies 9 przemyślane) i młody (zaledwie 16,5 roku). Moim celem jest[u] ładna sylwetka tzw plażowa[/u] W następnym cyklu (czyli styczen, luty) mam zamiar jednak nabrac jeszcze troche mięśni (chciałbym przynajmniej ok ze 2kg). Jeśli ma ktoś z was jakiś dobry plan to prosiłbym o skopiowanie.... Pare informacji:staż: 11 m-cywiek: 16,5 rokuwzrost: 174cmwaga 65kg ;/ (miałem jeszcze 2 lata temu dużą nadwage wiec nie dąże do wagi 80kg spowrotem)bf: tak o choć nie mam jak sprawdzić ale lekkie zarysy kaloryfera widać, myśle ze ok 14-15%dieta: jestgłówne partie które che zrobić: klata i brzuch (ale nie zaniedbuje innych:P)suplementy: Omega 3, multiwitaminaPS: jeśli sie przyda to mam numer specjlany MH CoachPS vol2: Kieruje do was tą prośbe ponieważ na innych forach na których aktywnie uczęszczałem niestety wielu nie chciało zrozumieć słów "sylwetka plażowa" i darli mi ze albo mam zostać kulturystą albo wypad... :/a i jeszcze mam pytanie jak wg was powinienem rozplanować cykle:I styczen luty- masaII marzec kwiecień pół maja- ?III od połowy maja jakies ok 8-10 tygodni- rzeźba DZIEKI Z GÓRY ZA POMOC
    silver, 2009-12-23 12:06:17
  • avatar
    zgłoś
    Rada od eksperta
    Dieta- no na mase:P ogólnie to staram sie B/T/W 2/1/3,5troche słabo idzie wiec moze wegle do 4 dam choć nie chce zeby tłuszczu przychodziło....a co do rzeźby to chodzi mi o utrate tłuszczu- myśle ze ok 4% bf i bede zadowolony:D
    silver, 2009-12-23 12:35:00
  • avatar
    zgłoś
    Rada od eksperta
    no właśnie zamieszczam ten wątek zeby zasięgnąć rady o trening...ostatnio robiłem splita 3 dni/week i właśnie nie wiem co teraz... trzeba mi jakiejś chociażby podpowiedzi bo ćwiczenia to sobie sam moge rozpisać
    silver, 2009-12-23 13:04:28
  • avatar
    zgłoś
    Rada od eksperta
    Dzięki za rady, ale nie bedzie to powodowało troche stagnacje??Ćwiczyłem dokładnie takim planem przez ostatnie dwa miesiące czyli I klata+tric II plecy+bic III nogi +barki a po treningu ABSII
    silver, 2009-12-23 19:50:46
  • avatar
    zgłoś
    Rada od eksperta
    A co powiecie o treningu 5-10-15 czy 5x5?Zamieszczam tu narazie ten pierwszy i oceńcie go:Podział-1-2tygodn 15powtórzeń2-4tygodni 10powtórzeń4-6tygodni 5powtórzeń7 tydzień (zapomniałem jak to sie nazywa ale trzeba podnosić po 2-3 powt ale ciezar zeby był większy niz nasz max 1 powt przed cyklem)Rozkład parti:-Klata-Nogi-Plecy-Barki-Biceps-Triceps-BrzuchTrenujemy 3x w tygodniu tak:I tydzień: ZestawA-W-ZestwaB-W-ZestwaA-W-WII tydzień: ZestawB-W-ZestwaA-W-ZestwaB-W-WA-Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka płaska 4s--Nogi:Uginanie nóg na maszynie leżąc 3sPlecy:-Wiosłowanie w opadzie 3sBarki:-Wznosy ramion w bok z sztangielkami lub wznosy w opadzie 3sTriceps:-Francuskie wyciskanie jednorącz za głowy 2sBiceps:-Uginanie ramion z sztangą stojąc 2sBrzuch:ABSIIB:Klatka:-Wyciskanie sztangielek na ławce skos 4sNogi:-Przysiady na jednej nodze 3sPlecy:-Podciąganie się na drążku 3sBarki:-Arnoldki 3sTriceps:-Prostowanie ramion na atlasie 2sBiceps:-Uginanie ramion sztangielkami "młotki" 2sBrzuch: ABSIIPrzerwy między seriami od 90-120sek.Głównie chodzi o to że najpierw- mierzymy swoje max na dane ilości powtórzeniia (15-10 i 5 oraz 1)- i w czasie tych dwóch tygodni (czyli 3x w II tygodnie bedziemy robić to samo ćwiczenie) musimy np. na treningu 1A powt 15 robimy 15 powt cięzarem 80% tego którym zrobimy 15 i nie więcej, na treningu 2A ciężar 90% a na 3A 100% i następny tydzień inna liczba powtórzeń.- innymi słowy progresja rozłorzona na II tygodnieCo o tym myślicie? Tego nie wymyśliłem ja, Chodzi mi o samą idee treningu tego:D
    silver, 2009-12-24 12:23:46
1 2 3 ... 189
STRONA 1 z 189
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij