REKLAMA

Profil rvmer

  • avatar
    zgłoś
    Jakiej muzyki słuchacie na treningach ?
    Witam!Zawsze lubiłem ćwiczyć przy muzyce powiedzmy "tanecznej" jak mocny house / techno. Choć takiej muzyki z zapałem w domu nie słucham, to w siłowni sprawdzaj się wyśmienicie. Podobnie dobry, mocny rock, ale tu trzeba uważać żeby nie trafić na jakąś smentną balladę gdyż efekt może być odwrotny do oczekiwanego.. Ostatnio jednak usłyszałem dwa kawałki które zupełnie mnie zaszokowały, wbrew pozorom ćwiczy się przy nich super, mianowicie:Motyw z reklamy reeeboka, jeśli ktoś kojarzy: Carmina Burana "O Fortuna"[yt]SBwgppQS5io[/yt]Drugi motyw z filmu Requiem for a dream: "Hope Overture"[yt]KstS96DN1_U[/yt]Taka alternatywa ;)Pozdrawiam
    rvmer, 2009-01-15 23:34:59
  • avatar
    zgłoś
    Jakiej muzyki słuchacie na treningach ?
    Umknęło mi pepele, requiem for a dream pierwszy wpisałeś! Pozdrawiam w takim razie!
    rvmer, 2009-01-15 23:38:57
  • avatar
    zgłoś
    Fajny film wczoraj widzialem...
    \'whitechocolatte\' napisał(-a):Ostatnio oglądałem Seven Pounds z Willem Smithem dobry film ale smutny....dramatA bo ja wiem czy taki dramat do końca? Film kapitalny, w pewnym momencie odkrywasz o co tak na prawdę chodzi (chyba że widziałeś beznadziejny zwiastun, który zdradza o co biega, albo w recenzji wszystko opisali- czego nawiasem mówiąc nienawidzę) no i masakra, aż łezka się w oku faceta kręci! Fajny film polecam
    rvmer, 2009-03-16 00:45:33
  • avatar
    zgłoś
    Artykuły przepisane z zachodnich wydań
    Nie wiem czy bywając za granicą to zauważyliście, ale bardzo dużo artykułów jest bezczelnie na żywca tłumaczonych i skracanych, z angielskiego na polski. Co roku jestem kilka miesięcy za granicą. Kupuję tam MH no i po jakimś czasie te same teksty pojawiają się tu u nas okrojone, no i gazety nie kupuje bo już to czytałem, przemyślałem, wiem i nie chce jeszcze raz czytać. No dobra, to jeszcze mogę zrozumieć. Jedna gazeta wiele wydań międzynarodowych. Ale jak widzę "listy od czytelników", ten sam problem opisany w zachodnim wydaniu od Bryan'a z Manchesteru a u nas to samo od Władka z Mosiny, hmmm pic na wodę z tymi listami? Czy jestem zbyt naiwny czy wymagający, żeby chcieć tekstów pisanych przez polskich redaktorów dla polskich chłopaków o bardziej polskich realiach a nie tylko tłumaczeń? Bo przecież nie we wszystkim jest u nas tak samo jak na zachodzie! Czy to tylko ja - zmęczony - może się teraz po prostu bez sensu czepiam? ;-) Pozdr dla forumowiczów i MH!Grzegorz
    rvmer, 2009-03-16 01:08:55
  • avatar
    zgłoś
    Z MH na skróty przez zycie...
    No właśnie i ciągle te same bzdury z okładki świecą: 2x większe mięśnie w miesiąc, potem bierze taką gazetę jeden z drugiem, poćwiczą 3 tygodnie i oleją sprawę. Jak dla mnie powinniście podkreślać to co jest waszym motto: małe kroki - wielkie rezultaty. Bo ma się to nijak do płaskiego brzucha w 3 tygodnie bez siłowni!Ale generalnie to się nie czepiam, dobrą robotę chłopaki odwalacie! Pozdr
    rvmer, 2009-03-16 21:10:02
  • avatar
    zgłoś
    Grafika
    Fajnie wygląda też brytyjska wersja: www.menshealth.co.uk pozdro
    rvmer, 2009-03-16 21:10:30
  • avatar
    zgłoś
    Z MH na skróty przez zycie...
    CYTAT(sven @ Mar 16 2009, 23:21 PM) Hmmm, ale przy małych krokach nie da rady osiagnąc wielkich rezultatów!Hehe a próbowałeś?
    rvmer, 2009-03-16 22:31:34
  • avatar
    zgłoś
    Plan treningowy dla 16-latka / w domu
    Najważniejsze wg mnie to solidność i upór, jeśli słomiany zapał nie przejdzie Ci po paru tygodniach to już możesz sobie pogratulować! Pamiętaj jeszcze o dwóch rzeczach:1. Budowa mięśni to nie tylko trening ale też dieta, oczywista oczywistość, ale jak będziesz mało jadł to nie urośniesz! Węglowodany i białko - podstawa. Czyli podstawa: ryż, makaron, pieczywo + mięso, ryby, sery, mleko. Pamiętaj żeby po każdym treningu dobrze zjeść! Nie musi być to zaraz kulturystyczna pasza, ale solidny obiad z dużym kawałkiem kurczaka bardzo wskazany! No i dużo pić w czasie treningu.2. Budowa mięśni to nie tylko trening od pasa w górę, dla niektórych to dziwne, ale w nogach też są mięśnie Ćwicz wszystkie partie ciała, zaczynaj od największych (klatka / plecy / nogi) po nich mniejsze (ręce / barki / brzuch / łydki) no i na koniec trochę rozciągania. No i oczywiście porządna rozgrzewka! Nie musisz pół godziny biegać, ale 10 minut ćwiczeń z małym obciążeniem partii które danego dnia będziesz trenował + skakanka rower lub nawet pajacyki przygotują mięśnie do większego wysiłku i nie nabawisz się kontuzji.Ostatnia sprawa - pamiętaj że mięśnie rosną w czasie odpoczynku, więc każda ćwiczona partia ciała odpoczywać musi dwie doby. Ćwicząc klatkę w poniedziałek, powtarzaj nie wcześniej niż w środę.Co do planu treningowego, każdy ma swoje zasady i wybiera najbardziej mu odpowiadający. Jedyne co mogę zasugerować, to przez jakiś czas na początek poćwicz wszystkie partie na jednym treningu obwodowo, z dniem przerwy. Po 2 - 3 miesiącach zacznij rozkładać partie na różne dni... Ale to potem, a puki co powodzenia! Trzymamy kciuki!
    rvmer, 2009-05-10 00:33:07
  • avatar
    zgłoś
    Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
    Dobrze że toczy się dyskusja, mam nadzieję że pójdziecie głosować i w Polsce nie będziemy mieli najniższej frekwencji w Europie! (choć sondaże na to wskazują) O taką wolność walczyliśmy (nasi rodzice / dziadkowie) przy lata, żeby teraz - dosłownie - olać, niech się dzieje co chce? Osobiście głosuję na PO, powiedzmy a mniejsze zło. I nie uważam że daje się zmanipulować PR-owcą z tej partii, polityką interesuje się i śledzę nie tylko okładki faktu Zrobili już parę rzeczy dla mnie - młodego człowieka - ważnych i trzymam kciuki za nich i za nas wszystkich - idźmy głosować i sami decydujmy, żebyśmy potem mogli na nich narzekać pozdr!
    rvmer, 2009-05-10 03:05:24
REKLAMA