REKLAMA

Profil rafalsfinks

  • avatar
    zgłoś
    KALISTENIKA Trening bez sprzętu - drążek/hantle
    Zrób taki trening;     Drążek     1  2  3   4   5    6    7    8    9  10   Pompki     2  4  6   8  10  12  14  16  18  20Przysiady    3  6  9  12  15  18  21  24  27  30 Tak jak leci   po kolei, 1 drążek , dwie pompki i trzy przysiady az do konca.
    rafalsfinks, 2013-04-25 01:00:44
  • avatar
    zgłoś
    KALISTENIKA Trening bez sprzętu - drążek/hantle
    Po tym \"błyskotliwym treningu\" zrób trzy godziny przerwy i zrob to: https://www.facebook.com/notes/workout-log/01-april-2013-close-grip-pull-up/561989160500167
    rafalsfinks, 2013-04-25 18:42:53
  • avatar
    zgłoś
    KALISTENIKA Trening bez sprzętu - drążek/hantle
    \"Proporcja\" 1:2:3.... jest to trening w systemie piramidalnym, ktory jest najlepsza metada do osiagniecia jakichkolwiek rezultatow.                                               JEST TO PODSTAWA KAZDEJ ZAAWANSOWANEJ OSOBY. 1 pull-up, 2 push-up, 3 squat, lecac w gore do 10 pull-up, 20 push-up, 30 squat, wtedy schodzisz w dol 987654.... konczac na tym jak zaczales. Robiac to do 10,20,30 bez schodzenia w dol , jest to dobra rozgrzewka.  Dlaczego maly trening a po 3h intensywny workout? Musisz potrenowac tym sposobem 2 tygodnie, aby moc zrozumiec.PS: Moje posty nie sa skierowane do Kulturystow, tylko dla ludzi trenujacych silowo, kondycyjnie i wytrzymalosciowo.
    rafalsfinks, 2013-04-26 06:13:04
  • avatar
    zgłoś
    KALISTENIKA Trening bez sprzętu - drążek/hantle
    Bylon, po tym co piszesz widac , ze jezeli trenujesz to rekreacyjnie. ;) Co do tego treningu co podalem link, jest to moj poziom.A jak juz to, przykladowo ktos robiac ten trening, nie ma patrzec na to czy dotyka klatka ziemi czy nie, czy da rade czy nie da rady tego zrobic.  Ty masz poprostu zrobic 50 pompek po kazdym cwiczeniu, dotykajac ziemi lub nie. Bo jesli przejdziesz ten trening to przy nastepnym treningu tego typu zrobisz po 55-60 pompek. Dlaczego uwazam , ze tak jest najlepiej?  Bo trenowalem na kazdy mozliwy sposob, nie pisze tego co przeczytam czy obejrzalem,tylko jak to jest w rzeczywistosci.Bywajac czasami na silowniach czy w klubach MMA widze co inni potrafia, ktorzy trenuja o wiele dluzej niz ja i wcele ich poziom nie zachwyca. ;) Podam link do mojego dziennika treningowego, aby jak ktos chce mogl zobaczyc o czym mowie. https://www.facebook.com/workoutbook?sk=notes
    rafalsfinks, 2013-04-26 18:44:09
  • avatar
    zgłoś
    KALISTENIKA Trening bez sprzętu - drążek/hantle
    Taka rozgrzewka powinna zajac 10 minut. https://www.facebook.com/notes/workout-log/14-june-2012/436121269753624
    rafalsfinks, 2013-04-26 19:25:25
  • avatar
    zgłoś
    Trening na mięsnie brzucha
    Miesnie brzucha jest to partia miesni , ktora mozna cwiczyc codziennie,  od czasu znikniecia pierwszych zakwasow. Postawowy trening moze byc taki:           Runda   1    2    3    4     Legs raise  10  10  10  10Russian twist  10  10  10  10           Sit-up  10  10  10  10Russian twist  10  10  10  10              TTB  10  10  10  10Russian twist  10  10  10  10         Crunch  10  10  10  10Russian twist  10  10  10  10 *Russian twist z uzyciem hantli badz talerza czy kettlebella: 10-20kg lub bez obciazenia.*TTB mozna zastapic unoszeniem nog tylko do poziomu.Prawidlowe wykonanie tego treningu jest bez zadnej przerwy pomiedzy cwiczeniamy.(tylko dla zaawansowanych) , tak jak stosowanie go kilka dni pod rzad.Nowicjusz czy kulturysta, moze wykonac trening robiac przerwe 30-60 sekund pomiedzy cwiczeniami.
    rafalsfinks, 2013-04-26 20:29:43
  • avatar
    zgłoś
    KALISTENIKA Trening bez sprzętu - drążek/hantle
     45 push-up nie mozesz dalej, dotykasz klatka ziemi i dalej robisz                Hand Release Push-Up         Masz sie podniesc 50 razy. Zrob 100 pompek normalnych z przerwa lub bez, na dzien drugi zrob 100 \"release\".Jak nie zrobisz to nie zrozumiesz. :)
    rafalsfinks, 2013-04-26 21:27:26
  • avatar
    zgłoś
    KALISTENIKA Trening bez sprzętu - drążek/hantle
    \"Mistrz\" jest wyrozumiały. :) Rozumie, że jestescie jeszcze młodzi i wciaż sie uczycie, aczkolwiek trenujecie pod innym kątem. Troche przesadziłem z poziomem ćwiczeń, fakt. Myslałem, że te przykładówki będą odpowiednie dla użytkowników tego forum i bede miał z kim podyskutować, ale zostałemwygnany. :( Trenuje w chaotyczny sposób, lecz bardzo skuteczny i wiem, ze jestem skazany w 100% na krytyke -_-, ale ja dalej  wbijampoziom :ph34r:, a inni szukaja odpowiedzi w  jaki sposob to zrobic przy kolejnym starciu. \"Mistrz\" sporzadzi specjalnie dla was jakies video z waszego levela :) , a moze jeszcze jakas pokazowke <_<..., jak znajdzie chwile wolnego czasu.
    rafalsfinks, 2013-04-29 00:29:03
  • avatar
    zgłoś
    KALISTENIKA Trening bez sprzętu - drążek/hantle
    Witam. Mam pytanie. Zależy mi na tym żebym ćwiczył bez sprzętu... Mam mięśnie, ale chodzi mi o to żebym miał większe bary w rękach żeby to było widać co mam zrobić żeby tak się uczyniło. Bo nie wiem co mam zrobić. Jestem wstanie zrobić każde ćwiczenie żeby osiągnąć cel. proszę pisać też na e-mail: [email protected] Dziękuje z góry. Pozdrawiam.Jeżeli pytasz na poważnie..., to zacznij trenować pod kalistenike, w tych czasach trening na siłowni to dla cieniasów.Na tej stronie codziennie podają treningi dla początkujących, chcesz to polub i codziennie masz workout.https://www.facebook.com/Barstarzz?hc_location=streamSkoro jesteś tak wysportowany, że jesteś w stanie wykonać każde ćwiczenie i jesteś już umięśniony, to do roku bez problemu powinieneś wbić taki poziom.https://www.youtube.com/watch?v=PKfOuHJ_EXA
    rafalsfinks, 2013-06-04 21:27:04
  • avatar
    zgłoś
    Skakanka: po sznurku do formy
    Najlepsze jest to ćwiczenie gdzie wiesza się na drązku, trzyma za uchwyty skakanki i się podciąga.Chciałbym mieć taką skakanke, prosze o podanie linku gdzie mogę kupić tak super wytrzymały sprzęt.
    rafalsfinks, 2013-06-07 15:47:21
1 2 3 ... 6
STRONA 1 z 6
REKLAMA