REKLAMA

Profil kemeis1

  • avatar
    zgłoś
    Nowe zasady treningu siłowego
    Witam!Mam prośbę rozpisał by mi ktoś ten trening bo zbytnio nie orientuję się, czytalem ten artykuł Proszę o pomoc dziękuję z góry
    kemeis1, 2012-03-27 15:09:02
  • avatar
    zgłoś
    PLANY TRENINGOWE (do oceny)
    PODSTAWOWE INFO O MNIE :Płeć: MężczyznaWiek:18latWaga:77kgWzrost:182cmCel treningowy: dobra rzezbaStaż treningowy na siłowni: 1,5 ROKUUprawiane inne sporty:siatkówka,pływanie,piłka nożna,bieganieDostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): FullDieta:BrakPrzeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): -Zażywane suplementy: -Ostatnio przerabiany plan: FBWWyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg]PRZYSIAD=100kg,Wycskanie leżać 110kg ZESTAW 1:KLATA:1.Wyciskanie poziom2.Wyciskanie Dół3.Rozpiętki4.Krzyżowanie linek z dołuBICEPS:1.uginanie ramion stojąc podchwyt łamana2.uginanie sztangelka modlitewnik3.GŁowa długa4.BramaZESTAW 2:PLECY1.Podciąganie zza karku2.Wiosłowanie3.Przyciąganie linki w siadzie4.Ściąganie drążka wąskoTRICEPS:1.Wyciskanie wąsko2.Prostowanie ramion wyciąg stojąc nadchwyt3.Franuz siedząc linkaZESTAW 3:BARKI1.wyciskanie zza karku2.Unoszenie hantli bokiem3.Unoszenie ramion w prżód ze sztanga4.Kaptury zza głowyNOGI;1.Przysiad zza karku sztanga2.Martwy ciąg3.Prostowanie nóg w siadziePRZEDRAMIĘ:1.Uginanie nadgarstków podchwytem w siadze nadychwyt drazek2.Podciąganie sztangi siedzac nadchwytZESTAW 4:KLATA1.Wyciskanie hantli2.Wyciskanie góra3.Krzyżowanie linki z góry4.PrzenoszenieBICEPS:1.Ugnianie ramion stojąc sztanga prosta2.Modlitewnik łamana3.Młotkowy4.Uginanie ramion podchwytem stojąc rączkaZESTAW 5:PLECY1.Podciąganie w przód2.Podcąganie konca sztangi w opadzie szeroko3.Ściąganie drazka szeroko4.Przyciąganie drazka szeroko do klatyTRICEPS1.Wyciskanie franvuzkie łamnana2.Prostowanie ramion w opadzie ze sztangelką3.Pompki na poręczachZESTAW 6:BARKI1.wyciskanie sztanga sprzed głowy2.Podciąganie sztangi3.Unoszenie ramion w prżód4.Kaptury w przódNOGI1.Przysiad ze sztangą w prżód2.Wspięcia na palce3.Wypychanie ciężarem na suwienicyPRZEDRAMIE1.uginanie nadgarstków podchwyt w siadzie sztanga2.Hantel podchwytKAŻDE ĆWICZENIE SERIE:12x12x10xPROSZĘ O OCENĘ JAK KTOŚ COŚ CHCE DORADZIĆ, ZMIENIĆ ILE SERI ITD PROSZĘ PISAĆ W KOMENTARZACHPOZDRAWIAM
    kemeis1, 2012-04-08 13:21:25
REKLAMA